AnonymBruker Skrevet 21. oktober #21 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor vanlig er dette og hva gjør dere da? Anonymkode: 7eb55...b8b Det er helt vanlig. Jeg våkner med "morrabrød" nesten hver dag. Spesielt hvis urinblæra er full, for da presser den på noen blodårer som gir ereksjon. Har ingenting med sex og tenning å gjøre. Gjør ikke noe spesielt med det. Det bare er noe som skjer akkurat som at jeg noen ganger klør på ryggen. Anonymkode: bdfbf...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #22 Skrevet 21. oktober Gjør ikke noe spesielt med det. Han sier selv fra om han er kåt og ønsker sex. Kan jo være bare blodgjennomstrømming/tissetrang også. Anonymkode: 8681d...f39
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #23 Skrevet 21. oktober Soft mann skrev (1 time siden): Får du til å tisse med ståtiss? Ja, jeg får til det. Gjør ikke du? Anonymkode: 5b87d...8ea 2
Soft mann Skrevet 21. oktober #24 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, jeg får til det. Gjør ikke du? Anonymkode: 5b87d...8ea Nei, det gjør eg ikke. Når eg bøyer den ned. Så kommer det ikke noe tiss ut😅
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #25 Skrevet 21. oktober Men hva er agendaen med denne tråden ts, føler du kanskje sexpress av at mannen din får morrabrød på morningen? Anonymkode: 5d29a...0cb
feliek54 Skrevet 21. oktober #26 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor vanlig er dette og hva gjør dere da? Anonymkode: 7eb55...b8b Det er helt vanlig men også andre tider
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #27 Skrevet 21. oktober Soft mann skrev (2 timer siden): Nei, det gjør eg ikke. Når eg bøyer den ned. Så kommer det ikke noe tiss ut😅 Ikke bøy den ned, len kroppen fremover. Da gpå det helt fint om man beregner avstanden rett. Anonymkode: a85ab...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #28 Skrevet 21. oktober Man trenger da ikke kaste seg over den bare fordi den står, om det er det du mener. De aller fleste peniser er erigerte etter søvn, det betyr ikke noe seksuelt. Det bare skjer. Om morgenen er jeg gretten og trøtt, søvn i øya, gugge i munnen og stålånde om morgenen...og mannen har ikke akkurat godlukt han heller. Ikke akkurat da jeg er i humør eller rette hjørnet for å ha noe seksuelt, nei. Mine sønner hadde erigerte peniser som babyer når man tok de opp av sengen om morgenen for å skifte bleie. Det er helt normalt for alle hankjønn i alle aldere etter å ha sovet. Slutt å se på det som noe seksuelt som krever handling! -kvinne Anonymkode: f3fbc...34b
Soft mann Skrevet 21. oktober #29 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke bøy den ned, len kroppen fremover. Da gpå det helt fint om man beregner avstanden rett. Anonymkode: a85ab...0c8 Ja da må man beregne godt for varierende trykk. kanskje det er slik mange menn gjør, siden de ofte tisser på gulvet. heldigvis så sovner den under tannpuss
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #30 Skrevet 21. oktober Suger han av og til. Ofte i helgene. Han sover tungt så jeg kan ligge å suge han ganske lenge før han våkner. Han elsker å våkne når jeg gjør det. Så har vi sex. Vi begge eller å ha sex på morgenen før vi starter dagen. Anonymkode: a7e9c...f5b 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #31 Skrevet 21. oktober Hvorfor skal man ikke klarer å tisse med ståtiss? Anonymkode: a8e44...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #32 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor vanlig er dette og hva gjør dere da? Anonymkode: 7eb55...b8b I følge kjæresten min er det kroppen som sjekker at alt er som det skal. Sunnhetstegn Anonymkode: 6c2bb...b46 3
Soft mann Skrevet 21. oktober #33 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I følge kjæresten min er det kroppen som sjekker at alt er som det skal. Sunnhetstegn Anonymkode: 6c2bb...b46 Hu er en smart dame, og hun har helt rett. 6-8 ereksjoner i løpet av en natt er vel perfekt😅
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #34 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal man ikke klarer å tisse med ståtiss? Anonymkode: a8e44...d0b Det er allmennkunnskap. Anonymkode: a7e9c...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #35 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er allmennkunnskap. Anonymkode: a7e9c...f5b Å ja?🙄 Anonymkode: a8e44...d0b 1
SlemUlv Skrevet 21. oktober #36 Skrevet 21. oktober https://sml.snl.no/morgenereksjon Sitat Morgenereksjon er en normal fysiologisk hendelse, som oppstår hos de aller fleste, og er uavhengig av seksuell stimulering. Det er vanlig å ha flere (5–6) ereksjoner i løpet av natten. De fleste av disse registreres ikke av personen selv.
MarianneE Skrevet 21. oktober #37 Skrevet 21. oktober Noen ganger kysser jeg penisen hans og ønsker ham god morgen før han står opp. Stort sett bryr jeg meg ikke så mye om den. 1
Brunello Skrevet 21. oktober #38 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva annet kan det være? Flaggdag? Anonymkode: 5923c...a36 Biologi
Soft mann Skrevet 21. oktober #39 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal man ikke klarer å tisse med ståtiss? Anonymkode: a8e44...d0b Du får ikke mye gode svar ser eg. det er mange forskjellige former på en erigert penis. Noen står rett opp, noen ut og noen ned. De som har tiss som peker ned når den er stiv vil ikke ha problem tror eg. min tiss peker litt oppover, så når eg bøyer den ned. Så stenger er for tisset, slik at de ikke kommer ut. dette kommer og an på hvor hard tissen er, er den halvfet så kan en svinge på den og den vil tisse uansett rettning😅 håper du fekk svar, å klarer og lese det eg prøver å si😅
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #40 Skrevet 21. oktober Soft mann skrev (1 time siden): Hu er en smart dame, og hun har helt rett. 6-8 ereksjoner i løpet av en natt er vel perfekt😅 Smart og smart.😅 Men forklaringen til min kjæreste er jo logisk , våkne til flagget til topps. 🤣Betyr ikke at man automatisk er spreng kåt,kroppen tester funksjoner. Litt som et fly før take off😅 Anonymkode: 6c2bb...b46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå