AprilLudgate Skrevet i går, 11:49 #21 Skrevet i går, 11:49 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): TS her. Takk for svar. Er det ikke litt ufølsomt å gi skilsmissegave? Hun ønsket jo ikke å skilles. Dette er et stort sjokk for henne. Mannen har vært utro, og fått barn bak hennes rygg. Gaven jeg har kjøpt er som sagt fra ønskelisten deres. Det er en litt spesiell ting, så jeg kommer ikke på noen andre jeg kan gi gaven til. Gaven er mye dyrere enn hva vi pleier å gi hverandre, så føles litt rart å gi det i julegave når vi vanligvis kun gi hverandre gave ved rundt år. Det er 9 år til neste rundt år, men det er kanskje best om jeg bare venter med gaven til da? Anonymkode: 7de07...df0 Ikke gi gaven nå med forklaring i at det er bryllupsgave. Hun er nok såpass ute av seg i lang tid pga dette at hun nok ikke vil minnes på bryllupet overhodet. Gi den neste anledning, eller prøv å selge på Finn.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:50 #22 Skrevet i går, 11:50 Hvis det er en litt spesiell ting som sto på ønskelista så kan den fort bli en påminner og et symbol på et ekteskap som aldri burde vært inngått, og om en person som svek henne. Samtidig kommer det litt an på hva det er, også. Hvis det er en nyttig ting, så ville jeg nok gitt den uansett. Men en ting til: siden det var en ting fra ønskelista, og du kjøpte så tidlig at fristen for å bytte har gått ut, bør du undersøke om hun allerede har flere av denne tingen. Anonymkode: 4c9b3...2be
AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #23 Skrevet i går, 11:51 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): TS her. Takk for svar. Er det ikke litt ufølsomt å gi skilsmissegave? Hun ønsket jo ikke å skilles. Dette er et stort sjokk for henne. Mannen har vært utro, og fått barn bak hennes rygg. Gaven jeg har kjøpt er som sagt fra ønskelisten deres. Det er en litt spesiell ting, så jeg kommer ikke på noen andre jeg kan gi gaven til. Gaven er mye dyrere enn hva vi pleier å gi hverandre, så føles litt rart å gi det i julegave når vi vanligvis kun gi hverandre gave ved rundt år. Det er 9 år til neste rundt år, men det er kanskje best om jeg bare venter med gaven til da? Anonymkode: 7de07...df0 Jeg ville gitt det til henne som en innflytningsgave når hun flytter for seg selv. Eller, ville kanskje ventet til hun var kommet helt i orden der, slik at det ikke ble for stor påminnelse på "bryllupsgave". Kommer "bryllupsgave" opp som tema, så ville jeg sagt at når alt gikk som det gikk, så var jeg glad for at du ikke fikk gitt gaven i bryllupet, for da hadde hun risikert at han hadde endt opp med den. At du unner henne denne gaven fordi du vet hun ønsket seg den, og at du håper den gir glede og oppmuntring videre. Og så ville jeg forsikret henne om at du er der for henne hvis og når hun trenger støtte i tiden fremover, at du er klar over at det er tøft nå, men at hun er tøff som satte grense for seg selv slik hun nå gjorde, selv om det gjør vondt. Jeg ville gjort det jeg kunne for å hjelpe henne å bygge opp seg selv igjen, finne tilbake til gleden og roen i seg selv. ❤️ Anonymkode: d2a50...d5f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:56 #24 Skrevet i går, 11:56 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): TS her. Takk for svar. Er det ikke litt ufølsomt å gi skilsmissegave? Hun ønsket jo ikke å skilles. Dette er et stort sjokk for henne. Mannen har vært utro, og fått barn bak hennes rygg. Gaven jeg har kjøpt er som sagt fra ønskelisten deres. Det er en litt spesiell ting, så jeg kommer ikke på noen andre jeg kan gi gaven til. Gaven er mye dyrere enn hva vi pleier å gi hverandre, så føles litt rart å gi det i julegave når vi vanligvis kun gi hverandre gave ved rundt år. Det er 9 år til neste rundt år, men det er kanskje best om jeg bare venter med gaven til da? Anonymkode: 7de07...df0 Kan du prøve å fiske litt etter om dette er en ting hun enda kunne tenke seg også heller gi det som en innflyttingsgave når hun lander sitt eget nye sted? Om det ikke er inngravert eller noe slikt. Anonymkode: 18717...1dd 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:01 #25 Skrevet i går, 12:01 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): TS her. Takk for svar. Er det ikke litt ufølsomt å gi skilsmissegave? Hun ønsket jo ikke å skilles. Dette er et stort sjokk for henne. Mannen har vært utro, og fått barn bak hennes rygg. Gaven jeg har kjøpt er som sagt fra ønskelisten deres. Det er en litt spesiell ting, så jeg kommer ikke på noen andre jeg kan gi gaven til. Gaven er mye dyrere enn hva vi pleier å gi hverandre, så føles litt rart å gi det i julegave når vi vanligvis kun gi hverandre gave ved rundt år. Det er 9 år til neste rundt år, men det er kanskje best om jeg bare venter med gaven til da? Anonymkode: 7de07...df0 Du skriver at dette er en gave hun kan ha bruk for alene og. Hadde gitt den selvfølgelig! Hvorfor vente. Hennes gave nå. Hennes utro mann som skal ha barn med en annen høres jo ut som et kupp..flott hun vil skilles!!! Anonymkode: c74c8...efb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #26 Skrevet i går, 12:02 Gi det til henne til julegave. Anonymkode: b10e8...bc5
AnonymBruker Skrevet i går, 12:04 #27 Skrevet i går, 12:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi det til henne til julegave. Anonymkode: b10e8...bc5 Da kan du presisere at det egentlig var ment tidligere uten å utdype, men det da er en naturlig anledning å gi en gave hvertfall. Eller bare gi før, ingen grunn til å la være å gi når det er noe hun kan ha bruk for. Anonymkode: b10e8...bc5
AnonymBruker Skrevet i går, 12:16 #28 Skrevet i går, 12:16 Hør med henne da. Kan jo hende hun blir glad for den uansett om det er noe hun hadde ønsket seg. Men da får du i så fall sørge for at hun faktisk mottar den etterpå. Sende den i posten? Anonymkode: f92cc...859
Kålrota Skrevet i går, 12:56 #29 Skrevet i går, 12:56 Pippi Lotta skrev (14 timer siden): Gi den som skilsmise gave, når du føler hun er i riktig humør til det. Ja, snakk med henne og presenter dilemmaet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå