AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober At det er jenter på barneskole som går med nikab, kvinneundertrykkende plagg. Stakkars barn som indoktrineres slikt. Det er en kultur som ikke har plass i et moderne samfunn. Anonymkode: d3492...046 20 1 14
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Den beste måten å kjempe mot kvinneundertrykkelse på er å bestemme hva kvinner (og jenter) IKKE skal få lov til å gå i. For egentlig tenker vi likt som muslimske menn - VI vet hva som er best for muslimske kvinner. Anonymkode: f956e...8de 19 1 10
Batteri Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At det er jenter på barneskole som går med nikab, kvinneundertrykkende plagg. Stakkars barn som indoktrineres slikt. Det er en kultur som ikke har plass i et moderne samfunn. Anonymkode: d3492...046 Jeg stiller meg sterkt tvilende til at det skal være jenter på barneskolen som bruker nikab. Eller mener du hijab? 25 9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Skrevet 21. oktober Nikab? Virkelig? Det har jeg aldri sett. Anonymkode: 3d783...48b 9 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Skrevet 21. oktober Batteri skrev (1 minutt siden): Jeg stiller meg sterkt tvilende til at det skal være jenter på barneskolen som bruker nikab. Eller mener du hijab? Hijab er det ja, Anonymkode: d3492...046 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Skrevet 21. oktober Det er ingenting kulturelt eller religiøst betinget med å begynne å bruke hodeplagg tidlig. Gjør de det så er det gjerne fordi de etterligner sine forbilder - mor og søstre. Har i det hele tatt aldri sett det i Norge, da man først og fremst ser mot norske venninner i den alderen. Så jeg gir en stemme til dårlig trolling. Anonymkode: 00382...197 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingenting kulturelt eller religiøst betinget med å begynne å bruke hodeplagg tidlig. Gjør de det så er det gjerne fordi de etterligner sine forbilder - mor og søstre. Har i det hele tatt aldri sett det i Norge, da man først og fremst ser mot norske venninner i den alderen. Så jeg gir en stemme til dårlig trolling. Anonymkode: 00382...197 Bor i drammen (ikke ts) og her er det masse jenter med hijab og den overtrekks kjolen på barneskolen. Anonymkode: ffbb4...b4c 2 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #8 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den beste måten å kjempe mot kvinneundertrykkelse på er å bestemme hva kvinner (og jenter) IKKE skal få lov til å gå i. For egentlig tenker vi likt som muslimske menn - VI vet hva som er best for muslimske kvinner. Anonymkode: f956e...8de Håper ikke du tenker likt om jenter og kvinner, som det muslimske menn gjør. Det handler ikke om å kontrollere noen, men om å ikke tolerere at kvinner og jenter er annenrangs borgere som må dekke seg til for å ikke friste menn. At vi aksepterer dette som en kvinnekamp er helt på trynet. Jenter blir steinet til døde for å vise en hårlokk i land med sharia lover. Du er naivt, fy søren..... Anonymkode: ffbb4...b4c 6 2 7
mommyaka Skrevet 21. oktober #9 Skrevet 21. oktober Ser ikke problemet. Jeg ser vakre jenter som går med plagg...som capsen etc At du legger på dine egne tanker ar disse blir tvunget av menn) religion er deg 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ingenting kulturelt eller religiøst betinget med å begynne å bruke hodeplagg tidlig. Gjør de det så er det gjerne fordi de etterligner sine forbilder - mor og søstre. Har i det hele tatt aldri sett det i Norge, da man først og fremst ser mot norske venninner i den alderen. Så jeg gir en stemme til dårlig trolling. Anonymkode: 00382...197 Det er ikke kulturelt, men det er kulturelt er det du skriver her. Er forresten lærer og har hatt flere elever med hijab, bla a ei i første klasse som bruker i ny og ne nå. Så trenger ikke være trolling her. Anonymkode: 4448c...727 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #11 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ingenting kulturelt eller religiøst betinget med å begynne å bruke hodeplagg tidlig. Gjør de det så er det gjerne fordi de etterligner sine forbilder - mor og søstre. Har i det hele tatt aldri sett det i Norge, da man først og fremst ser mot norske venninner i den alderen. Så jeg gir en stemme til dårlig trolling. Anonymkode: 00382...197 På skolen til barna mine er det flere som har hatt hijab, så jeg tror ikke det er trolling. Bor på Sørlandet Anonymkode: 584ef...cef 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Skrevet 21. oktober mommyaka skrev (Akkurat nå): Ser ikke problemet. Jeg ser vakre jenter som går med plagg...som capsen etc At du legger på dine egne tanker ar disse blir tvunget av menn) religion er deg Les historie, så blir det veldig tydelig at dette er både religiøst og undertrykkende. Anonymkode: 4448c...727 4 1 5
mommyaka Skrevet 21. oktober #13 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les historie, så blir det veldig tydelig at dette er både religiøst og undertrykkende. Anonymkode: 4448c...727 Historie? Eller bobil/ Koran? Igjen...du legger for mye av å se på bilder...disse jentene går ofte i dette for de selv vil. Dette er måte de kan føle seg flotte på ..som at norske jenter tar på korte trange topper...eller kjoler...for ar de føler seg fine. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Skrevet 21. oktober Har aldri sett en eneste person i niqab i Norge. Anonymkode: a83d7...250 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #15 Skrevet 21. oktober Det som jeg syns er mest hårreisende av tildekking av hår ansikt og dette teltet noen går med, det er nytt, dette er ikke hundrevis av år med kultur og historie, det er bare fra Iran 1979!!!!! Anonymkode: 52869...437 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #16 Skrevet 21. oktober mommyaka skrev (3 minutter siden): Historie? Eller bobil/ Koran? Igjen...du legger for mye av å se på bilder...disse jentene går ofte i dette for de selv vil. Dette er måte de kan føle seg flotte på ..som at norske jenter tar på korte trange topper...eller kjoler...for ar de føler seg fine. Du skulle ønske det var sånn, det gjør vi alle. Men du må faktisk lese deg opp her. Anonymkode: ffbb4...b4c 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bor i drammen (ikke ts) og her er det masse jenter med hijab og den overtrekks kjolen på barneskolen. Anonymkode: ffbb4...b4c Denne 👍 Det er er utbredt og trist problem i innvandrertette områder. Anonymkode: 7e333...1de 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #18 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som jeg syns er mest hårreisende av tildekking av hår ansikt og dette teltet noen går med, det er nytt, dette er ikke hundrevis av år med kultur og historie, det er bare fra Iran 1979!!!!! Anonymkode: 52869...437 Disse kvinnene gjør det jo bare fordi de føler seg fine, som bunaaaaaaad! 🤣 Helt forferdelig. Anonymkode: ffbb4...b4c 3 2
Crazydoglady Skrevet 21. oktober #19 Skrevet 21. oktober De fleste vet nok at det er mye negativt i historien her, men det er sjeldent at en sak bare har en side. 😊 Mange i dag vokser opp med valgfrihet selv, har trygge relasjoner rundt seg og jeg tenker det kanskje kan være godt å velge å slippe en del av det presset som kommer med at alt skal være så fritt også. Hvor mange barn og unge synes ikke det er vanskelig med nakenhet, utseende, press hit og dit osv. Tenker det kan være gode grunner i mange tilfeller til at barn velger som de gjør. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #20 Skrevet 21. oktober mommyaka skrev (8 minutter siden): Historie? Eller bobil/ Koran? Igjen...du legger for mye av å se på bilder...disse jentene går ofte i dette for de selv vil. Dette er måte de kan føle seg flotte på ..som at norske jenter tar på korte trange topper...eller kjoler...for ar de føler seg fine. Norske jenter i korte trange topper......????? Habibi ...... dette var styggt. Er du mann? Anonymkode: ffbb4...b4c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå