Rosa Gnom Skrevet mandag kl. 10:25 #21 Skrevet mandag kl. 10:25 Prøv å legg merke til hvor mye klor det lukter istedet. Jo mer klor det lukter, jo mer møkkete er vannet. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:48 #22 Skrevet mandag kl. 10:48 Urin i bassenget er kreftfremkallende i kontakt med klor Anonymkode: 120c6...e1a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:49 #23 Skrevet mandag kl. 10:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Urin i bassenget er kreftfremkallende i kontakt med klor Anonymkode: 120c6...e1a Oi!du sa noe der! Det stemmer at urin og kloring ikke skal blandes. Hmmmm Anonymkode: 6c71b...3f2
Maleficenta Skrevet mandag kl. 10:54 #24 Skrevet mandag kl. 10:54 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fordi det er mange babyer i bassengene i norge. Babyer tisser Anonymkode: 37880...e0f Jepp og badebleie e holder ikke på urin bare så det er sagt. De tisser tvers igjennom
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:57 #25 Skrevet mandag kl. 10:57 Jeg bruker å følge med på timeplanen til den lokale svømmehallen. Ser jeg det har vært babysvømming eller skoleklasser med svømmeundervisning, holder jeg meg unna bassenget den dagen.. Anonymkode: 3a438...60d
Soft mann Skrevet mandag kl. 10:57 #26 Skrevet mandag kl. 10:57 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke kom å fortell at det burde gå fint fordi vi svetter i bassenget og klor dreper bakteriene. Er så mye bedre uten urin i bassenget, svette må man kunne godta! Griser som lager slik unskyldning. Det er jo svette so bare kom å piss på meg du kloren dreper bakteriene gjør ingenting😂 Anonymkode: 6c71b...3f2 Svetten og dritten skal en vel dusje bort😉 ja klor dreper!!!!!! Vi trenger ikke ha mer klor en nødvendig i bassenger,
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:58 #27 Skrevet mandag kl. 10:58 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Jepp og badebleie e holder ikke på urin bare så det er sagt. De tisser tvers igjennom Tror det er egne bassenger for barn hadde vært best om små barn bare gjorde det og ingen store barn og voksne hadde blitt enormt mye mindre æ, dem må finne opp en sånn indikator asap! Er ikke rart jeg føler meg rar etter en dag i svømmehall salmiakk skal ikke blandes med klor 😅 Anonymkode: 6c71b...3f2 2
Kjempeliten Skrevet mandag kl. 11:13 #28 Skrevet mandag kl. 11:13 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Urinindikatorer i basseng finnes ikke, det er en myte https://en.wikipedia.org/wiki/Urine-indicator_dye Anonymkode: 8764f...d2c Husker jeg leste om det i Tommy og Tigern da jeg var liten 😄
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:20 #29 Skrevet mandag kl. 11:20 Ut fra et snitt så ser det ut til at i et standard 25-meters basseng vil det være ca 30 liter urin. Det er 1,5 dråpe urin pr liter vann. Det er selvfølgelig helt ufarlig og kan drikkes uten noen problemer. Selv om jeg ikke ville gjort det. Anonymkode: 4975a...561
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:29 #30 Skrevet mandag kl. 11:29 Alle basseng har det. Det er bare å ta et dypt åndedrag når du kommer inn i rommet, lukter det mye klor er det også blitt målt mye dritt som blant annet urin i vannet. Anonymkode: aa3e2...2db
Maia70 Skrevet mandag kl. 11:36 #31 Skrevet mandag kl. 11:36 Svette og tiss og spytt, pluss at om folk bæsjer i bassenget så skifter de ikke vann da heller, fordi det koster for mye, istedenfor så "justerer de klormengden". https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/baesj-i-bassenget-_-camilla-ma-stenge-ukentlig-1.14304822
Perelandra Skrevet mandag kl. 14:49 #32 Skrevet mandag kl. 14:49 (endret) Tråden er ryddet for tull, avsporinger og diskusjon med seg selv Perelandra, mod. Endret mandag kl. 14:54 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:57 #33 Skrevet mandag kl. 14:57 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er enorme mengder med tanke på hvor lite bassengvannet blir skiftet ut og ja det meste kommer fra voksne selv. Til å med store barn hadde tatt hensyn hadde dem visst det var indikator Anonymkode: 6c71b...3f2 De, ikke dem. Og det finnes ikke. Anonymkode: 49323...463
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:02 #34 Skrevet mandag kl. 15:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bruker å følge med på timeplanen til den lokale svømmehallen. Ser jeg det har vært babysvømming eller skoleklasser med svømmeundervisning, holder jeg meg unna bassenget den dagen.. Anonymkode: 3a438...60d De bytter ikke vannet… i mange basseng er det flere år gammelt Anonymkode: d2437...9b9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:14 #35 Skrevet mandag kl. 15:14 Og når du går på et offentlig toalett er det dritt-partikler i rommet som du puster ned i lungene. Vi er omgitt av bakterier hele tiden, get over it. Anonymkode: be4fa...415
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:18 #36 Skrevet mandag kl. 15:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det burde vi ha i norge også! Anonymkode: 6c71b...3f2 Har du tisset og fant ut at det ikke ble farge? Anonymkode: e74b5...711
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:32 #37 Skrevet mandag kl. 15:32 Tror det er et større problem at folk ikke dusjer skikkelig før de hopper i bassenget... Flust med folk som dusjer med badebuksa på, da kan du i hvert fall være sikker på at bassenget er fult av bæsj. Anonymkode: af5a5...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå