AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Skrevet 20. oktober Bollemus er uavhengig av kroppsfasong ellers. Du kan være slank og samtidig ha bollemus. Jeg synes det er veldig sexy. Hva synes dere? Anonymkode: ed77e...0d5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Skrevet 20. oktober Jeg, kvinne, slank, har bollemus selv. Jeg hater den. Anonymkode: e65d2...246 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg, kvinne, slank, har bollemus selv. Jeg hater den. Anonymkode: e65d2...246 Det er synd, synes jeg. Synes det er veldig sexy Anonymkode: ed77e...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #4 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg, kvinne, slank, har bollemus selv. Jeg hater den. Anonymkode: e65d2...246 Ei den! Menn elsker det. Anonymkode: 58b30...5aa 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #5 Skrevet 20. oktober Er slank 23 år tynn trent men har heldigvis ikke bollemus. Har vanlig vagina 💜 Anonymkode: e926e...5ba
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #6 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er synd, synes jeg. Synes det er veldig sexy Anonymkode: ed77e...0d5 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ei den! Menn elsker det. Anonymkode: 58b30...5aa Kanskje. Er bare et teit kompleks jeg har, synes den ser så vulgær ut 🤣 Anonymkode: e65d2...246 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7 Skrevet 20. oktober Min mann gjennom 25 år elsker bollemus 😊 Anonymkode: 1c092...3e5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er slank 23 år tynn trent men har heldigvis ikke bollemus. Har vanlig vagina 💜 Anonymkode: e926e...5ba Heldig ❤️ Anonymkode: e65d2...246 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er slank 23 år tynn trent men har heldigvis ikke bollemus. Har vanlig vagina 💜 Anonymkode: e926e...5ba Vi snakker ikke om vagina men om venusberg og vulva. Anonymkode: a2f74...5d8 10 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi snakker ikke om vagina men om venusberg og vulva. Anonymkode: a2f74...5d8 Og " vanlig " betyr her ikke bollemus" kanskje? For kvinnenes kjønnsorgan har mer enn to variasjoner i utseende Anonymkode: ed77e...0d5 2
Bamseklemmer Skrevet 21. oktober #11 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og " vanlig " betyr her ikke bollemus" kanskje? For kvinnenes kjønnsorgan har mer enn to variasjoner i utseende Anonymkode: ed77e...0d5 Måtte google "Mounded pussy", for det gir et hærlig visuelt oppsvulmet utseende🥰 Jeg mener bollemusa er vanlig på kvinner, men heller at det er et sjeldent syn.. Som oftes er det unge kvinner i tights, som ikke er redd for å "vise" henne frem. Det er jo et blikkfang uten like, og bollemusa sitter godt i handa🤗 Men jo.. jeg er glad jeg er singel, det gir meg mange forskjellige variasjoner av utseender. Så bollemus betyr ikke alt, det er nytelseslydene jeg liker aller best🥰 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Skrevet 21. oktober Bollemus er ekstra god og myk å pule. Anonymkode: c4ec5...992 1 1 1
Soft mann Skrevet 21. oktober #13 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje. Er bare et teit kompleks jeg har, synes den ser så vulgær ut 🤣 Anonymkode: e65d2...246 Komplekser for underlivet er blitt mer å mer vanlig. Tror grunnen er at de en ser av underliv i dag, er det som blir vist i media. før så kunne en se nakne mennesker når en dusjet på skole og i bassenger/badstuer. Nå er det båser og menesker har undertøy på. sliter selv med komplekser for underlivet, men vet ikke hvorfor🙈 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Skrevet 21. oktober Jeg har det, er helt slank. Har aldri hatt problemer med det eller tenkt over det, liker den som den er 😊 Men man merker jo her på kg at det kan være et hett tema innimellom. Anonymkode: e204c...42f 1 1
feliek54 Skrevet 21. oktober #15 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bollemus er uavhengig av kroppsfasong ellers. Du kan være slank og samtidig ha bollemus. Jeg synes det er veldig sexy. Hva synes dere? Anonymkode: ed77e...0d5 Må innrømme jeg liker det men vet ikke hvorfor. i praksis er det ikke viktig
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #16 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er slank 23 år tynn trent men har heldigvis ikke bollemus. Har vanlig vagina 💜 Anonymkode: e926e...5ba Bollemus er også en vanlig vagina, lille venn. Anonymkode: 58b30...5aa 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bollemus er ekstra god og myk å pule. Anonymkode: c4ec5...992 Nei Anonymkode: 58b30...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #18 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje. Er bare et teit kompleks jeg har, synes den ser så vulgær ut 🤣 Anonymkode: e65d2...246 Tull og tøys. Anonymkode: 58b30...5aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #19 Skrevet 21. oktober Jeg liker både boller og mus. Vet ikke om jeg liker kombinasjonen... Anonymkode: 4d8cc...efb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #20 Skrevet 21. oktober Kan noen legge inn et bilde av en ekte bollemus her? Anonymkode: c4ec5...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå