AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:21 #1 Skrevet mandag kl. 07:21 Jeg opplever at Bolia har godt rykte når det kommer til kvalitet. At det koster en del, men at man betaler for topp kvalitet. Nå har jeg kjøpt både skjenk og bord hos Bolia og opplevd feil på varene. Skjenken hadde en dør som var så skjev at det påvirket lukkefunksjonen. Vi klagde og fikk tilbake en skjenk med nesten like skjev dør. Så kjøpte vi et bord med marmorplate i treramme, der marmorplatens form passer svært dårlig inn i rammen og det blir en stor og ujevn glippe mellom plate og ramme. Det ser rett og slett skjevt og stygt ut og helt annerledes enn utstillingsmodellen. Jeg er skuffet da jeg forventet god kvalitet. Har brukt mer enn vi planla fordi vi ønsket god kvalitet som varer. Hva er deres erfaringer med Bolia? Bør vi vurdere noe annet neste gang? Anonymkode: 11f66...4c2 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:27 #2 Skrevet mandag kl. 07:27 Jeg skjønner ikke hvor deres såkalte gode rykte kommer fra. Aldri hørt noen som er fornøyde med de 🤷🏻♀️ Anonymkode: e9a9c...8ec 8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:31 #3 Skrevet mandag kl. 07:31 For de første er det lite fint der. Og jeg tror aldri jeg har hørt om noen som er 100% fornøyd. Anonymkode: 474a0...d1e 1
Kålrota Skrevet mandag kl. 07:32 #4 Skrevet mandag kl. 07:32 Jeg har alltid hørt at det er dyrt og dårlig der, så ryktet avhenger vel av hvem du prater med? 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:34 #5 Skrevet mandag kl. 07:34 Tja, at det har vært topp kvalitet er jeg ikke helt overbevist om. Det er dyrt men helt ok kvalitet er min erfaring. Nå har jeg ikke kjøpt noe derfra på en del år, men har noen fine hyller derfra. Anonymkode: 27f2b...5ec 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:36 #6 Skrevet mandag kl. 07:36 Jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt der, men kundeservicen er elendig! Anonymkode: 3ca6b...eb2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:40 #7 Skrevet mandag kl. 07:40 Vi har en sofa fra Bolia, Skandinavia, som er sikkert minst 15+ år gammel og fortsatt holder seg fint. Det er en del av møblene på finn, brukte møbler fra Bolia, som selges dyrt selv om gamle, det er f.eks. sjenk i eikfiner eller valnøtfiner. Jeg har også inntrykk at Bolia er kvalitet, dyre materialer. Men definitivt ikke alltid. F.eks. samme Skandinavia-sofa men med dunputer og ullstoff, det er veldig mange som var misfornøyde med, putene blir fort stygge og ull nupper. Eller, samme skjenk men i laminat, de kan du få nesten gratis på finn, ingen vil ha de, og laminaten holder seg ikke pen. Osv.. Så alt i ett, jeg vil si Bolia er hit og miss, noe er veldig bra og varig over tid, men aboslutt ikke alt. Anonymkode: a5ef9...e72 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:41 #8 Skrevet mandag kl. 07:41 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For de første er det lite fint der. Og jeg tror aldri jeg har hørt om noen som er 100% fornøyd. Anonymkode: 474a0...d1e Da kan du få høre det nå. Jeg har kjøpt masse møbler der og det er god kvalitet. Spisebord, salongbord, sofa og TV-benk er fra Boilia. Sofaen er snart 15år men det finnes ikke slitasje på stoff eller nedsunkte puter. Jeg har noen ganger lyst til å skifte den ut pga at jeg ønsker en annen farge i stuen, men har ikke samvittighet til å skifte ut den flotte sofaen. Å selge på Finn er bare arbeid, synes jeg. Treverket på bordene mine er massiv eik, holdbart og nydelig. Komme sikkert aldri til å skifte det ut. Anonymkode: 654f2...14d 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:42 #9 Skrevet mandag kl. 07:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kan du få høre det nå. Jeg har kjøpt masse møbler der og det er god kvalitet. Spisebord, salongbord, sofa og TV-benk er fra Boilia. Sofaen er snart 15 år men det finnes ikke slitasje på stoff eller antydning til nedsunkne puter. Jeg har noen ganger lyst til å skifte den ut pga at jeg ønsker en annen farge i stuen, men har ikke samvittighet til å skifte ut den flotte sofaen. Å selge på Finn er bare arbeid, synes jeg. Treverket på bordene mine er massiv eik, holdbart og nydelig. Komme sikkert aldri til å skifte det ut. Anonymkode: 654f2...14d Anonymkode: 654f2...14d
Anonysoum Skrevet mandag kl. 07:47 #10 Skrevet mandag kl. 07:47 Alltid vært fornøyd - og så er prisene ok når en handler på outlet hos de
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:51 #11 Skrevet mandag kl. 07:51 Litt både og. Sofaene er vi fornøyde med, men ALLTID kjøp dem på salg. De fleste kolleksjonene kommer på 40-50% i løpet av året. For jeg synes ikke kvaliteten hadde vært verdt full pris, for å være ærlig. Det er litt løse tråder og slikt i finishen som gjør at jeg sier det. Selve sofaen er super! Vi har et salongbord som er i kategorien helt greit. Anonymkode: 46508...e07
TheLegendBellaGoth Skrevet mandag kl. 08:00 #12 Skrevet mandag kl. 08:00 Jysk eier Bolia, og det sier en del. Da handler jeg heller på Jysk om jeg trenger noe derfra 3
Faina Skrevet mandag kl. 16:45 #13 Skrevet mandag kl. 16:45 (endret) Har en skandinaviasofa som er ca 10 år. Valgte skumgummi (?) i både sitteputer og ruggputer og sofaen er like fin nå som ny. Kjøpte den på halv pris. Har aldri kjøpt andre møbler der, så kan ikke uttale meg om verken de eller kundeservice. Men vår sofa er vi i alle fall veldig fornøyde med. Har ikke ullstoff da. Endret mandag kl. 16:49 av Faina 2
NoaideBiehtar Skrevet tirsdag kl. 07:35 #14 Skrevet tirsdag kl. 07:35 TheLegendBellaGoth skrev (23 timer siden): Jysk eier Bolia, og det sier en del. Da handler jeg heller på Jysk om jeg trenger noe derfra Det sier egentlig ikke så veldig mye, nei. 🤔 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:04 #15 Skrevet tirsdag kl. 21:04 Jeg har Skandinavia sofa, stol, puff og puter.... Hadde ALDRI kjøpt dette med mindre der var på 40% eller mer og til da er det fortsatt ikke kvalitet i forhold til pris etter min erfaring. Gå for ekornes stressless merke om man ønsker kvalitet!! Anonymkode: ada94...b9a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 01:43 #16 Skrevet onsdag kl. 01:43 Bolia er liksomdesign til stive priser. Det er moderne utrykk og skandinavisk stil, men ikke egntlig designmøbler likevl. Skal du kjøpe noe der så kjøp det på salg. Du får ikke tilbake det du gir for fullpris møbler fra Bolia. jeg ville heller kjøpt ordentlige designmøbler om du skal legge såvidt mye i det. Har selv kjøpt møbler som jeg kan videreselge for mer enn det jeg ga for de. Anonymkode: 17d15...1a8
AprilLudgate Skrevet onsdag kl. 13:04 #17 Skrevet onsdag kl. 13:04 Har de så godt rykte da? Jeg har kjøpt sofaene mine der siste 20 år - men nå er de så overpriset at det bare er banalt. Har hatt bokhyller derfra og, bedre kvalitet enn Ikea vil jeg si - men ikke noen følelse av nordisk design slik prisene nå tilsier.
Kålrota Skrevet onsdag kl. 13:12 #18 Skrevet onsdag kl. 13:12 NoaideBiehtar skrev (På 21.10.2025 den 9.35): Det sier egentlig ikke så veldig mye, nei. 🤔 Det gjør det jo. Jysk er jo verstingen når det kommer til kvalitet og kundeservice.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:15 #19 Skrevet onsdag kl. 13:15 Svar på overskriften. Ja! Anonymkode: d98fe...3cf
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:29 #20 Skrevet onsdag kl. 13:29 Kålrota skrev (15 minutter siden): Det gjør det jo. Jysk er jo verstingen når det kommer til kvalitet og kundeservice. Men de selger ikke jysk-varer på Bolia. Jeg er strålende fornøyd med min sofa, har hatt mindre trøbbel med den enn de to jeg hadde fra Hjellegjerde som begge ble reklamert på, og kjøpet til slutt hevet. Anonymkode: 3ca6b...eb2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå