Gjest gotthard Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 før i tia fikk jeg kjøpt noen nudler igjenom en vietnameser der jeg da jobbet, de het "tung i ramen" eller noe slikt, etter at broren hans sluttet og drive butikk har det hvert umulig og skaffe slike. er det noen som vet om hvor det kan skaffes? eller om andre som smaker ca likt? mr.lee og andre du får kjøpt nå smaker jo sjøl daua tiur omtrent i forhold.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #2 Skrevet 30. mars 2006 Er det ingen andre asiatiskebutikker der du bor? Hvilken type nudler er disse du etterlyser? Risnudler, eggnudler? tynne flate, runde? Pulverheksa ii
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #3 Skrevet 30. mars 2006 Tung-i-ramen selger de i allefall på Strømmen. Ellers tror jeg jeg har sett det i flere asiatiske butikker i sentrum. (Prøv den som ligger ovenfor Olso City?) De nudlene er sånne "ferdignudler" ala Mr. Lee og Yum Yum.
Gjest gotthard Skrevet 30. mars 2006 #4 Skrevet 30. mars 2006 hvorhenn på strømmen da? (har bilnøkklene klare og venter på svar)
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 De har jeg lett og lett etter også, de er så gode!!! Det er runde nudler i porsjonspakninger og så ligger det en krydderpose og en oljepose i hver pakke. Jeg vil ha NÅ!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #8 Skrevet 31. mars 2006 UNNSKYLD! Det ligger en sjappe som heter Bippat på Strømsveien. Er det tomt der, så finnes det vel også på en annen asiatisk sjappe som ligger lenger ned i Strømsveien, ovenfor 2 Brødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå