Gå til innhold

Jeg hater sne!!!!

LilleBille

Liker du at det sner?  

1. 1. Liker du at det sner?

• Nei jeg hater sne
      0
    • Ja - jeg elsker sne - jo mer jo bedre
      13
    • Ja - jeg liker sne - så lenge jeg slipper å måke
      10
    • Sne er greit på fjellet og til jul
      20
    • Sne er greit - jeg måker ikke selv likevel
      3

Anbefalte innlegg

Nå har jeg måkt sne i nesten to timer ... og endelig så gårdsplassen grei ut... Begynte ikke før jeg trodde det hadde sluttet å sne --- men så begynte det igjen ... :evil: :evil: :evil:

Er det flere av dere som synes vinteren er en uting - og helst vil at sneen skal være på fjellet .... - og til jul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Om snø hadde vært SNØ, så hadde jeg satt pris på den. Men jeg bor i Bergen. Her er det ikke snø. Det snør, men før man rekker tenke på at det er snø, så har den blitt til slaps og sørpe, fordi det regner på den.

SNØ liker jeg. SLAPS liker jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNØ liker jeg. SLAPS liker jeg ikke!

Enig med deg der... !! Og i hvert fall slik som det er nå, når det regner og fryser med en gang.. skøytebane next...

Men akebakkesnø er kjempegøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simpelthen ELSKER SNØ!! Ta på seg votter og lue, ut å leke i snøen med bikkja.. også ake og gå på ski.. Det er såå koslig!

Jo mer, jo bedre!

- snøelskende xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nok ta på meg skylda der tror jeg :oops: Du skjønner, jeg kommer fra Trøndelag og er vant til myyyyyyye snø på vinteren. Og siden gud er en sjenerelt kjekk kar tenkte han som så at "myyyyyyyye snø vil nok gjøre overgangen fra Trøndelag til Drammen til englebarnet mitt Thea mye enklere". Ække bare bare å flytte fra Trøndelag til Drammen ass :wink:

Derfor sa han "la det snø" for 3 uker siden, og jaggu snør det ikke enda :D

I love it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på sne, jeg.. Beinkaldt er det, men ikke pokkern om vi kan få sne!  :evil:

Men kulda tar jeg ikke på meg ansvaret for asså. He he :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt koselig jeg---når sneen legger seg så fint over landskapet...det gjør at alt ser så mykt og fint ut... :D

Noe jeg ikke liker derimot er dette forbaska mildværet som gjør at alle veier er livsfarlige å ferdes på fordi den fine sneen min forvandles til speilholke! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sny e ufatteli hærli!

Hihi, som den tromsøværingen jeg er, så må jeg få si at jeg elsker snø. Nå gjorde jeg nok ikke det i like stor grad da jeg bodde i Tromsø, men etter at jeg flytte til Oslo for 2 år siden, så blir jeg bare mer og mer glad når det snør, og ikke regner om vinteren.

Kan dere tenke dere noe annet som er så deilig, som når det er nysnø ute, bekmørkt og stjerneklar himmel? Gjerne med litt nordlys også (jaaa, jeg savner nordlyset!!). DET er herlig det!

Dessuten, snøen lyser opp en ellers mørk og trasig tid ;)

-Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det snødd her i nord. Og bra er det siden dagene er veldig korte. Det ble mye lysere ute.

Har heldigvis snøfres og mann så jeg slipper å måke så veldig mye. Men det hender jeg må ta i et tak da, og det skulle jo bare mangle..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

jeg liker ikke snø, ikke snø og ikke kulde...

syns at snøen kunne holde seg på fjellet, og dem som vil ha snø, kan dra dit... eller motsatt...

liker varme, varme og sol er tingen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit snø så langt man kan se....mørk blå himmel med stjerner ...store trær med greiner tunge av snø....hus med snø på taket, og koselig lys i vinduene og røyk fra pipen....og et rådyr eller to.....det er fint det - på julekort!

Jeg hater snø når det legger seg på veiene så man ikke kommer frem - og man kjører i det så det blir slaps og is og man blir stående på tvers i bakken fordi idioten forran ikke gasset nok på - slik at man ble tvunget til å nesten stoppe helt opp for å ungå kolisjon. Snø er pent å se på ..men du verden så mye arbeid det lager. Ikke kan man sykle til jobben - men må kjøre - og blir stående i evigheter å grave bilen frem først før man kan begynne jobben med å koste seg ned slik at man kan se vinduene.

Og ikke kan man gå trygt heller ..man sklir rundt i snøen ...får snø ned i skoene og på buksen......og snø blir jo som kjent til is når den fryser...

og tenk på alt det som havner under snøen - som man ikke ser før man tråkker i det eller snøen smelter ...(hm hm ....hint til de hundeeierene som ikke bruker pose . :evil: ...)

Snø å leke i eller ake på er gøy... men for min del kunne den kommet til jul - og forsvunnet etterpå *ler* Hvit jul er drømmen........

ok da....det er litt kjekt med snø da - inrømmer det ....og iallefall veldig pent når den er hvit og ny........ :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at en del kvinner nevner bilkjøring som et vanskelig faktor i snøens verden. Mange kvinnelige bilkjørere blir utrygge når de opplever at de kanskje ikke mestrer alle ulike situasjoner som kan oppstå når det er glatt.

Jeg har flere ganger argumentert for at vi burde omgjort noe av levemåten vår, slik at kanskje, - dersom vi er heldige, får oppleve at i en ikke så altfor fjerne fremtid, nektes kvinner lappen, av "psykiske" grunner.

Det er ingen skam å ha angst, men da burde vi legge verden tilrette det. Som talsmann for fremadsrettet atferd forslår jeg at vi i en prøvetid kanskje "sperret" kvinnelige førekort.

Det hadde vært interressant å fått belyst de helsemessige miljøgevinster og ikke minst skadereduksjonen, - og ikke aller minst at kvinner i større grad enn i dag får frigjort noen av sine ressurser slik at de avbalansere enn å være rett for å kræsje eller skade noen pga hysteri i krisesituasjoner.

Waco

Bedre å være føre var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg elsker snø og jeg har ingenting imot bilkjøring på vinterføre- selv om det er glatt. Kjører etter forholdene.

Lisa-Beth

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...