Gå til innhold

Jeg hater sne!!!!

LilleBille

Liker du at det sner?  

1. 1. Liker du at det sner?

• Nei jeg hater sne
      0
    • Ja - jeg elsker sne - jo mer jo bedre
      13
    • Ja - jeg liker sne - så lenge jeg slipper å måke
      10
    • Sne er greit på fjellet og til jul
      20
    • Sne er greit - jeg måker ikke selv likevel
      3

Anbefalte innlegg

"jeg blir ikke provosert, jeg blir ikke provosert jeg blir ikke - jeg blir provosert!".... :evil: Søren også jeg som prøvde å bite det i meg - men nei - det gikk ikke..... *ler*

Men jeg kan ikke annet enn å le av deg heller da .... :hoho: du må jo finne en slags barnslig glede av å kverulere med oss kvinner her på kvinne guiden...så det ville vel være dumt av meg å fra ta deg den gleden - er grei jeg i dag *ler*...så ok da ....skal ikke skrive det jeg hadde tenkt om mannlige bilførere og deres tildels dårlige håndtering av kjøretøyet på snøkledde veier......

:sjarmor:

Lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg kan ikke annet enn å le av deg heller da .... :hoho: du må jo finne en slags barnslig glede av å kverulere med oss kvinner her på kvinne guiden...så det ville vel være dumt av meg å fra ta deg den gleden - er grei jeg i dag *ler*...så ok da ....skal ikke skrive det jeg hadde tenkt om mannlige bilførere og deres tildels dårlige håndtering av kjøretøyet på snøkledde veier......

:sjarmor:

Lille meg 2

"Applaus til deg, Lille meg!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker snø! Masse hvit og vakker snø som daler ned fra himmelen i store flak. Vinteren er absolutt en deilig årstid. Snø er jul vet dere! Men det må jo være onkli' snø, ikke regnslaps og sånn. Ekte hvit snø!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til i år hadde jeg definitiv svart "på fjellet og til jul" men i år er det noe som er endret.

Jeg skinner som en sol når det snør, jo mer jo bedre (så lenge jeg slipper å måke)

Så sant veiene er bare sykler jeg like godt selv om det skulle være litt snøvær, blir verre når det er mye :-? menmen, da får jeg bruke bena eller bussen. Har for kort vei til jobb til at jeg kjører og betaler en formue i parkering.

Nå har jeg bilen stående i garasje så jeg slipper å grave den frem når jeg skal bruke den, og jeg kvier meg overhodet ikke for å kjøre på vinterføre.

Var på langtur for litt siden og da jeg var på øde veier savnet jeg litt det å ha bakhjulsdrevet bil. Er ikke like lett å leke seg med forhjulstrekk.

JA til mere, mere og enda mere snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...