Gå til innhold

Uheldig bivirkning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har hatt ett inngrep på sykehus der jeg skulle få narkose. De valgte å gi meg ketamin.. det var det grusomste jeg har opplevd i mitt liv. En såkaldt bad trip. Noen andre som har opplevd dette!

Anonymkode: 4b0ac...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei

Har hatt ett inngrep på sykehus der jeg skulle få narkose. De valgte å gi meg ketamin.. det var det grusomste jeg har opplevd i mitt liv. En såkaldt bad trip. Noen andre som har opplevd dette!

Vil du fortelle litt om hvordan det var?

Anonymkode: 458e8...21e

Skrevet

Det kan være skikkelig kjipt. Ganske mange som får fæle drømmer av det. Det brukes sjelden som første valg, så om du fikk det har du mest sannsynlig enten vert sirkulatorisk ustabil eller så har du trengt mye narkose medisiner. Det gis ikke til vanlig.

Anonymkode: 00795...734

Skrevet

Ja,jeg har hatt problemer med narkose tidligere. Er utrolig vanskelig å forklare hvordan det var. Det er ingen ting jeg har opplevd som det kan sammenlignes med.var som å være i en tørke trommel der alt gikk i fort film. Lys ,farger og mønster som kom mot meg på en skremmende måte.. følte på en utrolig redsel og angst..følelse av å ikke få puste! Masse hallusinasjoner når jeg "våknet" opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei

Aldri opplevd og har operert mange ganger i narkose. Sovner fort og våkner opp som jeg aldri har sovnet, husker ikke noe. Høres ut som en fæl opplevelse.

Anonymkode: d7e0e...716

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei

Det er veldig vanlig. Hva er det egentlig du er ute etter her? 😅

Skrevet

Lurer på om det er andre som har opplevd denne negative effekten...det var så eksepsjonelt forferdelig. Er nesten i sjokk

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Lurer på om det er andre som har opplevd denne negative effekten...det var så eksepsjonelt forferdelig. Er nesten i sjokk

Jeg har ikke opplevd det, men har observert flere med det på jobb. Og det er som sagt veldig vanlig, så garantert flere som har opplevd det 🤷🏼‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...