Gå til innhold

Hvorfor har vi ikke tisseindikator farge i basseng i norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv å legg merke til hvor mye klor det lukter istedet. Jo mer klor det lukter, jo mer møkkete er vannet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urin i bassenget er kreftfremkallende i kontakt med klor

Anonymkode: 120c6...e1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Urin i bassenget er kreftfremkallende i kontakt med klor

Anonymkode: 120c6...e1a

Oi!du sa noe der! Det stemmer at urin og kloring ikke skal blandes. Hmmmm 

Anonymkode: 6c71b...3f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Fordi det er mange babyer i bassengene i norge. Babyer tisser 

Anonymkode: 37880...e0f

Jepp og badebleie e holder ikke på urin bare så det er sagt. De tisser tvers igjennom

Skrevet

Jeg bruker å følge med på timeplanen til den lokale svømmehallen. Ser jeg det har vært babysvømming eller skoleklasser med svømmeundervisning, holder jeg meg unna bassenget den dagen..

Anonymkode: 3a438...60d

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ikke kom å fortell at det burde gå fint fordi vi svetter i bassenget og klor dreper bakteriene. Er så mye bedre uten urin i bassenget, svette må man kunne godta! Griser som lager slik unskyldning.  Det er jo svette so bare kom å piss på meg du kloren dreper bakteriene  gjør ingenting😂

Svetten og dritten skal en vel dusje bort😉

ja klor dreper!!!!!! Vi trenger ikke ha mer klor en nødvendig i bassenger, 

Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Jepp og badebleie e holder ikke på urin bare så det er sagt. De tisser tvers igjennom

Tror det er egne bassenger for barn hadde vært best om små barn bare gjorde det og ingen store barn og voksne hadde blitt enormt mye mindre æ, dem må finne opp en sånn indikator asap! Er ikke rart jeg føler meg rar etter en dag i svømmehall salmiakk skal ikke blandes med klor 😅

• Liker 2
Skrevet

Ut fra et snitt så ser det ut til at i et standard 25-meters basseng vil det være ca 30 liter urin.

Det er 1,5 dråpe urin pr liter vann. Det er selvfølgelig helt ufarlig og kan drikkes uten noen problemer. Selv om jeg ikke ville gjort det. ;)

Anonymkode: 4975a...561

Skrevet

Alle basseng har det. Det er bare å ta et dypt åndedrag når du kommer inn i rommet, lukter det mye klor er det også blitt målt mye dritt som blant annet urin i vannet. 

Anonymkode: aa3e2...2db

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for tull,  avsporinger og diskusjon med seg selv  

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er enorme mengder med tanke på hvor lite bassengvannet blir skiftet ut og ja det meste kommer fra voksne selv.  Til å med store barn hadde tatt hensyn hadde dem visst det var indikator

De, ikke dem.

Og det finnes ikke.

Anonymkode: 49323...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker å følge med på timeplanen til den lokale svømmehallen. Ser jeg det har vært babysvømming eller skoleklasser med svømmeundervisning, holder jeg meg unna bassenget den dagen..

Anonymkode: 3a438...60d

De bytter ikke vannet… i mange basseng er det flere år gammelt 

Anonymkode: d2437...9b9

Skrevet

Og når du går på et offentlig toalett er det dritt-partikler i rommet som du puster ned i lungene.

Vi er omgitt av bakterier hele tiden, get over it. 

Anonymkode: be4fa...415

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det burde vi ha i norge også! 

Har du tisset og fant ut at det ikke ble farge?

Anonymkode: e74b5...711

Skrevet

Tror det er et større problem at folk ikke dusjer skikkelig før de hopper i bassenget... Flust med folk som dusjer med badebuksa på, da kan du i hvert fall være sikker på at bassenget er fult av bæsj. 

Anonymkode: af5a5...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...