AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Noen som har testet? Kommer opp reklame fra flere kjente influensere som Alexandra joner og Sandra lyng blant annet, men ser på anmeldelser at sendes direkte fra utlandet, lang sendetid og problem med retur. Er dette seriøst firma/bra produkt? Fremstår litt scam. Og litt dyrt? Anonymkode: c9900...522
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 Ingen med erfaringer å dele? 😊 Anonymkode: c9900...522
siljee002 Skrevet 5. november 2025 #3 Skrevet 5. november 2025 (endret) Jeg bestilte shapewear forrige uke fra snatched og fikk pakken etter 2 dager, og den ble sendt fra Norge. Selve plagget virker som god kvalitet, men jeg synes størrelsen var litt mindre enn forventet, så jeg vil anbefale å gå opp en størrelse hvis du er usikker. Endret 5. november 2025 av siljee002
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #4 Skrevet 24. november 2025 Har ikke prøvd fra Snatched. Men har flere fra Shapewaer.no De er veldig gode for meg. Bruker str xl. Har kjøpt både body og full body. Kjøpte også en med padding på hofter og rumpe. Det er jo juks, men den ser veldig bra ut på meg ihvertfall . Ser også at de har salg nå, så ville tatt en kikk innom der om jeg var deg. Anonymkode: e791e...ff8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #5 Skrevet 24. november 2025 *shapewear.no 😅 Anonymkode: e791e...ff8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå