Fru Uperfekt Skrevet 9 timer siden #61 Skrevet 9 timer siden SisteGang skrev (9 minutter siden): Gir fast til NOAH, Sandefjord zoo Marsvinomplassering og Los Angeles guinea pig rescue. Har donert litt hundeutstyr til Lisaklinikken, og kommer til å snart gjøre det igjen. Så kjøper jeg iblant noe fra nettbutikken til WWF og dyrebeskyttelsen. De neste jeg vil støtte er Dale Store gård og Pusetaxi. Sånn ellers er huset mitt fullt av ulike dyr som var hjemløse og/eller mishandlet, så jeg føler jeg gjør mye for å hjelpe. Alle mine verdier er testamentert bort til dyrevern, og håper selve huset kan bli omgjort til kattehus eller lignende når jeg er død. Støtter aldri tv-aksjonen eller ting for mennesker. Kjøper aldri noe av unger som tigger på døra. Når du sier tigger mener du da feks loddsalg til lokale organisasjoner?
Ullvott Skrevet 9 timer siden #62 Skrevet 9 timer siden Det blir ganske mange når jeg teller over: lokal barneidrett lokalt skolekorps (begge de to første er utrolig viktige for barne- og ungdomsmiljøet) Røde kors Leger uten grenser Kreftforeningen Norske kvinners sanitetsforening (kjøper alltid fastelavnsris) Lions (tulipan-aksjonen og andre arrangementer) TV-aksjonen 1
SisteGang Skrevet 9 timer siden #63 Skrevet 9 timer siden Fru Uperfekt skrev (8 minutter siden): Når du sier tigger mener du da feks loddsalg til lokale organisasjoner? Ja
Charlieus Skrevet 9 timer siden #64 Skrevet 9 timer siden Her i huset er det. Naturvernforbundet Norsk luftambulanse Motvind Norge
Fru Uperfekt Skrevet 2 timer siden #65 Skrevet 2 timer siden SisteGang skrev (7 timer siden): Ja Ok. Da har vi forskjellig definisjon. Jeg kjøper alltid av de ungene som faktisk gidder gå før til dør
Mei88 Skrevet 2 timer siden #66 Skrevet 2 timer siden Her er ett tips til en gjeng dere kan støtte nå før jul (har ikke lest tråden så vet ikke om de er nevnt) Skjegg nissene.. de deler ut leker på barneavdelinger rundt om i landet, å alle barn får uavhengig av diagnose 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå