AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #101 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så hvor mange ganger skal du skrive til slikt ham for å fiske etter hans støtte? Dette er skikkelig jævlig gjort av deg. Anonymkode: a9ed3...992 Jeg skjønner ikke det. Gjør ingen ting for å være jævlig. Jeg trenger bekreftelse. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #102 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke det. Gjør ingen ting for å være jævlig. Jeg trenger bekreftelse. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Og nettopp det, og måten du gjør det på, er helt jævlig gjort mot ham. Du er utrolig egoistisk og bruker ham for å dekke dine behov pga dine issues, med null tanke på hvordan dette påvirker ham. Anonymkode: a9ed3...992 3 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #103 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og nettopp det, og måten du gjør det på, er helt jævlig gjort mot ham. Du er utrolig egoistisk og bruker ham for å dekke dine behov pga dine issues, med null tanke på hvordan dette påvirker ham. Anonymkode: a9ed3...992 Jeg tar meg ikke nær av stygge ord,men er åpen for diskusjon. Jeg er enig med at det alltid uansett ikke er bra sjekke mobilen til andre. Men jeg mener fortsatt at det er dårlige verdier som noen sa her ikke slette bilder umiddelbart. Så kan man jo forstå at mennesker kan gjøre slikt i sorg,ensomhet osv siden han sikkert var på et dårlig sted,men disse bildene var jo max fra 2 mnd før meg. Burde slettet de asap. TS Anonymkode: 9cdc1...cae 1
TLR Skrevet 15 timer siden #104 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tar meg ikke nær av stygge ord,men er åpen for diskusjon. Jeg er enig med at det alltid uansett ikke er bra sjekke mobilen til andre. Men jeg mener fortsatt at det er dårlige verdier som noen sa her ikke slette bilder umiddelbart. Så kan man jo forstå at mennesker kan gjøre slikt i sorg,ensomhet osv siden han sikkert var på et dårlig sted,men disse bildene var jo max fra 2 mnd før meg. Burde slettet de asap. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Det jeg reagerer på er at han har bilder av mange damer og du skriver at han har bilder kun to måneder før deg. Forstår at man har bilder av exer det er normalt.
Lillemy8 Skrevet 15 timer siden #105 Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg skjønner ikke det. Gjør ingen ting for å være jævlig. Jeg trenger bekreftelse. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Hvordan tror du han føler det? Jeg tror det tærer på han selv om han virker sterk og solid. Hans tålmodighet kan ta slutt, da er det evt han som gjør det slutt med deg. Du bør tenke i de baner også når du truer med å gjøre det slutt… Endret 15 timer siden av Lillemy8 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #106 Skrevet 15 timer siden TLR skrev (5 minutter siden): Det jeg reagerer på er at han har bilder av mange damer og du skriver at han har bilder kun to måneder før deg. Forstår at man har bilder av exer det er normalt. 1 dame. 2 bilder. Ikke en eks, men en han chattet med. Så var det noen tinder profil bilder av noen damer kanskje 2. Dette var bilder fra 2 måneder max før meg ja,altså han var singel og hadde ikke møtt meg, men hadde jo regnet med han slettet de dagen han møtte meg. Tinder osv slettet han umiddelbart. Så er ikke bekymret for utroskap der, mer hvorfor de lå der altså bildene. 3 år siden da. Hadde han hatt de nå hadde det vært brudd asap. Jeg har også noen spor fra fortid da,men han brydde seg ikke om det,aldri sjekket min tlf. TS Anonymkode: 9cdc1...cae 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #107 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nå skrevet til han at jeg ikke stoler på han, samt at han har dårlige verdier som en her inne også sa. Venter på svar. Vet han er i et viktig møte og han er sjef. Skrev også at jeg vet ikke om jeg klarer dette mer. Litt usikker nå hvordan jeg skal gå frem. Har egentlig lyst være singel. Slippe menn. Men trenger støtte i hverdagen og til barna som elsker han. Huff. Dette innlegget ble mer intenst enn jeg hadde trodd. Tror jeg må ta et valg. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Hvem sender sånt på melding, egentlig? Lurer på om agere historien bare er trolling. Anonymkode: a9627...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #108 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg tar meg ikke nær av stygge ord,men er åpen for diskusjon. Jeg er enig med at det alltid uansett ikke er bra sjekke mobilen til andre. Men jeg mener fortsatt at det er dårlige verdier som noen sa her ikke slette bilder umiddelbart. Så kan man jo forstå at mennesker kan gjøre slikt i sorg,ensomhet osv siden han sikkert var på et dårlig sted,men disse bildene var jo max fra 2 mnd før meg. Burde slettet de asap. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Du terper enda på dette og tenker ikke et sekund over hvordan din oppførsel og din trang til bekreftelse kan tære på ham. Anonymkode: a9ed3...992
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #109 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tatt før din tid. Er det ikke rart han ikke har slettet dem? Jeg tenker tilbake på dette selv. Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten... Klikket helt, hans unnskyldning var at de hadde han glemt. Alt ble slettet. Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. Har tenkt om jeg overagerte siden jeg selv fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet. Men kjæresten har ikke 15.000 bilder som meg, så han burde ha slettet dem. Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri, selv om vi hadde kjent hverandre da kun 2 mnd ble vi sammen rundt den tiden. Han gir meg gjerne mobilen selv for å sjekke. Jeg tenker jo det ikke er normalt at kjæresten din har bilder av rompa til en dame ,en i bikini osv på sin mobil? Så egentlig overagerte jeg vel ikke... Blir litt uusikker.. Mannen har de siste 3 årene støttet meg i alt og er verdens beste kjæreste, men av og til skulle jeg ønske jeg var lesbisk. For menn stoler jeg egentlig ikke på! Anonymkode: 9cdc1...cae Hvis min har lettkledde bilder av andre damer som han har tatt eller fått før min tid, og tar vare på de? Det er skikkelig ugreit. Men jeg får aldri vite det. Men vi har snakket om det. Anonymkode: 850fd...79f 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #110 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis min har lettkledde bilder av andre damer som han har tatt eller fått før min tid, og tar vare på de? Det er skikkelig ugreit. Men jeg får aldri vite det. Men vi har snakket om det. Anonymkode: 850fd...79f Endelig noen som er enig. Nå var det bare 2 bilder av en dame og han hadde en forklaring, men poenget er at man skal ikke ha noen naken bilder etc av folk man har datet. Delete. Så lett kunne det ha vært. Helt greit når man er singel da,men ikke etter 2 mnd i ny relasjon. Han tok det heldigvis "tungt' da, og har fått full tilgang til hans mobil, tross 3 år etter. Litt trøst, men vil egentlig ikke snoke... TS Anonymkode: 9cdc1...cae 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #111 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvem sender sånt på melding, egentlig? Lurer på om agere historien bare er trolling. Anonymkode: a9627...0d7 Nei sender ofte slike meldinger. Om jeg er utrygg. Slik går det når han hadde de bildene den gang, hans egen feil. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #112 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Endelig noen som er enig. Nå var det bare 2 bilder av en dame og han hadde en forklaring, men poenget er at man skal ikke ha noen naken bilder etc av folk man har datet. Delete. Så lett kunne det ha vært. Helt greit når man er singel da,men ikke etter 2 mnd i ny relasjon. Han tok det heldigvis "tungt' da, og har fått full tilgang til hans mobil, tross 3 år etter. Litt trøst, men vil egentlig ikke snoke... TS Anonymkode: 9cdc1...cae Nei for meg er det helt fullstendig ugreit. Men typen sa at dersom han hadde noe av damer han holdt på med så ble de slettet umiddelbart ved brudd. Og at han absolutt ikke hadde noe av noen lenger (og før vi ble sammen hadde han vært sammen med eksen i nesten 20 år, de tok ingen bilder). Så jeg tror det, men tenket såklart at det er lett å skjule og ikke umulig at det er noe gjemt noe sted. Men mengden filmer og bilder vi har tatt er ekstremt. Og det var jeg som bestemte det. Håper de er mer populære enn andre bilder av andre tidligere flammer... Anonymkode: 850fd...79f
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #113 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei for meg er det helt fullstendig ugreit. Men typen sa at dersom han hadde noe av damer han holdt på med så ble de slettet umiddelbart ved brudd. Og at han absolutt ikke hadde noe av noen lenger (og før vi ble sammen hadde han vært sammen med eksen i nesten 20 år, de tok ingen bilder). Så jeg tror det, men tenket såklart at det er lett å skjule og ikke umulig at det er noe gjemt noe sted. Men mengden filmer og bilder vi har tatt er ekstremt. Og det var jeg som bestemte det. Håper de er mer populære enn andre bilder av andre tidligere flammer... Anonymkode: 850fd...79f Tenker litt det samme😅 Mengden bilder av meg og han er også ekstrem. Men jeg vil han skulle lagre de. Det er mest litt sexy bilder, ellers 1000 vis av vanlige bilder. Skjønner allikevel ikke at du tør stole på det han sa uten å ha sjekket noen gang?!....lett å si han hadde slettet, men garantert ikke alt...iallefall før man nevner det. Jeg er glad jeg fant det bikini bilde jeg gjorde mtp at han da frivillig gir meg telefonen sin uansett, han skjuler ingenting nå. Da må han isåfall være 2 personer for vi er sammen hele tiden og mobilen hans er åpen og jeg kan alle passord. Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #114 Skrevet 14 timer siden Du bør tenke mer over oppførselen din enn de bildene. Han fortjener jo ei mer oppegående dame. Du er tydelig forstyrra, han er jo normal. Anonymkode: 4d3e5...15b 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #115 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bør tenke mer over oppførselen din enn de bildene. Han fortjener jo ei mer oppegående dame. Du er tydelig forstyrra, han er jo normal. Anonymkode: 4d3e5...15b Sier ikke han er unormal, men burde hatt slettet de før. Det kan jo være de var glemt av slik mange av mine blir når de havner lengre og lengre ned på rullen,men dette var kort tid før meg ! Dessuten fant jeg ut at damen på det ene bilde hadde han pratet mye med . Han betalte for flyreisen hennes,mange tusen for de skulle på date. Så stakk hun bare av med pengene hans og kom aldri, han ønsket huske personen prøve få pengene igjen, derfor bilde ( ikke erotisk bilde). Hvor dumsnill kan man være?? Han har også allrid spandert på damer og blitt utnyttet. Den forrige eksen før hun som døde bodde gratis hos han ,så var hun utro og stakk av og hadde spart i mange år rett i egen lomme med å bo hos han gratis i 5 år?? Så min kjæreste har jo driti seg mye ut i fortiden! Hvor naiv er du. Han forteller også at han pusset opp et hus til en av eksene,de var sammen flere år,men ble bare utnyttet. Så forstår dere kanskje litt at man blir oppgitt. Han har vært så naiv og dum, brukt masse penger på damer så er de utro osv. Synes det er flaut. Å tenker at kan man stole på naive mennesker. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #116 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei sender ofte slike meldinger. Om jeg er utrygg. Slik går det når han hadde de bildene den gang, hans egen feil. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Du må slå opp. nå. Du er ikke moden nok til å være i forhold. Du eier ikke evne til å ta ansvar for egne handlinger. Du oppfører deg skikkelig, skikkelig stygt og egoistisk mot ham. Jeg håper dette er et troll, for så jævlige og selvopptatte mennesker trodde jeg ikke det fantes. Håper han tar til vett og går fra deg snart. Anonymkode: a9ed3...992 1 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #117 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skjønner allikevel ikke at du tør stole på det han sa uten å ha sjekket noen gang?!....lett å si han hadde slettet, men garantert ikke alt...iallefall før man nevner det. Jeg er glad jeg fant det bikini bilde jeg gjorde mtp at han da frivillig gir meg telefonen sin uansett, han skjuler ingenting nå. Da må han isåfall være 2 personer for vi er sammen hele tiden og mobilen hans er åpen og jeg kan alle passord. Anonymkode: 9cdc1...cae Han er ikke 20. Han er over 40. Og hans moralske kompass er ganske rigid, han er ikke den vanlige kåte grisen. Men setningen var mer "dersom jeg hadde hatt bilder i den kategorien av noe jeg hadde hatt noe på gang med" og ikke "jeg har hatt av hver eneste en". Så det er ikke slik at han har tatt slike bilder av alle damene i livet sitt. Jeg vet ikke om han har tatt noen i det hele tatt. Mans mening var å få frem "hvis jeg hadde tatt slike bilder, ville jeg slettet de umiddelbart etter brudd". Sjekke? Hvorfan sjekke? Skal jeg hacke pc-en hans? Og telefonen? Vi har ikke tilgang til hverandres digitale liv. Hvordan da sjekke? Man må snakke sammen om tørre å stole på, da. Og det man ikke vet og aldri får vite får man heller ikke vondt av. Tvil er vondt men det kommer til ey punkt der man må velge. Å dyrke tvilen og forsure livet eller la det gå. Man må snakke om toleranse og grenser og bli enige. Anonymkode: 850fd...79f
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #118 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ikke 20. Han er over 40. Og hans moralske kompass er ganske rigid, han er ikke den vanlige kåte grisen. Men setningen var mer "dersom jeg hadde hatt bilder i den kategorien av noe jeg hadde hatt noe på gang med" og ikke "jeg har hatt av hver eneste en". Så det er ikke slik at han har tatt slike bilder av alle damene i livet sitt. Jeg vet ikke om han har tatt noen i det hele tatt. Mans mening var å få frem "hvis jeg hadde tatt slike bilder, ville jeg slettet de umiddelbart etter brudd". Sjekke? Hvorfan sjekke? Skal jeg hacke pc-en hans? Og telefonen? Vi har ikke tilgang til hverandres digitale liv. Hvordan da sjekke? Man må snakke sammen om tørre å stole på, da. Og det man ikke vet og aldri får vite får man heller ikke vondt av. Tvil er vondt men det kommer til ey punkt der man må velge. Å dyrke tvilen og forsure livet eller la det gå. Man må snakke om toleranse og grenser og bli enige. Anonymkode: 850fd...79f At the end vet du aldri før man har sjekket. Kan bare stole på en selv! Hva er egentlig en kåt gris. Å dra inn alder er bare teit. Går på personlighet. Hvorfor må man hacke seg inn? Hvis man ikke får lov sjekke om man ønsker en mobil er det noe som skurrer. Jeg hadde dratt den dagen for 3 år siden om jeg ikke fikk sjekke når jeg ønsket. Jeg har ingenting selv å skjule, at kjæresten ikke går på min mobil er ikke noe jeg har sagt nei til. Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #119 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At the end vet du aldri før man har sjekket. Kan bare stole på en selv! Hva er egentlig en kåt gris. Å dra inn alder er bare teit. Går på personlighet. Hvorfor må man hacke seg inn? Hvis man ikke får lov sjekke om man ønsker en mobil er det noe som skurrer. Jeg hadde dratt den dagen for 3 år siden om jeg ikke fikk sjekke når jeg ønsket. Jeg har ingenting selv å skjule, at kjæresten ikke går på min mobil er ikke noe jeg har sagt nei til. Anonymkode: 9cdc1...cae Har du en diagnose som gjør at du mangler empati og ser alt rent egoistisk? Anonymkode: a9ed3...992 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #120 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du må slå opp. nå. Du er ikke moden nok til å være i forhold. Du eier ikke evne til å ta ansvar for egne handlinger. Du oppfører deg skikkelig, skikkelig stygt og egoistisk mot ham. Jeg håper dette er et troll, for så jævlige og selvopptatte mennesker trodde jeg ikke det fantes. Håper han tar til vett og går fra deg snart. Anonymkode: a9ed3...992 Fordi? Det var ok ha bilde av en annen dame på tlf for 3 år siden og vi datet? Er det sykt reagere på? Synes ikke jeg. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå