AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Finnes det hårfarge eller annet produkt, med farge, som faktisk forsvinner 100% etter x antall vask? Har lyst til å mørkne bleket hår litt. Hver gang jeg har bedt frisør farge håret mitt lyst brunt så blir det nesten alltid MYE mørkere enn jeg ønsker. Blir like skuffet hver gang. Anonymkode: 79700...8c4 2
AprilLudgate Skrevet 22. oktober #2 Skrevet 22. oktober Jeg opplever at By Bente sin toning vaskes helt ut, men jeg kan ikke garantere. Aldri kjøpt butikkfarger som ikke sitter permanent tross at de er semi permanente. Fargebalsam er og alternativ. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Skrevet 22. oktober Minicolor. Jeg bruker det hos frisør istedet for å farge håret. Anonymkode: c5dff...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hver gang jeg har bedt frisør farge håret mitt lyst brunt så blir det nesten alltid MYE mørkere enn jeg ønsker. Det er fordi lys brunt på frisørspråk er vanlig brunt for oss andre. Det har gått inflasjon i blondt, så de kaller lysebrun for mørk blond hos frisøren. Så skal du få lys brun så må du be om mørk blond🤪 Anonymkode: 3f94e...a16
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Skrevet 22. oktober Jeg bruker denne innimellom. Bruker den f.eks etter at håret har blitt bleket i sommersola, og jeg vil friske opp fargen litt. Håret blir litt mørkere og vaskes gradvis ut. https://www.blivakker.no/product/3200607/wella-professionals-color-fresh-mask-chocolate-touch-150ml Anonymkode: cc1a4...69f 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er fordi lys brunt på frisørspråk er vanlig brunt for oss andre. Det har gått inflasjon i blondt, så de kaller lysebrun for mørk blond hos frisøren. Så skal du få lys brun så må du be om mørk blond🤪 Anonymkode: 3f94e...a16 Meget irriterende faktisk. Jeg har også bedt om den klassiske «kommunegrå», men det ble nesten svart da også. Anonymkode: 79700...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker denne innimellom. Bruker den f.eks etter at håret har blitt bleket i sommersola, og jeg vil friske opp fargen litt. Håret blir litt mørkere og vaskes gradvis ut. https://www.blivakker.no/product/3200607/wella-professionals-color-fresh-mask-chocolate-touch-150ml Anonymkode: cc1a4...69f Den så jo litt interessant ut faktisk. Hvor lenge varer fargen for deg? Og har du også noe bleket hår? Anonymkode: 79700...8c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå