AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Har noen prøvd shampoo med hårfarge?? Fornøyd? ikke fornøyd? Ser ofte reklame fra hairfiller at de har sånn shampoo. Men kjenner ingen som har prøvd Anonymkode: c65ce...153
Hydrium Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Har prøvd Maria Nila sin, og jeg likte den godt 😊 Kjøper dem på Lyko. Koster 300 kr, 400 ml. Jeg bruker den for å få litt mørkere hår og det funker, jeg har nesten hvitt hår. Men hvor mye den kan dekke vet jeg ikke. Sitter lenge og den gjør håret mit varmt lysebrunt. Har en venninne som farget håret blått med en av disse og den fargen lot seg ikke vaske ut, den falmet bare litt. Min lysebrune farge går ut men det er ikke så mye prigmenter i den.
Blingblingtahei Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Har brukt mye balsam farge, color pop osv, men eneste sjampo med farge jeg har brukt er blåsjampo. Har kikket på de du linket til, syntes de ser interessant ut, men ikke turt å prøve.. Color pop virker kun på bleket hår etter min opplevelse, usikker på hva sjampo skal gjøre..
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Hydrium skrev (1 time siden): Har prøvd Maria Nila sin, og jeg likte den godt 😊 Kjøper dem på Lyko. Koster 300 kr, 400 ml. Jeg bruker den for å få litt mørkere hår og det funker, jeg har nesten hvitt hår. Men hvor mye den kan dekke vet jeg ikke. Sitter lenge og den gjør håret mit varmt lysebrunt. Har en venninne som farget håret blått med en av disse og den fargen lot seg ikke vaske ut, den falmet bare litt. Min lysebrune farge går ut men det er ikke så mye prigmenter i den. Blingblingtahei skrev (11 minutter siden): Har brukt mye balsam farge, color pop osv, men eneste sjampo med farge jeg har brukt er blåsjampo. Har kikket på de du linket til, syntes de ser interessant ut, men ikke turt å prøve.. Color pop virker kun på bleket hår etter min opplevelse, usikker på hva sjampo skal gjøre.. Takk for svaret. Men nå tenkte jeg på grått hår da. Fargeshampoo for å dekke grått håt permanent Ts Anonymkode: c65ce...153
Blingblingtahei Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svaret. Men nå tenkte jeg på grått hår da. Fargeshampoo for å dekke grått håt permanent Ts Anonymkode: c65ce...153 Ja, er de er har sett på, jeg bare vet ikke helt om jeg klarer å stole på at det faktisk dekker grått hår, i og med at min erfaring med andre balsamer gjør ikke det, men jeg har glasshår som tar dårlig farge 😒 gjerne oppdatert hvis du bestiller og om det funker 😄
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Blingblingtahei skrev (12 timer siden): Ja, er de er har sett på, jeg bare vet ikke helt om jeg klarer å stole på at det faktisk dekker grått hår, i og med at min erfaring med andre balsamer gjør ikke det, men jeg har glasshår som tar dårlig farge 😒 gjerne oppdatert hvis du bestiller og om det funker 😄 Ja vurderer å bestille Anonymkode: c65ce...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå