Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har den lille mintsjokoladen til 10 kr forsvunnet? Fazer tror jeg 

Endret av Runnah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normal har noe i fast sortiment, men selv «fast» sortiment kan byttes. Annet har de kun inne partivarer av og de kommer og går. Hender de likevel får de inn igjen. 
Jeg pleier å kjøpe små (eller større) bokser med Fazer mintsjokolade til jul til flere, og da enten på Normal eller Rusta (større bokser enn Normal). Jeg har også sett det på Europris. Det er mer som twistbiter i størrelse. 

Forundrer meg ikke om Clas O, Sparkjøp, eller Jula også kan få inn med julevarene, sånn om du ikke finner favoritten på Normal igjen. 

Jeg er hekta på dadler med kanelbollesmak. Den er i fast sortiment kun hos Normal, og den kommer og går. Noen ganger har de den inne, andre ganger utsolgt, men kommer tilbake. Så min anbefaling er å fortsette å sjekke. 😊

Er kjipt når favorittene forsvinner 😢

• Nyttig 1
Skrevet

Er tilbake nå, var borte fra minst tre butikker i Oslo sentrum i en periode 

IMG_20251023_143804577_HDR.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Runnah skrev (5 timer siden):

Er tilbake nå, var borte fra minst tre butikker i Oslo sentrum i en periode 

IMG_20251023_143804577_HDR.jpg

:duskedame::juhu: Så bra du fant 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så den på Rema i går til 14kr tror ejg det var ☺️

Anonymkode: 8ba8e...bb8

Skrevet

Grise irriterende det med Normal. De endrer på varene hele tiden. I hvertfall på de 2 Normal butikkene jeg bruker å handle. Man vet aldri om de har det de hadde sist gang. Greit nok alle butikker gjør dette til dels,men Normal endrer jo hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (59 minutter siden):

Grise irriterende det med Normal. De endrer på varene hele tiden. I hvertfall på de 2 Normal butikkene jeg bruker å handle. Man vet aldri om de har det de hadde sist gang. Greit nok alle butikker gjør dette til dels,men Normal endrer jo hele tiden. 

De har jo rimelige priser fordi de kjøper store kvanta. Uregelmessighet er prisen man må betale for å få de lave prisene.

• Liker 2
Skrevet
Fant80 skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

De har jo rimelige priser fordi de kjøper store kvanta. Uregelmessighet er prisen man må betale for å få de lave prisene.

Ja dette er jo en del av konseptet til Normal. Take it or leave it - må det nesten være. Jeg er likevel enig i at det er kjipt, og jeg har fått en rutine med å kjøpe en del av enkelte ting når de først har det inne. En kan ofte spotte om noe er fast sortiment, men jeg har f.eks en deodorant som er vanskelig å finne andre plasser, og ser jeg at de har lite av den når jeg er innom så handler jeg flere. Jeg har gjort dette noen ganger kan en si, og endt opp med et lager, men da sikrer jeg meg i hvert fall 😆

Dadlene med kanelbollesmak kjøpes det også en del av når de først har de inne, er redd det en dag vil være over, siden det kun er i sortimentet til Normal 😋😥

Skrevet

Bunnpris har også Fazermint i bar-format, på tilbud denne uken til 15,-.

• 1 måned senere...
Skrevet

@Runnah

Jeg kom over Fazermint på Rema og tenkte på deg og denne tråden 😊 Står den er nyhet på Rema 😊

Jeg har funnet på Normal siste uken også, så de har og inne, men nå blir det det gjerne lettere å finne yndlingssjokoladen når Rema har tatt den inn 😊

20251210_132359.jpg

• Nyttig 1
Skrevet
Daisy-love skrev (4 timer siden):

@Runnah

Jeg kom over Fazermint på Rema og tenkte på deg og denne tråden 😊 Står den er nyhet på Rema 😊

Jeg har funnet på Normal siste uken også, så de har og inne, men nå blir det det gjerne lettere å finne yndlingssjokoladen når Rema har tatt den inn 😊

20251210_132359.jpg

Takk skal du ha. Ser at de har fått den tilbake på Normal, ja.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...