Rødstrupa Skrevet mandag kl. 18:07 #1 Skrevet mandag kl. 18:07 (endret) Har du anledning/velger du å støtte ulike organisasjoner med noe kr i løpet av året? Vi i fam. støtter: Sykehus klovnene Noen som gruer seg til jul/Kirkens bymisjon Frelsesarmen Tv innsamlingen Grasrotandel/Norsk Tipping Føles fint å bidra litt🤗❤️ Endret 9 timer siden av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:39 #2 Skrevet mandag kl. 18:39 Har anledning, men velger å la være. Anonymkode: d40fd...318 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden WWF Regnskogfondet Dyrebeskyttelsen. Anonymkode: 68f2a...60a 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Riksmålsforbundet. Anonymkode: 8b9f7...3ab 2
Knirke Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Redningsselskapet Wildlife Friends Foundation of Thailand 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Barnekreftforeningen fast. kjøper alltid lodd og doruller/sokker/whatever av ymse barn som selger til inntekt for det de driver med. støtter den lokale hjelpeorganisasjonen for fattige i vårt område. Anonymkode: cf130...b28 1
Thjelp Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Stiftelsen Norsk Luftambulanse støtter jeg månedlig. Brystkreft og Kreftforeningen med jevne mellomrom Kirkens nødhjelp til jul Jeg handler også julegaver til Røde Kors (fra slikt juletre de har ønsker hengende på) hver jul 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Sykehusklovnene Sightsavers Røde Kors Wikipedia Anonymkode: 4598f...e2f 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Nei. Jeg kan regnskap ganske godt. Så ser jo hva pengene hovedsakelig går til. Jeg støtter mindre initiativ, eller gir direkte og uavkortet til enkeltsaker. Anonymkode: 75a57...4c8 2
C8H10N4O2 Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Jeg har vert fadder i Sos Barnebyer i mange år, og i Plan i noen år. Nå har forsåvidt Sos fått penger fra meg i såpass mange år at jeg lurer på å si opp, og heller bli fast giver til Kirkens Bymisjon eller Kreftforeningen. 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Støtter Leger uten grenser og Norsk folkehjelp hver måned + Dyrebeskyttelsen og en miljøvernorganisasjon et par - tre ganger i året. Det føles riktig å gjøre det. Anonymkode: 60b05...40a 2 1
SPOCA Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Leger uten grenser Norsk folkehjelp Norges handicapforbund / Handikappede Barns Foreldreforening IOGT Epilepsiforbundet Astma- og allergiforbundet Ønskebarn 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden Leger uten grenser SOS Barnebyer WWF Blindeforbundet Er de vi støtter fast. Så gir vi litt dann og vann til kampanjer osv, men kan ikke ha flere faste nå. Anonymkode: 830eb...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei. Jeg kan regnskap ganske godt. Så ser jo hva pengene hovedsakelig går til. Jeg støtter mindre initiativ, eller gir direkte og uavkortet til enkeltsaker. Anonymkode: 75a57...4c8 Du sjekker innsamlingskontrollen.no nøye da, vil jeg tro. De aller fleste på svartelista er jo nettopp små, private organisasjoner som ikke aner hva de driver med og noen er til og med opprettet for å lure folk. Langsiktig og bærekraftig bistand krever et visst støtteapparat og riktig kunnskap. En organisasjon som ikke bruker en liten del av summen på forvaltning og kompetente andatte hadde i alle fall jeg aldri stolt på! Anonymkode: 830eb...f5e 5 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Støtter opp frivillig arbeid med dyr. Anonymkode: 70ade...3a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Begynte å gi fast under pandemien. Synes det er fint å gi litt. Dessuten en tradisjon i familien et par generasjoner tilbake. Folk ga vel mer av inntekten sin til gode formål før, tenker jeg. Har valgt ut Leger Uten Grenser og Flyktninghjelpen. I tillegg støtter jeg fremfor alt litt skolekorps i diverse lotterier og sånt, dessuten grasrotandelen. Anonymkode: 233f0...63a 3
Mayamus Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Har ikke så romslig økonomi, men støtter landsforeningen uventet barnedød jevnlig. I tillegg handler jeg noen ekstra julegaver til barn som trenger det fra det lokale ønsketreet. Støtter også ved å kjøpe lodd, sokker, doruller osv. Fra barn som selger til fordel for lokale idrettslag osv. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å bidra mer❤️ 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå