AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Skrevet 20. oktober Det eneste nummeret jeg finner på de er ikke lenger i bruk. Merkelig at jeg ikke finner noe annet telefonnummer Anonymkode: 07775...e13
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Skrevet 20. oktober Det ligger selvfølgelig et telefonnummer på Leieboerforeningens nettside. Vet ikke om de har en avdeling i Bergen, men kontakt hovedkontoret. Anonymkode: 08887...d01
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det ligger selvfølgelig et telefonnummer på Leieboerforeningens nettside. Vet ikke om de har en avdeling i Bergen, men kontakt hovedkontoret. Anonymkode: 08887...d01 Det ringte jeg, men var stengt Får prøve i mrg Ts Anonymkode: 07775...e13
Daisy-love Skrevet 20. oktober #4 Skrevet 20. oktober (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ringte jeg, men var stengt Får prøve i mrg Ts Anonymkode: 07775...e13 Prøv tidligere på dagen, de har endret åpningstidene i september og sikkert ikke oppdatert hele nettsiden sin. 😊 (samt dataproblemer i dag) Endret 20. oktober av Daisy-love
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå