AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Jeg merker jo at det irriterer litt at vann renner så lett ned langs armene og gjør langermede overdeler våte. Derfor skynder jeg meg veldig for å unngå for mye vann, eventuelt bruker jeg bare renseservietter, noe som kanskje ikke er så bra på lang sikt. Funker disse armbåndene godt? Anonymkode: 6c37b...2ee
jukkapalme Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Jeg har sånne armbånd, men bruker dem sjelden. Bretter heller opp ermene på genseren eller tar den av meg når jeg renser ansiktet før jeg legger meg. Kan jo bli våt på armene, så klart, men det tørker jeg bare av. På morgenen renser jeg ansiktet i dusjen. Vet man egentlig ikke skal gjøre det, men gjør det likevel. Men armbåndene fungerer bra, det gjør de. Bare man husker å bruke de, det er jeg dårlig på Jeg kjøpte mine på normal til 20-25 kr. Ikke bruk renseservietter, det er ikke bra for huden, spesielt ikke i lengden. Greit på hyttetur eller steder man ikke har tilgang på rennende vann da, men ikke til daglig bruk.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober Jeg har to store litt fluffy hårstrikk jeg bruker til dette, funker knall. Fint at du ikke vil bruke mye vann, men om det er plast i de serviettene er de ikke bra for hverken hud eller miljø. Anonymkode: 25424...e17 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Skrevet 21. oktober Jeg synes de er verdt det, og bruker sånne mye 😊 Hater at genseren blir våt. Liker best å bruke oljerens og så såpe, så det blir mye vann. Anonymkode: bafeb...cab 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Skrevet 21. oktober Jeg har de, men bruker de ikke. Jeg vasker ansiktet morgen, ofte etter jobb, og på kvelden. Da har jeg som regel på meg singlett mellom skift, eller før dusj. Bruker også dobbelrens etter sminke, men står godt over vasken så det drypper fra albuer og dit. Om det er rens på kvelden du gjør - hvorfor ikke bare ta av genseren? Anonymkode: 66a38...38c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå