AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Har hatt et par one-nights den siste tiden.. Og selv om dette sjeldent er noe tema man pleier å snakke om, har det blitt det for meg. Har hørt flere ganger at jeg er "trang" og jeg har aldri "hatt noe klager". Men han siste jeg lå med, presterte å si at jeg var vid. Men ETTER vi hadde hatt sex 4 ganger - på rad! I alle mulige stillinger, og jeg var veldig våt. Er det ikke normalt da? At vi kvinner blir litt videre der nede etter "ei skikkelig runde"? Jeg ble jo selvfølgelig litt flau når han sa det, og tenkte inni meg at han må være uvitende om hvordan vi kvinner fungerer.. Var veldig turnoff.. Anonymkode: e76ea...375 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 For en merkelig ting å si da.....han har enten skikkelig korte sosiale antenner ellers så var han en idiot. Det blir litt som å si at han har en tynn pikk etter at dere har ligget. Man gjør jo ikke sånt. Jo man blir jo det 😊 Anonymkode: 03db0...a0c 2 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 Han hadde blitt en ONS for alltid hos meg iallefall, aldri revurdert en gang til med han ved en senere anledning! Ja man kjennes klart videre ut enn det man er når man er våt. Men, jeg tror ikke han hadde hatt lyst til å ha sex med deg 4 ganger på rad hvis du ikke stod til han preferanse, så hvorfor han nevnte det er jo bare merkelig. Anonymkode: 57e96...898 1
Liveterspennende Skrevet 21. oktober 2025 #4 Skrevet 21. oktober 2025 Kjedelig TS Du har vært uheldig å hatt deg med en sosial klov som overhodet ikke vet hva han snx om. Kos deg med sex og gled deg over nye opplevelser, bare beskytt deg. Så får han gå rundt med sine mindreverdighetskomplekser 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #5 Skrevet 22. oktober 2025 Det der sier en mann av like årsaker som at onde kvinner kaller en manns kuk liten. Glem ham og glem det. Ingen normal mann ville sagt noe slikt. Anonymkode: de372...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #6 Skrevet 22. oktober 2025 For et utakknemlig fjols! Høres ut som en usikker, klønete tenåring. Et det en voksen, mangler han fullstendig antenner. Anonymkode: c5206...093 2 2
Soft mann Skrevet 22. oktober 2025 #7 Skrevet 22. oktober 2025 Eg tenker det er veldig merkelig å kommentere uansett. eg har aldri kommentert det med noen. Kan være at det ikke betyr så mye for meg🙈 svært sjelden noen har kommentert min og, faktisk bare kjæresten eg har nå
Doolittle Skrevet 22. oktober 2025 #8 Skrevet 22. oktober 2025 Negging er åpenbart fortsatt en greie. En sånn fyr er det jo ikke noe vits å bruke noe mer tid på.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #9 Skrevet 22. oktober 2025 Jeg har aldri hatt ons. Nesten som jeg angrer at jeg ikke har prøvd litt, hehe. høres litt gøy ut jeg er 37 nå, gift og har 3 barn, og totalt 2 sexpartnere i hele mitt liv. Anonymkode: 1cb72...0f3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #10 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For et utakknemlig fjols! Høres ut som en usikker, klønete tenåring. Et det en voksen, mangler han fullstendig antenner. Anonymkode: c5206...093 Hva er vitsen med å hisse seg opp fordi noen er ærlig og det er sant? Snakk om ikke å tåle noe. Anonymkode: 0ee11...906
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #11 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri hatt ons. Nesten som jeg angrer at jeg ikke har prøvd litt, hehe. høres litt gøy ut jeg er 37 nå, gift og har 3 barn, og totalt 2 sexpartnere i hele mitt liv. Anonymkode: 1cb72...0f3 Du går ikke glipp av noe. Mye dårlig sex med dårlige menn. Anonymkode: fdd93...845 2
Soft mann Skrevet 22. oktober 2025 #12 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du går ikke glipp av noe. Mye dårlig sex med dårlige menn. Anonymkode: fdd93...845 Tror du har et veldig godt poeng der. Eg har mange venninner som sier de ikke gidder ons mer. Max 1/10 er god sex. 1
Rosa Gnom Skrevet 22. oktober 2025 #13 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har hatt et par one-nights den siste tiden.. Og selv om dette sjeldent er noe tema man pleier å snakke om, har det blitt det for meg. Har hørt flere ganger at jeg er "trang" og jeg har aldri "hatt noe klager". Men han siste jeg lå med, presterte å si at jeg var vid. Men ETTER vi hadde hatt sex 4 ganger - på rad! I alle mulige stillinger, og jeg var veldig våt. Er det ikke normalt da? At vi kvinner blir litt videre der nede etter "ei skikkelig runde"? Jeg ble jo selvfølgelig litt flau når han sa det, og tenkte inni meg at han må være uvitende om hvordan vi kvinner fungerer.. Var veldig turnoff.. Anonymkode: e76ea...375 Jo. Det er helt normalt.Du har nok rett i at han bør lære seg litt mer om kvinner og hva som skjer med kroppen når de blir veldig opphisset. Jeg er også usikker på om det er riktig å bruke ordet vid. Skjeden er elastisk og tilpasser seg stort sett. Tenker da på samleie / fødsel og lignende.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #14 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du går ikke glipp av noe. Mye dårlig sex med dårlige menn. Anonymkode: fdd93...845 Kanskje, men det høres ikke sånn ut her på kg😅 Anonymkode: 1cb72...0f3
Bamseklemmer Skrevet 23. oktober 2025 #15 Skrevet 23. oktober 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 22.12): Har hatt et par one-nights den siste tiden.. Og selv om dette sjeldent er noe tema man pleier å snakke om, har det blitt det for meg. Har hørt flere ganger at jeg er "trang" og jeg har aldri "hatt noe klager". Men han siste jeg lå med, presterte å si at jeg var vid. Men ETTER vi hadde hatt sex 4 ganger - på rad! I alle mulige stillinger, og jeg var veldig våt. Er det ikke normalt da? At vi kvinner blir litt videre der nede etter "ei skikkelig runde"? Jeg ble jo selvfølgelig litt flau når han sa det, og tenkte inni meg at han må være uvitende om hvordan vi kvinner fungerer.. Var veldig turnoff.. Anonymkode: e76ea...375 Jeg fikk lyst til å gi deg en biologisk forklaring, fordi skjeden er både trang og vid på samme tidspunkt.. 🫡 Det tar litt tid å klargjøre kroppen til sex hos kvinner, derfor trenger enkelte kvinner lengre forspill enn andre. Responstiden til kåtheten varierer fra kvinne til kvinne.. Det som skjer i opphisselsesfasen er at skjeden rettes ut og blir 5-10 cm lengre, og vaginaen blir videre og fylles med forskjellige væsker (Lystdråpene) som fungerer som smøremiddel. Det gjør at det blir mye mere behagelig å ha sex.. Men samtidig blir skjedeåpningen litt trangere, pga de 2 klittaremene som svulmes opp. Det gjør også at væsken holdes igjen der inne, så det ikke renner ut.. Likevel.. dråpenene triller ut pga av kåtheten produsere mere lystdråper, enn det er plass til inni skjeden.. Denne fasen er beskrevet som Platå2 på kåthetskalaen.. Skjeden har da forberedt seg på penetrerende sex.. Tørt lesestoff?🫡 Så alle kvinner er vid inni og litt trangere i skjedeåpningen.. Hvis en mann sier du er trang, så er det åpningen han mener.. Hvis en mann sier du er vid, så er det inni han mener.. Så når du er klar til sex, skal du ikke tenke hva mannen sier.. Vær glad og nyt du er kommet til Platå2😅 Og.. kvinner blir ikke vid av mye sex.. Pikken har en tendens til å bli litt tynnere i varmt og våt klima for lenge🤗 Endret 23. oktober 2025 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #16 Skrevet 23. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du går ikke glipp av noe. Mye dårlig sex med dårlige menn. Anonymkode: fdd93...845 Ikke nødvendigvis dårlige menn, i betydningen "menn som ikke er i stand til bedre". Men "dårlige" i form av at de ikke bryr seg om din opplevelse, fordi det eneste de vil med deg er å få tømt seg? Jo, det er det mye av. Anonymkode: f2488...057
Soft mann Skrevet 23. oktober 2025 #17 Skrevet 23. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke nødvendigvis dårlige menn, i betydningen "menn som ikke er i stand til bedre". Men "dårlige" i form av at de ikke bryr seg om din opplevelse, fordi det eneste de vil med deg er å få tømt seg? Jo, det er det mye av. Anonymkode: f2488...057 Hva gjør de når de har tømt seg da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå