Runnah Skrevet 20. oktober #1 Skrevet 20. oktober Ser at flere reiseselskaper markedsfører på denne måten, svært lave priser i annonsen og så gjør det vanskelig å finne tilbudene. Jeg lukker i hvert fall nettsiden med en gang når jeg ser sånt tull. Når de markedsfører slike billigreiser må man komme rett inn på dette tilbudet med en gang, det er ikke noe som skal letes opp. Klesbutikker klarer dette helt fint, da kommer man rett inn på plagget man trykket på i annonsen. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Skrevet 20. oktober OK, men da gikk du potensielt glipp av et godt tilbud? Godt noen av oss er skikkelig prinsippfaste … Anonymkode: 0816a...4ae
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3 Skrevet 20. oktober Oslo - Skopje FRA kr 257,- Det står ikke noe tidspunkt så ser ikke helt problemet. Dette er måten reisebransjen alltid har reklamert på. Perfekt for dem som er fleksibel på når de kan reise. Søk spesifisert på hva du er på jakt etter med dato så får du mer relevant informasjon for deg. Forøvrig er det ofte at klesplass markedsføres med lav pris. Helt til du skifter til en farge som er mer populær. Anonymkode: 5581d...f08
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #4 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oslo - Skopje FRA kr 257,- Det står ikke noe tidspunkt så ser ikke helt problemet. Dette er måten reisebransjen alltid har reklamert på. Perfekt for dem som er fleksibel på når de kan reise. Søk spesifisert på hva du er på jakt etter med dato så får du mer relevant informasjon for deg. Forøvrig er det ofte at klesplass markedsføres med lav pris. Helt til du skifter til en farge som er mer populær. Anonymkode: 5581d...f08 Jeg skjønner akkurat hva TS mener. Hvis hun har mulighet til å reise når som helst, og vil ha denne prisen de reklamerer med, så skal hun kunne velge dette uten å måtte gå på skattejakt på nettsiden? Annen farge på et klesplagg er da ikke i nærheten av sammenlignbart. Anonymkode: 79947...295 4
Runnah Skrevet 20. oktober Forfatter #5 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner akkurat hva TS mener. Hvis hun har mulighet til å reise når som helst, og vil ha denne prisen de reklamerer med, så skal hun kunne velge dette uten å måtte gå på skattejakt på nettsiden? Annen farge på et klesplagg er da ikke i nærheten av sammenlignbart. Anonymkode: 79947...295 Takk, jeg trodde at dette var opplagt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå