Gå til innhold

Hvis kjæresten din har lettkledde bilder på mobilen sin av andre damer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og nå er han dum og naiv sammen med deg! Han går i ett viss mønster med disse damene han velger ja... 

Anonymkode: 95ad6...d09

Jeg hverken svindler han for penger, er utro eller bør gratis hos han. 

Hvor dum er du ikke når du betaler mange 1000 til en dame du knapt kjenner fordi du er så naiv, eller lar en dame bo gratis hos deg i 5 år?? Han angrer jo på alt dette,men selvfølgelig var han DUM da. Når det gjelder meg så stiller jeg opp på mitt vis. Rydder litt hos han, lytter til jobb prosjektene hans osv, samt er snill med barnet hans. 

TS

Anonymkode: 9cdc1...cae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Altså at når man har 15.000 bilder er det vanskeligere å finne 2 erotiske 5 år gamle bilder av meg og en annen da det er glemmes fortere med så mange bilder liggende enn kjæresten min som ikke har mye bilder. Alt dette var før meg,er ikke utroskap men fortsatt 3 år etter plager de 2 bildene jeg fant meg. Hvorfor slettet han de ikke umiddelbart når vi møttes. Da burde han gått inn å slettet de 2. Men kanskje han likte se på de, han nektet for det men stoler ikke menn. Det var poenget mitt....

TS

Eller kanskje bildene ikke var så kjære for ham at han husket dem i det hele tatt?

Anonymkode: bcd9e...89f

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 minutter siden):

Han manipulerer deg, fordi han vet at du blir værende. Han har deg rundt lillefingeren. 

Du sier selv at du ikke stoler på han. Hvordan skal et forhold fungere, hvis det ikke er tilstrekkelig tillit? 

Han sier at du må bestemme over ditt liv og det har han faktisk rett i. Det er du som er sjefen i ditt eget liv. Og det er du som bestemmer hvordan du vil ha det. Om du innerst inne ikke vil være sammen med han, så er det vel best å gjøre det slutt. 

🤣🤣 Manipulerer meg hvordan er det mulig? Han har aldri sagt et vondt ord til meg. Hvorfor skulle han bruke 3 år på meg og barna hvis han hadde meg rundt lillefingeren? Er jeg som anklager han hele tiden, fordi jeg stoler ikke på menn.

Står fritt til å dra. Jeg stoler ikke på noen menn, men manipulerende er han ikke. Da hadde han "fått" noe av meg. Har ikke gitt han noe. Han som må støtte meg i min frykt, for tillit til menn har jeg ikke 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk for normalt svar. Så det er jeg som er problemet her? Flere tenkte som meg dårlige verdier, stol på magefølelsen osv. Nei disse bildene jeg fant for 3 år siden har jeg ikke kommet over. Dvs de finnes ikke lengre,men det var noe der som skapte en slags traume og satte meg i en ekstra sårbar situasjon om hva om "tenk om det skjer igjen". Jeg er enig i at det egentlig ikke er bra sjekke andres tlf. Skal innrømme det. 

TS

Nei, nå må.du gi deg.

Man får ikke traumer av å oppdage gamle bilder på en ny flammes telefon!!

Man får traumer av voldtekt, grov vold og at barnet ditt dør i armene dine. 

Hvis dette ikke er trolling, har jeg aldri møtt et større offer og verre kjæreste!

Bare slutt, gi den stakkaren fri, oppsøke hjelp og ta den tiden du bruker på å bli frisk. 

Herregud, dette er noe av det sykeste jeg har lest.

Anonymkode: ebdab...c27

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er snill med alt levende,  drikker ikke, har orden, følger alle regler i samfunnet,  kjøpt leilighet til mitt eldste barn da jeg har spart siden barnet var liten..alle disse tingene er gode egenskaper jo. Full orden på alt. Han liker det.

TS

En av reglene i samfunnet er at man ikke skal utsette folk for psykisk terror.

Det kalles mishandling og han burde oppsøkt hjelp for å komme gjennom dette han har blitt offer for.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hørt om alkohol fritt? 🤣 Noen mennesker kan fint ta seg en brus i selskap vet du. Kan forøvrig si at en valium er fint for god søvn. 

Ja da. Men alkohol er ikke bra for søvn eller mental helse. Valium er et stoff veldig ulikt vin, var mitt poeng. Alkoholfritt er jeg ikke imot. 

Anonymkode: a9627...0d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🤣🤣 Manipulerer meg hvordan er det mulig? Han har aldri sagt et vondt ord til meg. Hvorfor skulle han bruke 3 år på meg og barna hvis han hadde meg rundt lillefingeren? Er jeg som anklager han hele tiden, fordi jeg stoler ikke på menn.

Står fritt til å dra. Jeg stoler ikke på noen menn, men manipulerende er han ikke. Da hadde han "fått" noe av meg. Har ikke gitt han noe. Han som må støtte meg i min frykt, for tillit til menn har jeg ikke 

TS

Men du stoler ikke på han, sier du? Hva er da poenget med å være sammen med han? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Men du stoler ikke på han, sier du? Hva er da poenget med å være sammen med han? 

Hadde ikke stolt på deg heller om du var mann. Spesielt om du hadde mange ekser og jeg fant et naken bilde eller nesten på mobilen din i starten av vårt forhold. Men generelt ikke stolt på noen menn jeg har vært.  2 av de av gode grunner. 2 siste uten grunn,men er mye verre nå! Tror det er fordi min kjæreste er den første som har vært så snill og god med meg , er nok innerst redd for å bli sviktet. Men som sagt ,han kan gå om gan vil....elsker han høyt da. Elsket ikke de andre. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En av reglene i samfunnet er at man ikke skal utsette folk for psykisk terror.

Det kalles mishandling og han burde oppsøkt hjelp for å komme gjennom dette han har blitt offer for.

Uenig. Psykisk terror er uten grunn. Her har jeg grunner. Frykt og de bildene selv om det er 3 år siden.  Driver jo ikke slikt med folk som ikke har skuffet meg?? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke stolt på deg heller om du var mann. Spesielt om du hadde mange ekser og jeg fant et naken bilde eller nesten på mobilen din i starten av vårt forhold. Men generelt ikke stolt på noen menn jeg har vært.  2 av de av gode grunner. 2 siste uten grunn,men er mye verre nå! Tror det er fordi min kjæreste er den første som har vært så snill og god med meg , er nok innerst redd for å bli sviktet. Men som sagt ,han kan gå om gan vil....elsker han høyt da. Elsket ikke de andre. 

TS

Hvorfor drar du meg inn i dette? 🤔 

Jeg bare synes det er rart å være sammen med en man overhodet ikke stoler på 🤔 Jeg hadde ikke klart det. Og jeg har erfaring med det. 

Hadde jeg funnet et nakenbilde på mobilen til min kjære (noe som er meget usannsynlig + at jeg overhodet IKKE snoker på mobilen hans. Det er et problem og et tillitsbrudd), så hadde jeg tatt det opp med han og snakket ut om det. 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Hvorfor drar du meg inn i dette? 🤔 

Jeg bare synes det er rart å være sammen med en man overhodet ikke stoler på 🤔 Jeg hadde ikke klart det. Og jeg har erfaring med det. 

Hadde jeg funnet et nakenbilde på mobilen til min kjære (noe som er meget usannsynlig + at jeg overhodet IKKE snoker på mobilen hans. Det er et problem og et tillitsbrudd), så hadde jeg tatt det opp med han og snakket ut om det. 

For at du skulle forstå jeg ikke stoler på noen menn uansett hvem de er 

Vi snakket lenge ut om dette, det bilde. Det var i starten av vår relasjon.  Han forklarte også han hadde glemt det ut, men han hadde slitt mye med ensomhet det året og druknet seg litt i flørte med noen få damer for å prøve komme seg videre etter han mistet sin forlovede tragisk i bil ulykke.

Han har aldri hatt noen bilder av noen andre enn meg, barna, jobb etterpå. Men JEG stoler ikke på han, han mener det er min frykt generelt mot alle menn, og det er muligens det. For jeg stolte ikke på ekser heller.  Å gjøre det slutt er noe jeg ofte vurderer,  men så er han klippen i barnas liv da samt har lagt fra seg alt for å støtte meg i alt sååå det er ikke så lett ta valget. Derfor!

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten...

Klikket helt,

Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. 

fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet

Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri,

Du er jo ikke helt god.

Han bør finne seg noen som er litt mer god.

Anonymkode: f20fd...461

• Liker 2
Skrevet

Du høres fullstendig psyk ut. La den stakkars mannen få slippe terrorveldet ditt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg hverken svindler han for penger, er utro eller bør gratis hos han. 

Hvor dum er du ikke når du betaler mange 1000 til en dame du knapt kjenner fordi du er så naiv, eller lar en dame bo gratis hos deg i 5 år?? Han angrer jo på alt dette,men selvfølgelig var han DUM da. Når det gjelder meg så stiller jeg opp på mitt vis. Rydder litt hos han, lytter til jobb prosjektene hans osv, samt er snill med barnet hans. 

TS

Du er bare driver med psykisk vold mot han. Du kontrollerer han og utnytter hans godhet. Hans naivitet blir igjen utnyttet. Han er jo dum som enda er med deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

For at du skulle forstå jeg ikke stoler på noen menn uansett hvem de er 

Vi snakket lenge ut om dette, det bilde. Det var i starten av vår relasjon.  Han forklarte også han hadde glemt det ut, men han hadde slitt mye med ensomhet det året og druknet seg litt i flørte med noen få damer for å prøve komme seg videre etter han mistet sin forlovede tragisk i bil ulykke.

Han har aldri hatt noen bilder av noen andre enn meg, barna, jobb etterpå. Men JEG stoler ikke på han, han mener det er min frykt generelt mot alle menn, og det er muligens det. For jeg stolte ikke på ekser heller.  Å gjøre det slutt er noe jeg ofte vurderer,  men så er han klippen i barnas liv da samt har lagt fra seg alt for å støtte meg i alt sååå det er ikke så lett ta valget. Derfor!

TS

Og din grunnleggende mistillit er hvorfor du bør holde deg langt unna menn!! Det nytter jo faen meg ikke hvor mye han gir deg av bekreftelser som du til stadig. Du skriver jo selv: Han har aldri hatt noen bilder av noen andre enn meg, barna, jobb etterpå.

Du skriver også:  jeg ikke stoler på noen menn uansett hvem de er 

HVA I HELVETE GJØR DU MED EN MANN I LIVET I DITT DA?!?!?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og din grunnleggende mistillit er hvorfor du bør holde deg langt unna menn!! Det nytter jo faen meg ikke hvor mye han gir deg av bekreftelser som du til stadig. Du skriver jo selv: Han har aldri hatt noen bilder av noen andre enn meg, barna, jobb etterpå.

Du skriver også:  jeg ikke stoler på noen menn uansett hvem de er 

HVA I HELVETE GJØR DU MED EN MANN I LIVET I DITT DA?!?!?

Greit ha en støttespiller,  en å prate med, en som sier hver dag han elsker meg, samt slipper å date mer. Dessuten har vi bra kjemi, og han viser meg mye nærhet. Hadde ikke trodde et innlegg i " natta" skulle bli så massivt. Må innrømme jeg har tenkt litt, kanskje jeg har dratt det litt langt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Da har han et harem av runkemateriale. Luksusproblem.

Anonymkode: 394d0...dc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da har han et harem av runkemateriale. Luksusproblem.

Festlig alfa hann kommentar

Antar du er singel ufrivillig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du antar mye du

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du skal ikke tro, du skal vite. 

Du skal ikke slå, du skal bite. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...