Gå til innhold

Hvis kjæresten din har lettkledde bilder på mobilen sin av andre damer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du en diagnose som gjør at du mangler empati og ser alt rent egoistisk?

Anonymkode: a9ed3...992

Nei full empati her. Aldri slått en flue. Orden på hus,hytte og hjem. Ingen rulleblad. Drikker ikke. Liker veldedighet.  Servert både suppe og tørre klær. I følge min kjæreste verdens snilleste. Godt du ikke lever med meg og jeg deg🤣

TS

Anonymkode: 9cdc1...cae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk forresten svar etter møtet hans nå. Han skrev på snap at han fortjente ikke den❤️ Du lar magefølelsen som er angst og frykt styre deg kjære. Dette er noe du selv må jobbe med, at det er ikke jeg som lager frykten. Du lager den selv 🙏❤️ Klarer jeg tro på dette da..  Får gå en tur med hunden og tenke. Takk for svar her.

TS

Altså... du VELGER om du skal stole på han. Du velger det hele tiden. 

Hver gang du sender får tvil, så sender du han en slik melding og sår tvil i han også. Det er veldig slemt gjort. Du gjør han utrygg. Du ønsket at han skal føle det slik som deg? Ha det vondt, slik som deg? Hva slags kjærlighet er det?

Jeg lurer voldsomt på hva slags frynsegoder han får ut av dette forholdet? At han finner seg i slik psykisk terror er helt uforståelig. Hva er det med deg som gjør at en flott, intelligent, oppegående og økonomisk sterk fyr finner seg i å blir behandlet på denne måten? Stadige trusler og påminnelser fra deg. "Han vet jo at han dreit seg ut for 3 år siden". Seriøst? Nei, jeg begynner å tro at du kanskje har rett i den tvilen din. Han må jo bruke deg for noe? Hva slags nytte tilfører du han egentlig? Er du helt fantastisk oppofrende i sengen? En voldsom penisforlenger i offentligheten?

Hva må en mann motta fra en kvinne for å akseptere å bli behandlet som en crocks? Hva slags behov har han som du dekker? Det lurer jeg på... Mangler jo bare fysisk vold her for å bli en klassisk slutt...

Anonymkode: 7dec4...fc4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei full empati her. Aldri slått en flue. Orden på hus,hytte og hjem. Ingen rulleblad. Drikker ikke. Liker veldedighet.  Servert både suppe og tørre klær. I følge min kjæreste verdens snilleste. Godt du ikke lever med meg og jeg deg🤣

TS

Du viser i hvert fall ingen evne til å ha empati med din kjæreste og tar null ansvar for din oppførsel ovenfor ham. Det er skremmende tankegang. 

Forstår ikke hva alkohol og orden på hus og hjem har med det å gjøre. Man må ikke bo i en svinesti og være alkoholisert for å være en drittsekk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså... du VELGER om du skal stole på han. Du velger det hele tiden. 

Hver gang du sender får tvil, så sender du han en slik melding og sår tvil i han også. Det er veldig slemt gjort. Du gjør han utrygg. Du ønsket at han skal føle det slik som deg? Ha det vondt, slik som deg? Hva slags kjærlighet er det?

Jeg lurer voldsomt på hva slags frynsegoder han får ut av dette forholdet? At han finner seg i slik psykisk terror er helt uforståelig. Hva er det med deg som gjør at en flott, intelligent, oppegående og økonomisk sterk fyr finner seg i å blir behandlet på denne måten? Stadige trusler og påminnelser fra deg. "Han vet jo at han dreit seg ut for 3 år siden". Seriøst? Nei, jeg begynner å tro at du kanskje har rett i den tvilen din. Han må jo bruke deg for noe? Hva slags nytte tilfører du han egentlig? Er du helt fantastisk oppofrende i sengen? En voldsom penisforlenger i offentligheten?

Hva må en mann motta fra en kvinne for å akseptere å bli behandlet som en crocks? Hva slags behov har han som du dekker? Det lurer jeg på... Mangler jo bare fysisk vold her for å bli en klassisk slutt...

Anonymkode: 7dec4...fc4

🤣 Jeg er pen, god økonomi (stort hus),arvet penger da. Men han bor ikke hos meg så er ikke for pengene,han har så han klarer seg. Han liker vel at jeg er til å stole på da han selv har opplevd bli bedratt og utnyttet. Jeg er alltid ærlig ,sier det som det er. Han sier jeg er snill og god. Hans ord ikke mine. Jeg er snill med barnet hans, jeg liker å rydde hos han. Sikkert ting han liker da vet du. Men ja vet det nok er slitsomt leve med en som ikke stoler på deg.... Elsker meg høyt,må jo være det og. Han ser jo knapt venner og familie etter han møtte meg. Er meg og barna våre vi bruker tid på! Vi reiser mye sammen med uten barn. Var nylig i USA. Så vi har det mye gøy også.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🤣 Jeg er pen, god økonomi (stort hus),arvet penger da. Men han bor ikke hos meg så er ikke for pengene,han har så han klarer seg. Han liker vel at jeg er til å stole på da han selv har opplevd bli bedratt og utnyttet. Jeg er alltid ærlig ,sier det som det er. Han sier jeg er snill og god. Hans ord ikke mine. Jeg er snill med barnet hans, jeg liker å rydde hos han. Sikkert ting han liker da vet du. Men ja vet det nok er slitsomt leve med en som ikke stoler på deg.... Elsker meg høyt,må jo være det og. Han ser jo knapt venner og familie etter han møtte meg. Er meg og barna våre vi bruker tid på! Vi reiser mye sammen med uten barn. Var nylig i USA. Så vi har det mye gøy også.

TS

Troller du?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du viser i hvert fall ingen evne til å ha empati med din kjæreste og tar null ansvar for din oppførsel ovenfor ham. Det er skremmende tankegang. 

Forstår ikke hva alkohol og orden på hus og hjem har med det å gjøre. Man må ikke bo i en svinesti og være alkoholisert for å være en drittsekk.

Jeg er snill med alt levende,  drikker ikke, har orden, følger alle regler i samfunnet,  kjøpt leilighet til mitt eldste barn da jeg har spart siden barnet var liten..alle disse tingene er gode egenskaper jo. Full orden på alt. Han liker det.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Troller du?

Nei!!! Hva er dette? Hvorfor skulle jeg??. Gir opp. Hadde det ikke vært for jeg har influensa og det eneste jeg klarer er å gå tur med hunden hadde jeg ikke sittet svart her. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Endelig noen som er enig. Nå var det bare 2 bilder av en dame og han hadde en forklaring, men poenget er at man skal ikke ha noen naken bilder etc av folk man har datet. Delete.  Så lett kunne det ha vært.

TS

Men du hadde erotiske bilder av deg og en eks. Hvorfor sletta ikke du dem med en gang når det er "regelen" din? Og var du sammen med noen mellom denne eksen og nåværende kjæreste.. For da har du brutt din egen "regel" flere ganger?

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han betalte for flyreisen hennes,mange tusen for de skulle på date. Så stakk hun bare av med pengene hans og kom aldri, han ønsket huske personen prøve få pengene igjen, derfor bilde ( ikke erotisk bilde). Hvor dumsnill kan man være?? Han har også allrid spandert på damer og blitt utnyttet. 

Den forrige eksen før hun som døde bodde gratis hos han ,så var hun utro og stakk av og hadde spart i mange år rett i egen lomme med å bo hos han gratis i 5 år?? Så min kjæreste har jo driti seg mye ut i fortiden! Hvor naiv er du. Han forteller også at han pusset opp et hus til en av eksene,de var sammen flere år,men ble bare utnyttet.  

Så forstår dere kanskje litt at man blir oppgitt. Han har vært så naiv og dum, brukt masse penger på damer så er de utro osv. Synes det er flaut. Å tenker at kan man stole på naive mennesker. 

TS

Og nå er det du som misbruker ham. Med oppfølging av dine barn og ditt hus. Og belønningen for at han er snill er jevnlige trusler om å slå opp og sjekking av mobil.

Det er få som støtter din oppførsel her, og du henger deg veldig opp i at de mener det samme som deg. Hva med å ta til deg det flesteparten her sier.. Gå fra ham, for hans del. Du ødelegger ham psykisk.

Anonymkode: 8ae91...e3f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei!!! Hva er dette? Hvorfor skulle jeg??. Gir opp. Hadde det ikke vært for jeg har influensa og det eneste jeg klarer er å gå tur med hunden hadde jeg ikke sittet svart her. TS

Jeg håper du troller. For din del. Og for hans del, at han ikke finnes. Hvis det faktisk er sant så håper jeg han kommer seg bort fra dette giftige forholdet så fort som mulig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du hadde erotiske bilder av deg og en eks. Hvorfor sletta ikke du dem med en gang når det er "regelen" din? Og var du sammen med noen mellom denne eksen og nåværende kjæreste.. For da har du brutt din egen "regel" flere ganger?

Og nå er det du som misbruker ham. Med oppfølging av dine barn og ditt hus. Og belønningen for at han er snill er jevnlige trusler om å slå opp og sjekking av mobil.

Det er få som støtter din oppførsel her, og du henger deg veldig opp i at de mener det samme som deg. Hva med å ta til deg det flesteparten her sier.. Gå fra ham, for hans del. Du ødelegger ham psykisk.

Anonymkode: 8ae91...e3f

Fordi jeg har så mye bilder av alt fra sommer til jul at bilder med eksen 5 år tilbake da automatisk blir trykket ned i rullen. Skjønner?

Og det var en eks. Hans bilder var flørter fra kun 2 mnd før meg. Ser du ikke forskjellen??

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er snill med alt levende,  drikker ikke, har orden, følger alle regler i samfunnet,  kjøpt leilighet til mitt eldste barn da jeg har spart siden barnet var liten..alle disse tingene er gode egenskaper jo. Full orden på alt. Han liker det.

TS

Kjæresten din er levende og du er ikke snill mot ham. 
(Og det å aldri drikke alkohol taler ikke til din fordel, det er typisk et tegn på at man ikke klarer å begrense seg. Du er vel ikke der men for mange er det ikke positivt, heller et rødt flagg). 

Anonymkode: a9627...0d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du troller. For din del. Og for hans del, at han ikke finnes. Hvis det faktisk er sant så håper jeg han kommer seg bort fra dette giftige forholdet så fort som mulig.

Han finnes. Han er på jobb som sjef. Jeg har sagt jeg ikke vil ha besøk i dag. Er sur og syk. Takk for hyggelige ord😀😀TS

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din er levende og du er ikke snill mot ham. 
(Og det å aldri drikke alkohol taler ikke til din fordel, det er typisk et tegn på at man ikke klarer å begrense seg. Du er vel ikke der men for mange er det ikke positivt, heller et rødt flagg). 

Alkohol liker jeg ikke. Drikker aldri pga smaken. Smaker ikke godt.  Tro hva du vil. Nærmeste jeg tar pga angst er en valium eller to til tider! 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Han finnes. Han er på jobb som sjef. Jeg har sagt jeg ikke vil ha besøk i dag. Er sur og syk. Takk for hyggelige ord😀😀TS

Takk for at du bekrefter at du er et troll.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for at du bekrefter at du er et troll.

Bare tro det du må ønske. Jeg lager ikke tulle innlegg. Hva er vitsen med det. Dette er ekte,heldigvis er flere enige med meg i min reaksjon ovenfor det problemet 3 år siden. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alkohol liker jeg ikke. Drikker aldri pga smaken. Smaker ikke godt.  Tro hva du vil. Nærmeste jeg tar pga angst er en valium eller to til tider! 

TS

Valium er ikke nært opp til vin, altså. 

Sjelden jeg sitter i godt selskap og spør noen om de vil ha en halv valium til maten. 😂  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

At the end vet du aldri før man har sjekket. Kan bare stole på en selv! Hva er egentlig en kåt gris. Å dra inn alder er bare teit. Går på personlighet. Hvorfor må man hacke seg inn? Hvis man ikke får lov sjekke om man ønsker en mobil er det noe som skurrer. Jeg hadde dratt den dagen for 3 år siden om jeg ikke fikk sjekke når jeg ønsket. Jeg har ingenting selv å skjule, at kjæresten ikke går på min mobil er ikke noe jeg har sagt nei til. 

Vår regel er ingen tilgang på hverandres pc eller mobil. Det får begge veier. Så han får heller aldri vite hva som er på mine. Aldri. Men vi ønsker hverandre og vil hverandre. Så da holder man ikke på med drit.

Åpenbart er vi bedre mennesker enn deg, ut i fra alle innleggene dine å dømme.

Anonymkode: 850fd...79f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Valium er ikke nært opp til vin, altså. 

Sjelden jeg sitter i godt selskap og spør noen om de vil ha en halv valium til maten. 😂  

Hørt om alkohol fritt? 🤣 Noen mennesker kan fint ta seg en brus i selskap vet du. Kan forøvrig si at en valium er fint for god søvn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier ikke han er unormal, men burde hatt slettet de før. Det kan jo være de var glemt av slik mange av mine blir når de havner lengre og lengre ned på rullen,men dette var kort tid før meg !

Dessuten fant jeg ut at damen på det ene bilde hadde han pratet mye med . Han betalte for flyreisen hennes,mange tusen for de skulle på date. Så stakk hun bare av med pengene hans og kom aldri, han ønsket huske personen prøve få pengene igjen, derfor bilde ( ikke erotisk bilde). Hvor dumsnill kan man være?? Han har også allrid spandert på damer og blitt utnyttet. 

Den forrige eksen før hun som døde bodde gratis hos han ,så var hun utro og stakk av og hadde spart i mange år rett i egen lomme med å bo hos han gratis i 5 år?? Så min kjæreste har jo driti seg mye ut i fortiden! Hvor naiv er du. Han forteller også at han pusset opp et hus til en av eksene,de var sammen flere år,men ble bare utnyttet.  

Så forstår dere kanskje litt at man blir oppgitt. Han har vært så naiv og dum, brukt masse penger på damer så er de utro osv. Synes det er flaut. Å tenker at kan man stole på naive mennesker. 

TS

Og nå er han dum og naiv sammen med deg! Han går i ett viss mønster med disse damene han velger ja... 

Anonymkode: 95ad6...d09

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Innser jeg burde sove nå, men mange tanker i natt..

Jeg har prøvd gjøre det slutt, men det er vanskelig.  Vanskelig fordi at han har gjort ALT for meg de siste 3 årene. Har har tatt seg av meg når jeg var syk, samt mine 4 barn i alderen 7 til 19 år. Altså støttet,pratet,kjøring osv uten av vi bor sammen. Jeg vil ikke bo med en mann.... Han skriver også daglig hvor høyt han elsker meg, at han alltid vil støtte meg. Hver dag. Det er ikke så lett da gjøre det slutt når han har beriket livet vårt veldig...men han vet jeg ikke stoler på han, stoler generelt ikke på menn og iallefall ikke på han fordi jeg tenker jo at han kanskje skjuler noe. Han er litt lei av anklager, påstår alt han vil ha er meg,men har nok mitt å tenke på i natt..at jeg kanskje må la han gå for å slippe leve i "traumen" av å bli sviktet. Kanskje det er best for oss begge. Prøvd gå før,men han vil ikke det da men...Han har allikevel sagt at jeg må bestemme over mitt liv... 

TS

Han manipulerer deg, fordi han vet at du blir værende. Han har deg rundt lillefingeren. 

Du sier selv at du ikke stoler på han. Hvordan skal et forhold fungere, hvis det ikke er tilstrekkelig tillit? 

Han sier at du må bestemme over ditt liv og det har han faktisk rett i. Det er du som er sjefen i ditt eget liv. Og det er du som bestemmer hvordan du vil ha det. Om du innerst inne ikke vil være sammen med han, så er det vel best å gjøre det slutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...