Gå til innhold

Hvis kjæresten din har lettkledde bilder på mobilen sin av andre damer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Da har han et harem av runkemateriale. Luksusproblem.

Anonymkode: 394d0...dc1

Det har de alle veier. Internett er full av fortid. Et tastetrykk og de finner akkurat det de vil finne.

Anonymkode: 5ed4b...ca3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det har de alle veier. Internett er full av fortid. Et tastetrykk og de finner akkurat det de vil finne.

Anonymkode: 5ed4b...ca3

Nemlig. Det er ikke noe nytt akkurat 😂

Anonymkode: 394d0...dc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare tro det du må ønske. Jeg lager ikke tulle innlegg. Hva er vitsen med det. Dette er ekte,heldigvis er flere enige med meg i min reaksjon ovenfor det problemet 3 år siden. 

Ts

Anonymkode: 9cdc1...cae

Tror ikke at det er noen her som er enige med din reaksjon 3 ÅR ETTER. Én ting var reaksjonen din da du oppdaget det, det du har drevet med, og holder på med nå, er noe helt annet. Det er psykisk terror du driver med. Han er nok mer svakelig enn slik du fremstiller han. Og du bryter han jo enda mer ned. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit ha en støttespiller,  en å prate med, en som sier hver dag han elsker meg, samt slipper å date mer. Dessuten har vi bra kjemi, og han viser meg mye nærhet. Hadde ikke trodde et innlegg i " natta" skulle bli så massivt. Må innrømme jeg har tenkt litt, kanskje jeg har dratt det litt langt.

TS

Du utnytter og bruker han. Så det er du som ikke er til å stole på og dette er en typisk "på seg selv kjenner man andre" (tror man).

Du tenker du er så snill som utnytter han? Det er du som manipulerer han med dine "traumer". Du har innbilt deg noe om menn generelt, og er tydeligvis en slags femcel, men siden du er så egoistisk, ikke vil være alene, ønsker en støttespiller og en som elsker deg, så manipulerer og utnytter du den største tøffelen som er å opprive i ditt område. 

Anonymkode: 7dec4...fc4

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selvsagt ikke. De er en del av et levd liv.

Anonymkode: e9347...d5a

Altså, nakenbilder av andre damer er ikke del av et levd liv. Av hensyn til eksamener burde han ha slettet dem for lenge siden.

Anonymkode: 689b6...a22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har nå skrevet til han at jeg ikke stoler på han, samt at han har dårlige verdier som en her inne også sa.

TS

Greit ha en støttespiller,  en å prate med, en som sier hver dag han elsker meg, samt slipper å date mer. Dessuten har vi bra kjemi, og han viser meg mye nærhet. Hadde ikke trodde et innlegg i " natta" skulle bli så massivt. Må innrømme jeg har tenkt litt, kanskje jeg har dratt det litt langt.

TS

Ja visst er det fint for deg med en støttespiller. Men du stoler ikke på menn, uansett hvem han er!! Du sender han meldinger som er langt over streken! 

Du har 'kanskje dratt det litt langt'? Du tror?? Du har drevet med dette i nesten 3 år!! 

Du trenger venninner om det er støttespillere og noen å snakke med du ønsker. Du har gjentatt så mange ganger at du ikke stoler på menn, uansett hvem de er. Da nytter det jo ikke hva han her sier eller hva han gjør. Du vil aldri stole på han, fordi han er en mann. 

Det er ikke slik at dette plutselig vil endre seg hos deg. Det ligger i din natur å ikke stole på menn. 

Anonymkode: 95ad6...d09

• Liker 3
Skrevet

TS

Stusser på at du tror du er snill og empatisk, men sett utenfra virker du utrolig kynisk og destruktiv mot en du visstnok elsker… 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Altså, nakenbilder av andre damer er ikke del av et levd liv. Av hensyn til eksamener burde han ha slettet dem for lenge siden.

Anonymkode: 689b6...a22

Det var et bikini bilde altså en slags tang bikini da. Men takk endelig noen enig med meg. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja visst er det fint for deg med en støttespiller. Men du stoler ikke på menn, uansett hvem han er!! Du sender han meldinger som er langt over streken! 

Du har 'kanskje dratt det litt langt'? Du tror?? Du har drevet med dette i nesten 3 år!! 

Du trenger venninner om det er støttespillere og noen å snakke med du ønsker. Du har gjentatt så mange ganger at du ikke stoler på menn, uansett hvem de er. Da nytter det jo ikke hva han her sier eller hva han gjør. Du vil aldri stole på han, fordi han er en mann. 

Det er ikke slik at dette plutselig vil endre seg hos deg. Det ligger i din natur å ikke stole på menn. 

Anonymkode: 95ad6...d09

Har noen venninner, men orker skjelden være sosial.  Er mest med kjæresten. Det er sant jeg har traumer, og ikke stoler på menn. Men kipt være alene og..i lengden. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Lillemy8 skrev (15 minutter siden):

Stusser på at du tror du er snill og empatisk, men sett utenfra virker du utrolig kynisk og destruktiv mot en du visstnok elsker… 

Har aldri vært utro eller noe stygt mot han eller noen. Aldri vært I konflikter. Har de samme 3 venninnene på 20 året. Den ene har flyttet,men holder kontakten. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har noen venninner, men orker skjelden være sosial.  Er mest med kjæresten. Det er sant jeg har traumer, og ikke stoler på menn. Men kipt være alene og..i lengden. 

TS

Derfor sliter du ham ut, spiller spill mot ham og han må løpe etter deg og gi deg bekreftelser hele tiden. Og alt avfeier du som "hans skyld" fordi han hadde noen bilder på mobilen fra før dere ble sammen for tre år siden...

Du hører ikke selv hvor sykt dette høres ut, gjør du?

Anonymkode: a9ed3...992

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri vært utro eller noe stygt mot han eller noen. Aldri vært I konflikter. Har de samme 3 venninnene på 20 året. Den ene har flyttet,men holder kontakten. 

TS

Du er jo stygg mot han når du jevnlig truer med å gjøre det slutt pga en bagatell (i mine øyne) som skjedde for 3 år siden. 

Han må ha noen seriøse mindreverdighetskomplekser for å fortsette et forhold med deg. Du bruker han som en dørmatte.

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men psykologen jeg hadde sa at frykt og angst ( katastrofe tanker) kan føles som dårlig magefølelse. Hvordan vite forskjell er vanskelig. 

TS

På tide med nye besøk hos psykologen?

Anonymkode: f20fd...461

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Derfor sliter du ham ut, spiller spill mot ham og han må løpe etter deg og gi deg bekreftelser hele tiden. Og alt avfeier du som "hans skyld" fordi han hadde noen bilder på mobilen fra før dere ble sammen for tre år siden...

Du hører ikke selv hvor sykt dette høres ut, gjør du?

Spiller ikke spill,men er mistroisk... Han har ikke svart meg på veldig mange timer,vet han har vært på en turnering med barnet sitt, kanskje han vil gjøre det slutt nå. Opplevd før han ser veldig sliten ut til tider, kanskje jeg som har gitt han grå hår.  Kan være enig at jeg overdrev litt,men synes allikevel det var greit med som støttet meg her, men det innser jeg var en brøkdel når jeg ser alle svarene her. Jaja får bare se om han svarer. Jeg ringer ikke. Det får han gjøre. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spiller ikke spill,men er mistroisk... Han har ikke svart meg på veldig mange timer,vet han har vært på en turnering med barnet sitt, kanskje han vil gjøre det slutt nå. Opplevd før han ser veldig sliten ut til tider, kanskje jeg som har gitt han grå hår.  Kan være enig at jeg overdrev litt,men synes allikevel det var greit med som støttet meg her, men det innser jeg var en brøkdel når jeg ser alle svarene her. Jaja får bare se om han svarer. Jeg ringer ikke. Det får han gjøre. TS

Jada, vi har forstått at du troller nå. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uenig. Psykisk terror er uten grunn. Her har jeg grunner. Frykt og de bildene selv om det er 3 år siden.  Driver jo ikke slikt med folk som ikke har skuffet meg?? TS

Helt feil.

Om du spør dem som utøver psykisk terror, vil de alltid gjøre som deg; finne snev av noe som er i nærheten av noe å reagere på og straffe/kontrollere offeret sitt i åresvis etterpå. 

Fordi de har jo en grunn..

Anonymkode: ebdab...c27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jada, vi har forstått at du troller nå. 

Ok,men det kan jeg ikke styre. Dette er ikke tull. Så stor fantasi har jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Håper til Gud at han har svart for siste gang og finner noen som verdsetter ham, ikke utsetter ham for terror og trusler og er en stabil og god partner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Synes også det var rart med lettkledde damer på kamera...Eneste grunnen til at vi er sammen enda er at jeg har fri tilgang til hans tlf, og at han etter han møtte meg bruker all sin tid på meg. Hadde han vært på gutteturer, reist mye osv hadde jeg ikke orket. Sliter nok stole på menn. 

Han begynte å gråte den gang da, fordi jeg gjorde det slutt. Så jeg tilgav han til slutt,men av og til tenker jeg også at det burde ikke være vanlig ha slike bilder på mobilen selv om det var i starten av relasjonen vår. Hadde det vært nå hadde det vært the end uansett. 

TS

Fy fff. Du er klin gærn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok,men det kan jeg ikke styre. Dette er ikke tull. Så stor fantasi har jeg ikke. 

Men har du sittet her foran skjermen i hele dag? 

Har ikke du mange barn? Hvordan rekker du å svare alle ila to minutter?

Hva har du gjort på jobb og med barna nå? Er det ikke midt i leggetid for dem nå?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

La merke til det samme her om dagen, et par nakenbilder jeg hadde glemt fra før kjæresten. Kjæresten min ville sikkert også blitt usikker som deg, men hun har ingenting å være usikker på. Er vel ikke uvanlig at en ikke har 100% kontroll på absolutt alle bilder 

Anonymkode: 6929f...622

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...