Gå til innhold

Hvis kjæresten din har lettkledde bilder på mobilen sin av andre damer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tatt før din tid. Er det ikke rart han ikke har slettet dem? Jeg tenker tilbake på dette selv. Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten... Klikket helt, hans unnskyldning var at de hadde han glemt. Alt ble slettet. Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. 

Har tenkt om jeg overagerte siden jeg selv fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet. Men kjæresten har ikke 15.000 bilder som meg, så han burde ha slettet dem.

Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri, selv om vi hadde kjent hverandre da kun 2 mnd ble vi sammen rundt den tiden.  Han gir meg gjerne mobilen selv for å sjekke. 

Jeg tenker jo det ikke er normalt at kjæresten din har bilder av rompa til en dame ,en i bikini osv på sin mobil? Så egentlig overagerte jeg vel ikke...

Blir litt uusikker.. Mannen har de siste 3 årene støttet meg i alt og er verdens beste kjæreste,  men av og til skulle jeg ønske jeg var lesbisk. For menn stoler jeg egentlig ikke på!

Anonymkode: 9cdc1...cae

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer noe voldsomt.

Anonymkode: 098f0...84d

• Liker 12
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri stolt på en slik mann. Sier litt om karakter.

Anonymkode: 6e34d...6bd

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde aldri stolt på en slik mann. Sier litt om karakter.

Synes også det var rart med lettkledde damer på kamera...Eneste grunnen til at vi er sammen enda er at jeg har fri tilgang til hans tlf, og at han etter han møtte meg bruker all sin tid på meg. Hadde han vært på gutteturer, reist mye osv hadde jeg ikke orket. Sliter nok stole på menn. 

Han begynte å gråte den gang da, fordi jeg gjorde det slutt. Så jeg tilgav han til slutt,men av og til tenker jeg også at det burde ikke være vanlig ha slike bilder på mobilen selv om det var i starten av relasjonen vår. Hadde det vært nå hadde det vært the end uansett. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du overreagerer noe voldsomt.

Fordi? Burde han ikke slettet disse med en gang han møtte meg? Synes jeg da.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der var nærme du. Var helt enig med deg helt fram til det viste seg at du hadde gjort nøyaktig det samme. Forskjellen der var vel at du fant det på egenhånd istedenfor at kjæresten din snokte rundt på mobilen din. Du er ikke noe bedre enn han, med tanke på at du har gjort det samme òg sett gjennom typen sin kamerarull.

Anonymkode: c7fb8...54e

• Liker 3
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke noe bedre. Forskjellen er at din kjæreste ikke snoket på mobilen din sånn at du ble tatt. Hvorfor er det greit at du glemmer, mens han må lide enda, etter 3 år? Du sier du ikke stoler på menn, hvorfor er du sammen med en da? Han fortjener noen som stoler på ham...

Anonymkode: eee36...eff

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det der var nærme du. Var helt enig med deg helt fram til det viste seg at du hadde gjort nøyaktig det samme. Forskjellen der var vel at du fant det på egenhånd istedenfor at kjæresten din snokte rundt på mobilen din. Du er ikke noe bedre enn han, med tanke på at du har gjort det samme òg sett gjennom typen sin kamerarull.

Anonymkode: c7fb8...54e

Så du mener det ikke er forskjell på bilder jeg tok med en jeg datet i 6 mnd for 5 år siden? ( glemt slette),men de fra kjæresten var 2 rompebilder fra typ Tinder og noen andre fra Tinder lignende riktignok med klær da. Folk han ikke kjente! Bare hadde chattet med, kanskje den ene møtt en gang? 

Hans unnskyldning var også bullshit,han sa han var litt ensom. Jeg kan forstå han slet litt, da han 9 mnd før mistet sin forlovelse i en fæl bilulykke ( tragisk) ble helt smadret av en trailer, men da finner du deg sunne interesser ikke går på Tinder lagrer bilder og chatter med de damene der?

Er sammen med han fordi han har støttet meg i alvorlig sykdom, tatt hånd om barna mine ( som ikke er hans) mens jeg var syk(vi bor ikke sammen). Han har sagt jeg er hans livs kjærlighet... men ser jo her på svarene at jeg har ikke grunn stole på han. Har nok prøvd fortrenge det siden han er blitt klippen i vårt liv og satt seg selv helt til side for meg og mine barn...

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du er ikke noe bedre. Forskjellen er at din kjæreste ikke snoket på mobilen din sånn at du ble tatt. Hvorfor er det greit at du glemmer, mens han må lide enda, etter 3 år? Du sier du ikke stoler på menn, hvorfor er du sammen med en da? Han fortjener noen som stoler på ham...

Anonymkode: eee36...eff

Jeg overvåker tlf hans ofte da jeg ikke stoler på menn. Han har sagt det er ok,men han mener også det ikke er bra for meg være så mistroisk. Det er kanskje for å få meg til å slutte snoke,da blir jeg litt skeptisk. Men mange ganger det siste året har jeg ikke snoket. Redd.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du må få hjelp med traumene dine. Du vil jo oppføre deg likt med neste fyr. Å være så kontrollerende ovenfor partner er ikke sunt for deg, han eller barna. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må få hjelp med traumene dine. Du vil jo oppføre deg likt med neste fyr. Å være så kontrollerende ovenfor partner er ikke sunt for deg, han eller barna. 

Har gått til psykolog, men sjekket aldri mine eksers mobiler. Tvilte de var utro. Var redd for svik ja,men ikke i den grad som nå. Så hadde heller ikke eksene mine kun vært sammen med yngre glamour "type" modeller heller i 20  og 30 årene, det har kjæresten min nå 44 år. Foruten forloveden hans som døde tragisk da, han har sagt hun var skikkelig bra dame,langt fra de andre bimboene så han modnet vel til slutt...Skjønner det var sorg miste en kjæreste i ulykke, å være ensom og lei seg,men da burde han begynt i kor eller noe, ikke chatte på Tinder, lagrer bilder og skrive med damer der. Mener jeg. Mener han har seg selv å skylde på.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har gått til psykolog, men sjekket aldri mine eksers mobiler. Tvilte de var utro. Var redd for svik ja,men ikke i den grad som nå. Så hadde heller ikke eksene mine kun vært sammen med yngre glamour "type" modeller heller i 20  og 30 årene, det har kjæresten min nå 44 år. Foruten forloveden hans som døde tragisk da, han har sagt hun var skikkelig bra dame,langt fra de andre bimboene så han modnet vel til slutt...Skjønner det var sorg miste en kjæreste i ulykke, å være ensom og lei seg,men da burde han begynt i kor eller noe, ikke chatte på Tinder, lagrer bilder og skrive med damer der. Mener jeg. Mener han har seg selv å skylde på.

TS

Du skriver som et lite barn. Skjønner ingenting. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tatt før din tid. Er det ikke rart han ikke har slettet dem? Jeg tenker tilbake på dette selv. Etter 2 mnd dating og vi ble da kjærester ble jeg nysgjerrig å kikket på kamera rullen hans. Derfor var det ca 10 bilder av damer både med klær og mer uten... Klikket helt, hans unnskyldning var at de hadde han glemt. Alt ble slettet. Nå 3 år senere kikker jeg ofte,men heldigvis kun bilder av meg der. 

Har tenkt om jeg overagerte siden jeg selv fant noen litt erotiske bilder fra 5 år siden på min mobil av meg og en jeg datet. Men kjæresten har ikke 15.000 bilder som meg, så han burde ha slettet dem.

Har sagt til han at selv om det er 3 år siden glemmer jeg det aldri, selv om vi hadde kjent hverandre da kun 2 mnd ble vi sammen rundt den tiden.  Han gir meg gjerne mobilen selv for å sjekke. 

Jeg tenker jo det ikke er normalt at kjæresten din har bilder av rompa til en dame ,en i bikini osv på sin mobil? Så egentlig overagerte jeg vel ikke...

Blir litt uusikker.. Mannen har de siste 3 årene støttet meg i alt og er verdens beste kjæreste,  men av og til skulle jeg ønske jeg var lesbisk. For menn stoler jeg egentlig ikke på!

Hvorfor tenker du at det er greit å snoke på mobilen hans i det hele tatt? Sånne ting hadde vært tillitsbrudd i min bok. 

Du er jo ikke noe bedre enn han du. 

Hva slags bilder han har på mobilen er en privatsak. Jeg hadde selv aldri sunket så lavt som å snoke på min kjæreste sin mobil. På samme måte som at han ikke gjør det på min. Vi stoler på hverandre. 

Føler du at han ikke er ærlig med deg, så er det vel bedre å gjøre det slutt? 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tenker du at det er greit å snoke på mobilen hans i det hele tatt? Sånne ting hadde vært tillitsbrudd i min bok. 

Du er jo ikke noe bedre enn han du. 

Hva slags bilder han har på mobilen er en privatsak. Jeg hadde selv aldri sunket så lavt som å snoke på min kjæreste sin mobil. På samme måte som at han ikke gjør det på min. Vi stoler på hverandre. 

Føler du at han ikke er ærlig med deg, så er det vel bedre å gjøre det slutt? 

Innser jeg burde sove nå, men mange tanker i natt..

Jeg har prøvd gjøre det slutt, men det er vanskelig.  Vanskelig fordi at han har gjort ALT for meg de siste 3 årene. Har har tatt seg av meg når jeg var syk, samt mine 4 barn i alderen 7 til 19 år. Altså støttet,pratet,kjøring osv uten av vi bor sammen. Jeg vil ikke bo med en mann.... Han skriver også daglig hvor høyt han elsker meg, at han alltid vil støtte meg. Hver dag. Det er ikke så lett da gjøre det slutt når han har beriket livet vårt veldig...men han vet jeg ikke stoler på han, stoler generelt ikke på menn og iallefall ikke på han fordi jeg tenker jo at han kanskje skjuler noe. Han er litt lei av anklager, påstår alt han vil ha er meg,men har nok mitt å tenke på i natt..at jeg kanskje må la han gå for å slippe leve i "traumen" av å bli sviktet. Kanskje det er best for oss begge. Prøvd gå før,men han vil ikke det da men...Han har allikevel sagt at jeg må bestemme over mitt liv... 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du skriver som et lite barn. Skjønner ingenting. 

Beklager det, litt mye tanker i natten. Hva forstår du ikke? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er fader meg en uempatisk kontrollerende dame som burde gå. Så HAN kan få det bedre! Å skrive som du gjør tyder på mentalitet som en 12 åring. Du forstår ikke. Og er faktisk ikke et fnugg bedre selv. Skjerp deg. Seriøst!!! Få hjelp før du i det hele tatt vurderer dating igjen!

Anonymkode: e7ed0...fb4

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes også det var rart med lettkledde damer på kamera...Eneste grunnen til at vi er sammen enda er at jeg har fri tilgang til hans tlf, og at han etter han møtte meg bruker all sin tid på meg. Hadde han vært på gutteturer, reist mye osv hadde jeg ikke orket. Sliter nok stole på menn. 

Han begynte å gråte den gang da, fordi jeg gjorde det slutt. Så jeg tilgav han til slutt,men av og til tenker jeg også at det burde ikke være vanlig ha slike bilder på mobilen selv om det var i starten av relasjonen vår. Hadde det vært nå hadde det vært the end uansett. 

TS

Du hadde jo det ennå. Han glemte trolig akkurat som deg. 

Verre å ha det fremdeles, som deg. 

Hvorfor er det andre regler for deg enn for ham? 

Anonymkode: cc389...b6b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager det, litt mye tanker i natten. Hva forstår du ikke? 

TS

Så du har fått 4 barn med en eller flere menn, mens han har fått noen bilder, og da er det du som sliter med sjalusi?

Du må rett og slett innse at du kommer med mye jobb og bagasje, og da kan du ikke sette enormt høye krav til en kjæreste.

At han har flørtet med andre før deg, skulle bare mangle. Det er jo helt normalt.

En mann helt uten erfaring med kvinner, kunne du jo aldri hatt. 

Det vil være mange kvinner der ute som ser mye bedre ut enn deg. Men det er mange menn som ser bedre ut enn typen din og.

Men nå er det dere som er sammen. Hvorfor ødelegge ett bra forhold uten grunn?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke en gang har du skrevet at du elsker han. Du skriver at han beriker livet deres med at han tok vare på deg og barna dine da du var syk. At han har støttet, pratet og kjørt dere. Han forteller deg daglig at han elsker deg og at du er hans livs kjærlighet.

Du fant bilder (av damer han har chattet med og møtt på Tinder) på mobilen hans i starten av forholdet deres. Bilder fra før han møtte deg, og som han forklarte og slettet med en gang. Du fant også erotiske bilder på din egen mobil av deg og en du datet. I ditt tilfelle så var det greit fordi dere datet for 5 år siden og du trossalt hadde 15000 bilder. Men han straffes fortsatt 3 år etterpå, fordi han ikke hadde møtt dem så lenge før han møtte deg og han burde jo heller ha begynt i kor da han var ensom?!?

Vil det da si at det hadde vært greit for deg om bildene hans hadde vært eldre og han hadde hatt flere bilder på mobilen?

Han var sammen med yngre glamour "type" modeller i 20 og 30 årene. Så pga hans preferanser for over 14 år siden, så skal han leve med å bli sjekket og testet av deg? Bli uglesett hver dag?

Du har 4 barn fra før, og da regner jeg med at du har en eks eller flere som du må forholde deg til. Burde kjæresten din bekymre seg for dem? Stille deg spørsmål hver gang du har pratet med dem? For hvordan kan han vite om du bare prater om barna dine?

Du bør slå opp med ham. Ikke pga hans fortid, men pga måten du behandler ham på. Du driver med psykisk mishandling og nå er det nok. Han fortjener noen som behandler ham bra og elsker ham, og det er ikke deg.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg overvåker tlf hans ofte da jeg ikke stoler på menn. Han har sagt det er ok,men han mener også det ikke er bra for meg være så mistroisk. Det er kanskje for å få meg til å slutte snoke,da blir jeg litt skeptisk. Men mange ganger det siste året har jeg ikke snoket. Redd.

TS

Det er ulovlig å snoke på telefonen til andre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...