Gå til innhold

Hvis kjæresten din har lettkledde bilder på mobilen sin av andre damer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper til Gud at han har svart for siste gang og finner noen som verdsetter ham, ikke utsetter ham for terror og trusler og er en stabil og god partner.

Anonymkode: ebdab...c27

Han svarer nok fordi han elsker meg. Jeg truer aldri. Jeg synes man skal være ærlig om man frykter noe.

TS

Anonymkode: 9cdc1...cae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men har du sittet her foran skjermen i hele dag? 

Har ikke du mange barn? Hvordan rekker du å svare alle ila to minutter?

Hva har du gjort på jobb og med barna nå? Er det ikke midt i leggetid for dem nå?

Anonymkode: ebdab...c27

De 2 eldste er nesten voksne. Den ene bor med kjæresten. Den andre ikke hjemme. Bor her kun i helger av og til. De minste er hos sin far. Jeg har influensa ,pleier ikke sitte så mye på et forum. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han svarer nok fordi han elsker meg. Jeg truer aldri. Jeg synes man skal være ærlig om man frykter noe.

TS

Så du vet du kan skrive hva som helst til ham fordi han kommer tilbake til deg uansett. Og det utnytter du. Du oppfører deg helt forferdelig mot ham.

Og all manipulasjonen og alle de psykiske slitne tingene du gjør mot ham unnskylder du med at siden han hadde noen bilder for tre år siden så er alt hans feil. 

Anonymkode: a9ed3...992

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noen venninner, men orker skjelden være sosial.  Er mest med kjæresten. Det er sant jeg har traumer, og ikke stoler på menn. Men kipt være alene og..i lengden. 

TS

Du er med kjæresten, det er å være sosial. Bare masse unnskyldninger for å fortsette med denne destruktive oppførselen, ikke noe om å faktisk ta tak i deg selv. 

Du er ikke alene. Du har fire barn og noen påståtte venninner. 

Anonymkode: 95ad6...d09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Han svarer fordi han fortsetter sin dumme og naive væremåte som før. Hadde det vært tak i han, hadde han dumpa deg for lenge siden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han svarer fordi han fortsetter sin dumme og naive væremåte som før. Hadde det vært tak i han, hadde han dumpa deg for lenge siden. 

Dette innlegget tok virkelig ikke helt veien jeg tenkte. Hvor ble de som støttet meg av. Er jo ikke jeg som gjorde noe galt her, men at jeg er litt krevende er nok rett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er med kjæresten, det er å være sosial. Bare masse unnskyldninger for å fortsette med denne destruktive oppførselen, ikke noe om å faktisk ta tak i deg selv. 

Du er ikke alene. Du har fire barn og noen påståtte venninner. 

Den ene venninnen min har alltid stilt opp. Jeg var hennes forlover også. Aldri kranglet. 25 år vennskap.  Møttes på ungdomsskolen. Ikke påstått venninne. De andre er snille også, men hun ene er nærmest. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor plages du så veldig av noen bilder?

Han har levd før.

Og det har jo du og. Barna er beviset.

Ingen forstår hva problemet ditt er. 

Ikke normalt å bli sjalu over at en 45 år gammel mann har flørtet før han møtte deg.

Anonymkode: 4d3e5...15b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dette innlegget tok virkelig ikke helt veien jeg tenkte. Hvor ble de som støttet meg av. Er jo ikke jeg som gjorde noe galt her, men at jeg er litt krevende er nok rett. 

Jepp. Null selvinnsikt og bare ansvarsfraskrivelse.

Anonymkode: a9ed3...992

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dagens.

Anonymkode: eee36...eff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han har ut fra det du forteller ikke gjort noe galt, mens du bedriver psykisk vold mot ham. 

Om du har så mye penger bør du gå til privat psykolog. 

Anonymkode: cc389...b6b

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...