AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Har begynt på ivf og tenkte å teste ut Ovitrelle. Så blir å måtte bruke noen tester🙈 Så lurer på hvilke graviditetstest strimler dere anbefaler? Anonymkode: 5cd72...c39
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Jeg liker babyplan sine, bestiller på nett. De blir blant de rimeligste:) Anonymkode: b9ed3...d45 1
Yellow91 Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har begynt på ivf og tenkte å teste ut Ovitrelle. Så blir å måtte bruke noen tester🙈 Så lurer på hvilke graviditetstest strimler dere anbefaler? Anonymkode: 5cd72...c39 Babyplan sine tester fra billige-tester.no 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Skrevet 21. oktober Babyplan eller make sure🩷 Anonymkode: df7d7...d48 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Skrevet 21. oktober Liker bar RFSU sine. Anonymkode: 31bfc...a23 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #9 Skrevet 21. oktober Babyplan sine. Og for tidlig positiv test anbefaler jeg RFSU test tidlig-stav, den har vært positiv dagen før alle andre tester Anonymkode: 53b3e...324 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Skrevet 21. oktober Babyplan eller makesure. Personlig liker jeg makesure litt bedre enn babyplan Anonymkode: e061a...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #11 Skrevet 21. oktober Make sure kjøpt på meny! Anonymkode: 299fc...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Skrevet 22. oktober Noen som har erfaring med testene de strimlene fra normal? Jeg fikk blendahvit test 11 dpo i går å venter noen dager før jeg tester igjen. Anonymkode: 395bb...682
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med testene de strimlene fra normal? Jeg fikk blendahvit test 11 dpo i går å venter noen dager før jeg tester igjen. Anonymkode: 395bb...682 Ikke prøvd dem mens jeg har vært gravid, men eggløsningstestene syntes jeg var veldig dårlige. Fikk svake streker, mens de var sterke på babyplan. Anonymkode: ecf69...99d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #15 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke prøvd dem mens jeg har vært gravid, men eggløsningstestene syntes jeg var veldig dårlige. Fikk svake streker, mens de var sterke på babyplan. Anonymkode: ecf69...99d Åja jeg fikk sterk strek på eggløsningtesten fra Normal☺️ Anonymkode: 395bb...682
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #16 Skrevet 22. oktober Noen som har dårlige erfaringer med make sure? Anonymkode: df7d7...d48
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #17 Skrevet 22. oktober Makesure og babyplan:) Anonymkode: e8af7...d2c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #18 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har dårlige erfaringer med make sure? Anonymkode: df7d7...d48 Nei syns de er gode. Både til eggløsning og gravid testene Anonymkode: e8af7...d2c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei syns de er gode. Både til eggløsning og gravid testene Anonymkode: e8af7...d2c Hvor tidlig har du fått positiv test med strimmel der fra?😊 Anonymkode: 395bb...682
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Noen som har dårlige erfaringer med make sure? Anonymkode: df7d7...d48 Ja. Hver eneste test jeg har prøvd har gitt rosa skyggestrek. Skal aldri kjøpe igjen. Anonymkode: ecf69...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå