Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er det mulig at to mennesker som elsker hverandre og ønsker å være nær hverandre allikevel skaper en økende avstand mellom hverandre?!

Er så frustrert nå at jeg bare må skrive det av meg.

Vi har små barn og hverdagen er hektisk. Jeg har fra dag en fortalt hvor viktig sex er for meg.Jeg har ikke sex for nytelsens skyld men for å være nær han. Får dessverre ikke orgasme, men har alltid hatt et stort behov for sex.

Han har et mindre behov, og han velger det stadig mer bort til fordel for tv. Idiotiske repriser som blir sendt for n`te gang.. Har forklart for han at det er umulig for meg å skifte fra mamma-rollen og så usynlig-foran-tv-rollen til å skulle ha sex med min mann når vi legger oss. Så lenge jeg ikke er god nok som venn og samtalepartner etter jobb så blir settingen for sex helt feil.

Vi er begge enige om at avstanden og misforståelsene mellom oss er blitt et problem. Han vil ha sex og jeg vil ha sex, men måten vi tilnærmer oss hverandre matcher ikke i det hele tatt.

Han klager over at jeg er kald og trekker meg unna han,noe som stemmer.....og jeg klager over at vi har for lite intimitet slik at jeg ikke klarer å vise de følelsene for han, som jeg har, når han behøver det.

Så blir han avvist av meg i sengen fordi jeg føler meg avvist av han frem til sengetid. Og det å skulle ha sex kl ett om natten, med null forspill og null engasjement er jo ikke helt det store.....

Snakk om å rote det til.

Jepp, der fikk jeg skrevet av meg litt frustrasjon. Tar meg en røyk i regnværet. God natt. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lyst jeg og - selv som gjest
Skrevet

Jeg er hankjønn og ble litt forundret - hvordan kunne du fortelle min historie? Har vært gift lenge, få problemer i ekteskapet, kona og jeg er enige om å bli gamle sammen, men vi har utrolig sjelden sex. Årsakene er veldig mye de samme som trådstarter forteller om(bortsett fra at småbarnsperioden er over - og vi klarer dårlig å løse problemene. Skulle ønske jeg hadde noen gode råd å komme med.

Gjest Gjest
Skrevet

I en travel hverdag er det ikke alltid like lett å få tid til intimitet, og jeg har vært i samme situasjon som deg...

Hos oss ble det etterhvert slik at ting i hverdagen blir et "forspill". "Forspillet" starter gjerne tidlig, og varer hele dagen :sjenert:

Det kan være en klem i forbifarten, et stryk over håret, et kompliment, avlastning i form av å rydde ut av oppvaskmaskinen, gå ut med søpla uten at jeg behøver å be om det.... rett og slett å gi oppmerksomhet!

P.g.a dette føler jeg ikke at han ignorerer meg i løpet av dagen til det blir tid for kos, og han ser at jeg ikke lenger er en "oppvridd skurefille" når det er på tide å gå til køys.

Det er selvfølgelig ikke alltid at dette leder til sex, men det gjør i allefall at sjansene for sex blir større ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...