AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:09 #1 Skrevet mandag kl. 10:09 Kjøpte ullongs fra Lanullva, ser nå etter å ha prøvd den på hjem at ene beinet er mye kortere enn andre. Ville du byttet eller er det dumt av meg? Anonymkode: 33bd5...6ac
Phoenix Heart Skrevet mandag kl. 10:12 #2 Skrevet mandag kl. 10:12 Det er jo en produksjonsfeil, jeg hadde byttet 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:12 #3 Skrevet mandag kl. 10:12 Hadde byttet. Det hadde irritert meg Anonymkode: ee5d9...833
Ullvott Skrevet mandag kl. 10:19 #4 Skrevet mandag kl. 10:19 Jeg hadde også byttet. Hvis det er den modellen jeg tror, så er det et plagg til nesten 1000 kroner, og denne feilen burde blitt fanget opp i kvalitetskontrollen. PS: er beina like vide? Man kan nesten forestille seg at de to halvdelene er i to forskjellige størrelser som har blitt sydd sammen. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:33 #6 Skrevet mandag kl. 11:33 Ullvott skrev (1 time siden): Jeg hadde også byttet. Hvis det er den modellen jeg tror, så er det et plagg til nesten 1000 kroner, og denne feilen burde blitt fanget opp i kvalitetskontrollen. PS: er beina like vide? Man kan nesten forestille seg at de to halvdelene er i to forskjellige størrelser som har blitt sydd sammen. Tror de er like vide ja. Anonymkode: 33bd5...6ac
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:33 #7 Skrevet mandag kl. 11:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror de er like vide ja. Anonymkode: 33bd5...6ac Sånn ca iallefall 😂 Anonymkode: 33bd5...6ac
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:35 #8 Skrevet mandag kl. 11:35 Takk for svar, da prøver jeg å bytte den. Trodde jeg var bare pirkete her men synes det er et dyrt plagg for at det skal være så mye forskjell det er noen cm. Anonymkode: 33bd5...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå