AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #61 Skrevet i går, 08:12 Høres trist ut å gå fra en bra mann for en «feil» han har gjort, som du selv har gjort også. Kan det være du er redd for å bli forlatt selv og derfor vil komme ham i forkant? Jobb med sjalusien og katastrofetankene dine. Hvis ikke vil du nok finne en like tullete grunn til å gå fra nestemann også. Anonymkode: e5777...e3e 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #62 Skrevet i går, 08:14 TLR skrev (2 minutter siden): Hvis du har dårlig magefølelse angående han da er det noe som skurrer. Jeg hadde dårlig magefølelse angående min ex men jeg valgte å overse det og tenkte at det blir bedre. Til slutt det ble brudd. Veldig enig med deg følge magefølelsen. Problemet er at frykt kan kjennes likedan. Så vanskelig vite forskjell. Han og jeg har pratet om det med min tidligere psykologspesialist. Han ville støtte meg så ble med i terapi. Uansett vanskelig leve i forhold ja med frykt. Vurderer gjøre det slutt,men som jeg skrev.. Da mister jeg og barna mye støtte og. TS Anonymkode: 9cdc1...cae 1
Hensatt Skrevet i går, 08:14 #63 Skrevet i går, 08:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): 15.000 bilder til sammen, av alt fra jul, ferier osv. Ikke erotiske!!!!! TS Anonymkode: 9cdc1...cae Du skriver at du selv har erotiske bilder fra før hans tid. Hans bilder er også fra før din tid. Hva i all verden er egentlig problemet her? Du kan ikke bruke noe som skjedde før du kom inn i bildet mot han! Stakkars mann... 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:16 #64 Skrevet i går, 08:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres trist ut å gå fra en bra mann for en «feil» han har gjort, som du selv har gjort også. Kan det være du er redd for å bli forlatt selv og derfor vil komme ham i forkant? Jobb med sjalusien og katastrofetankene dine. Hvis ikke vil du nok finne en like tullete grunn til å gå fra nestemann også. Anonymkode: e5777...e3e Ja har ptsd og angst, hadde Borderline før men ikke lengre. Sjalusi har jeg ikke slitt mye med, helt til jeg møtte kjæresten. Tror det at han har hatt så mange forhold og hatt draget plager meg. Samt jeg lurer innerst inne hva skjuler han. Stoler ikke på menn generelt. TS Anonymkode: 9cdc1...cae 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:19 #65 Skrevet i går, 08:19 Jeg har nå skrevet til han at jeg ikke stoler på han, samt at han har dårlige verdier som en her inne også sa. Venter på svar. Vet han er i et viktig møte og han er sjef. Skrev også at jeg vet ikke om jeg klarer dette mer. Litt usikker nå hvordan jeg skal gå frem. Har egentlig lyst være singel. Slippe menn. Men trenger støtte i hverdagen og til barna som elsker han. Huff. Dette innlegget ble mer intenst enn jeg hadde trodd. Tror jeg må ta et valg. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
Runnah Skrevet i går, 08:20 #66 Skrevet i går, 08:20 "Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri, selv om vi hadde kjent hverandre da kun 2 mnd ble vi sammen rundt den tiden. Han gir meg gjerne mobilen selv for å sjekke" - Dette funker ikke. Hvis dere ikke finner ut av dette, kan dere like gjerne bare gjøre det slutt med en gang.
Runnah Skrevet i går, 08:23 #67 Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nå skrevet til han at jeg ikke stoler på han, samt at han har dårlige verdier som en her inne også sa. Venter på svar. Vet han er i et viktig møte og han er sjef. Skrev også at jeg vet ikke om jeg klarer dette mer. Litt usikker nå hvordan jeg skal gå frem. Har egentlig lyst være singel. Slippe menn. Men trenger støtte i hverdagen og til barna som elsker han. Huff. Dette innlegget ble mer intenst enn jeg hadde trodd. Tror jeg må ta et valg. TS Anonymkode: 9cdc1...cae En slik melding ville trolig vært nok til å avslutte forholdet for min del. Ikke mange potensielle formildende omstendigheter som kunne fått meg på andre tanker. 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #68 Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tatt før din tid. Er det ikke rart han ikke har slettet dem? Jeg tenker tilbake på dette selv. Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten... Klikket helt, hans unnskyldning var at de hadde han glemt. Alt ble slettet. Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. Har tenkt om jeg overagerte siden jeg selv fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet. Men kjæresten har ikke 15.000 bilder som meg, så han burde ha slettet dem. (...) Unnskyld meg, men du virker jo helt psyko. 😮 Anonymkode: 8159d...196 4 1
TLR Skrevet i går, 08:23 #69 Skrevet i går, 08:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja har ptsd og angst, hadde Borderline før men ikke lengre. Sjalusi har jeg ikke slitt mye med, helt til jeg møtte kjæresten. Tror det at han har hatt så mange forhold og hatt draget plager meg. Samt jeg lurer innerst inne hva skjuler han. Stoler ikke på menn generelt. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Hvor lenge har du kjent han?
AnonymBruker Skrevet i går, 08:24 #70 Skrevet i går, 08:24 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fordi? Burde han ikke slettet disse med en gang han møtte meg? Synes jeg da. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Med en gang han møtte deg? Hva er dette for eventyrprinsesse-fakter? Han hadde jo ingen anelse om at dere skulle bli seriøse eller at det skulle utvikle seg til kjærlighet på det tidspunktet. Det vet man som regel ikke før det er gått noe tid og lært den andre å kjenne bedre. Mye bedre. Noen styrtforelsker seg ved første blikk, sånt varer ikke. Man kjenner ikke den andre. Du overreagerer noe voldsomt. Særlig når du faktisk flere år etterpå går og kverner om dette. Det er jo helt utrolig. Noe han hadde på tlf da dere nettopp hadde møttes, og han ikke visste om det ville bli noe varig mellom dere engang? Når man bare dater folk, kan man jo ikke drive og slette hele livet sitt på tlf ved første date på alle man dater! Sånn i tilfelle, liksom. Anonymkode: 85bce...8e9 5
AnonymBruker Skrevet i går, 08:29 #71 Skrevet i går, 08:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tatt før din tid. Er det ikke rart han ikke har slettet dem? Jeg tenker tilbake på dette selv. Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten... Klikket helt, hans unnskyldning var at de hadde han glemt. Alt ble slettet. Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. Har tenkt om jeg overagerte siden jeg selv fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet. Men kjæresten har ikke 15.000 bilder som meg, så han burde ha slettet dem. Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri, selv om vi hadde kjent hverandre da kun 2 mnd ble vi sammen rundt den tiden. Han gir meg gjerne mobilen selv for å sjekke. Jeg tenker jo det ikke er normalt at kjæresten din har bilder av rompa til en dame ,en i bikini osv på sin mobil? Så egentlig overagerte jeg vel ikke... Blir litt uusikker.. Mannen har de siste 3 årene støttet meg i alt og er verdens beste kjæreste, men av og til skulle jeg ønske jeg var lesbisk. For menn stoler jeg egentlig ikke på! Anonymkode: 9cdc1...cae Fasiten er at du selv må sette grenser for ditt forhold og ditt liv. Sist jeg drev på med dating, så var jeg helt uinteressert i mennesker som ikke er villig til å starte nytt forhold med blanke ark. Jeg klarer ikke en gang å ta slike folk seriøst. Det er jo min historie, så bilder av sex med eksen må jeg jo ha....det blir for dumt. Anonymkode: 34ada...800 1
Lillemy8 Skrevet i går, 08:31 #72 Skrevet i går, 08:31 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har nå skrevet til han at jeg ikke stoler på han, samt at han har dårlige verdier som en her inne også sa. Venter på svar. Vet han er i et viktig møte og han er sjef. Skrev også at jeg vet ikke om jeg klarer dette mer. Litt usikker nå hvordan jeg skal gå frem. Har egentlig lyst være singel. Slippe menn. Men trenger støtte i hverdagen og til barna som elsker han. Huff. Dette innlegget ble mer intenst enn jeg hadde trodd. Tror jeg må ta et valg. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Hallo!! du trenger hjelp, du er sykelig sjalu! Du har fått mange rare svar i form av støtte her. Men jeg må bare klargjøre en ting - han har IKKE GJORT NOE GALT. Snakk med en terapeut og ikke her på KG - for din egen og samboeren din sin skyld 💚 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:31 #73 Skrevet i går, 08:31 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tatt før din tid. Er det ikke rart han ikke har slettet dem? Jeg tenker tilbake på dette selv. Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten... Klikket helt, hans unnskyldning var at de hadde han glemt. Alt ble slettet. Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. Har tenkt om jeg overagerte siden jeg selv fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet. Men kjæresten har ikke 15.000 bilder som meg, så han burde ha slettet dem. Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri, selv om vi hadde kjent hverandre da kun 2 mnd ble vi sammen rundt den tiden. Han gir meg gjerne mobilen selv for å sjekke. Jeg tenker jo det ikke er normalt at kjæresten din har bilder av rompa til en dame ,en i bikini osv på sin mobil? Så egentlig overagerte jeg vel ikke... Blir litt uusikker.. Mannen har de siste 3 årene støttet meg i alt og er verdens beste kjæreste, men av og til skulle jeg ønske jeg var lesbisk. For menn stoler jeg egentlig ikke på! Anonymkode: 9cdc1...cae Å herregud. Jeg har sikkert bare hundre eller to hundre bilder. Forrige uka fant jeg tilfeldigvis et av eksen fra før covid. Det gjør at jeg ikke er til å stole på, og ikke tar nåværende relasjon alvorlig? I mitt hode eksisterte ikke de bildene før jeg fant dem. Har sikkert flere som popper opp på et tidspunkt. Men det å sjekke telefonen til folk er uaktuelt. Du sjalusi og kontrollbehov vil drive alle i livet ditt vekk. Anonymkode: ebdab...c27
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #74 Skrevet i går, 08:39 TLR skrev (15 minutter siden): Hvor lenge har du kjent han? Takk for normale svar først og fremst. 3 år og ca 4 mnd. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #75 Skrevet i går, 08:41 Runnah skrev (16 minutter siden): En slik melding ville trolig vært nok til å avslutte forholdet for min del. Ikke mange potensielle formildende omstendigheter som kunne fått meg på andre tanker. Er da heller ikke sammen med deg. Har sendt han mange slike når utryggheten kommer. Han pleier ikke skyve meg bort. Skulle han gjøre det etter denne meldingen så godtar jeg det allikevel da jeg er sliten av frykt dårlig magefølelse. Enkelt og greit. Problemet er alle disse barna som står han så nær samt at han støtter meg i alt hele tiden. TS Anonymkode: 9cdc1...cae
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #76 Skrevet i går, 08:41 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har nå skrevet til han at jeg ikke stoler på han, samt at han har dårlige verdier som en her inne også sa. Venter på svar. Vet han er i et viktig møte og han er sjef. Skrev også at jeg vet ikke om jeg klarer dette mer. Litt usikker nå hvordan jeg skal gå frem. Har egentlig lyst være singel. Slippe menn. Men trenger støtte i hverdagen og til barna som elsker han. Huff. Dette innlegget ble mer intenst enn jeg hadde trodd. Tror jeg må ta et valg. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Hvorfor i alle dager skriver du slikt til han??? Du fortsetter i samme tralten som før!! For ei bitch du er!! Du pisker og piner han, men forventer å bli behandlet som ei prinsesse. Gjør det slutt med han! Slipp han fri! Anonymkode: 95ad6...d09 4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #77 Skrevet i går, 08:44 Lillemy8 skrev (10 minutter siden): Hallo!! du trenger hjelp, du er sykelig sjalu! Du har fått mange rare svar i form av støtte her. Men jeg må bare klargjøre en ting - han har IKKE GJORT NOE GALT. Snakk med en terapeut og ikke her på KG - for din egen og samboeren din sin skyld 💚 Takk for normalt svar. Så det er jeg som er problemet her? Flere tenkte som meg dårlige verdier, stol på magefølelsen osv. Nei disse bildene jeg fant for 3 år siden har jeg ikke kommet over. Dvs de finnes ikke lengre,men det var noe der som skapte en slags traume og satte meg i en ekstra sårbar situasjon om hva om "tenk om det skjer igjen". Jeg er enig i at det egentlig ikke er bra sjekke andres tlf. Skal innrømme det. TS Anonymkode: 9cdc1...cae 1
Runnah Skrevet i går, 08:45 #78 Skrevet i går, 08:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er da heller ikke sammen med deg. Har sendt han mange slike når utryggheten kommer. Han pleier ikke skyve meg bort. Skulle han gjøre det etter denne meldingen så godtar jeg det allikevel da jeg er sliten av frykt dårlig magefølelse. Enkelt og greit. Problemet er alle disse barna som står han så nær samt at han støtter meg i alt hele tiden. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Virker ikke som at du forstod hva jeg mente. Du bør være bevisst på at mange menn får nok etter en slik melding, særlig når du allerede sjekker telefonen hans. Han er tydeligvis en dørmatte, med de fordeler og ulemper det medfører. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:45 #79 Skrevet i går, 08:45 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes også det var rart med lettkledde damer på kamera...Eneste grunnen til at vi er sammen enda er at jeg har fri tilgang til hans tlf, og at han etter han møtte meg bruker all sin tid på meg. Hadde han vært på gutteturer, reist mye osv hadde jeg ikke orket. Sliter nok stole på menn. Han begynte å gråte den gang da, fordi jeg gjorde det slutt. Så jeg tilgav han til slutt,men av og til tenker jeg også at det burde ikke være vanlig ha slike bilder på mobilen selv om det var i starten av relasjonen vår. Hadde det vært nå hadde det vært the end uansett. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Vær glad for at han nå er åpen og ærlig. Det kan være sant at han glemte de. Å han slettet de med en gang. Min mann har bilder av andre damer på sin mobil..som er sendt til han. Han har til og med lagret de. Vi har vært sammen i over 20 år. Og han nekter å vise meg mobilen. Han byttet kode da han forstod jeg hadde snoket. Så vær glad kjæresten din er åpen og ærlig. Anonymkode: e502d...c7a
TLR Skrevet i går, 08:45 #80 Skrevet i går, 08:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for normale svar først og fremst. 3 år og ca 4 mnd. TS Anonymkode: 9cdc1...cae Ble du kjent med han på en dating app? Har han vært gift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå