Gå til innhold

Menn. Ville dere pult en dame dere visste hadde hatt sex med en fyr dere misliker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er ganske frastøtende du og trådstarter.

Anonymkode: 91780...c12

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

For å finne ut av det, så må du faktisk bli kjent med henne....

Anonymkode: e975a...8d8

Jeg føler at vi allerede vet nok ...

Anonymkode: 71907...889

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler at vi allerede vet nok ...

Anonymkode: 71907...889

Så bra for henne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å finne ut av det, så må du faktisk bli kjent med henne....

Nei det må jeg ikke. Jeg har all rett å velge bort en kvinne som jeg ser tar veldig dårlig valg i livet. Så får heller noen andre ta sjansen på å bli kjent med henne, det er ikke mitt ansvar 

Anonymkode: f736d...d5e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det må jeg ikke. Jeg har all rett å velge bort en kvinne som jeg ser tar veldig dårlig valg i livet. Så får heller noen andre ta sjansen på å bli kjent med henne, det er ikke mitt ansvar 

Du kan ikke vite noe om hennes evner eller dømmekraft uten å kjenne henne. Det går ikke an.

Du har rett til å velge det du vil. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan ikke vite noe om hennes evner eller dømmekraft uten å kjenne henne. Det går ikke an.

Du har rett til å velge det du vil. 

Jeg kan vite at pga min livserfaring at det er veldig stor sjanse jeg ville fått rett. Kan så klart ikke vite noe helt sikkert på forhånd, men det er et stort rødt flagg, så å ta den sjansen ville jeg latt noen andre gjøre 

Valgene en tar i livet har konsekvenser, også for hvordan andre ser på en 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ender du antagelig opp med uansett. Hennes ekser vil neppe bli dine favoritter. 

Anonymkode: 81af0...363

AnonymBruker
Skrevet

Det har jo ingenting å si! Hvorfor i all verden skulle det bety noe?? 

Anonymkode: cf4fe...9a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg kan vite at pga min livserfaring at det er veldig stor sjanse jeg ville fått rett. Kan så klart ikke vite noe helt sikkert på forhånd, men det er et stort rødt flagg, så å ta den sjansen ville jeg latt noen andre gjøre 

Fått rett i hva da?

Selvfølgelig har valg i livet konsekvenser. Det er ikke noe nytt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Lever du livet ditt basert på hva andre tenker og tror om deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fått rett i hva da?

Selvfølgelig har valg i livet konsekvenser. Det er ikke noe nytt.

Rett i at hun har dårlig dømmekraft. Men hvorfor bryr du deg sånn hva jeg gjør? Har du gjort noen dumme valg som du er bitter på at menn dømmer deg for? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rett i at hun har dårlig dømmekraft. Men hvorfor bryr du deg sånn hva jeg gjør? Har du gjort noen dumme valg som du er bitter på at menn dømmer deg for? 

Jeg er nysgjerrig på hvordan du tenker, og hva du baserer dine valg på. Ulike perspektiver. 

Dette handler ikke om meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mister fort lysten på ei dame som har vært naiv nok til å falle for en drittsekk

Anonymkode: 67964...371

Om man skulle bli dømt for evig tid for den minste feil man gjør så hadde det mye skam og elendighet i denne verden. Folk gjør valg som i etterkant kanskje ikke var så bra. Du har sikkert et par brølere på rullebladet selv.

Og for å si det sånn, det mangler ikke på folk som mener eksen var en "katastrofal psyko og det mest forferdelige mennesket som noen gang har vandret på denne jord". Rart at så mange har gått på den samme smellen og at alle disse katastrofalt psyko folkene til stadighet finner seg partnere. Skulle nesten tro at folk endrer mening gjennom (sam)livet og lar hatet boble som en liten Sith Lord.

Det kan også være at personen som TS beskriver som en drittsekk ikke er en genuin, gjennomført, generell drittsekk mot alle i verden. De færreste mennesker er sånn. Kan være at dama TS refererer til ble behandlet bra av denne 'drittsekken'. Kanskje han bare var en ræv mot TS ... kanskje TS hadde litt med saken å gjøre selv?
Poenget er ikke en forsvarstale, men å illustrere at verden har langt flere nyanser av grå enn bare svart og hvitt. En persons drittsekk er en annens vidunerlige kjærlige partner.

Står TS fritt til å ikke like eksen til en han ikke liker? 100%
Ville -jeg- brydd meg om hennes historikk? Neppe. Jeg skal jo eventuelt være sammen med henne og ikke pule drittsekken. Om jeg syns hun er bra er vel egentlig det som betyr noe for meg. Dessuten har vel hun også et ord med i laget. Det kommer neppe til pulings før hun har blitt litt kjent med TS.

Kanke se for meg at halvparten her engang har noe de skulle ha sagt om det blir pulings eller forhold. Syns hele tråden lukter litt usikker keyboard warrior og selverklært macho alfamann ... small dick power.  Meeh ... uinspirerende middelmådighet.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha shit. Skal ikke være lett å være menneske gitt. Dama har sikkert tenkt "søren at jeg klarte å falle for en sånn dust", men det er sannelig mange i denne tråden som hadde endt opp i samme kategori dersom hun hadde møtt på dere.

Anonymkode: 29d49...fd0

• Nyttig 1
Skrevet
Even Tuell skrev (3 minutter siden):

Om man skulle bli dømt for evig tid for den minste feil man gjør så hadde det mye skam og elendighet i denne verden. Folk gjør valg som i etterkant kanskje ikke var så bra. Du har sikkert et par brølere på rullebladet selv.

Og for å si det sånn, det mangler ikke på folk som mener eksen var en "katastrofal psyko og det mest forferdelige mennesket som noen gang har vandret på denne jord". Rart at så mange har gått på den samme smellen og at alle disse katastrofalt psyko folkene til stadighet finner seg partnere. Skulle nesten tro at folk endrer mening gjennom (sam)livet og lar hatet boble som en liten Sith Lord.

Det kan også være at personen som TS beskriver som en drittsekk ikke er en genuin, gjennomført, generell drittsekk mot alle i verden. De færreste mennesker er sånn. Kan være at dama TS refererer til ble behandlet bra av denne 'drittsekken'. Kanskje han bare var en ræv mot TS ... kanskje TS hadde litt med saken å gjøre selv?
Poenget er ikke en forsvarstale, men å illustrere at verden har langt flere nyanser av grå enn bare svart og hvitt. En persons drittsekk er en annens vidunerlige kjærlige partner.

Står TS fritt til å ikke like eksen til en han ikke liker? 100%
Ville -jeg- brydd meg om hennes historikk? Neppe. Jeg skal jo eventuelt være sammen med henne og ikke pule drittsekken. Om jeg syns hun er bra er vel egentlig det som betyr noe for meg. Dessuten har vel hun også et ord med i laget. Det kommer neppe til pulings før hun har blitt litt kjent med TS.

Kanke se for meg at halvparten her engang har noe de skulle ha sagt om det blir pulings eller forhold. Syns hele tråden lukter litt usikker keyboard warrior og selverklært macho alfamann ... small dick power.  Meeh ... uinspirerende middelmådighet.

Godt skrevet! 

Altså jeg liker selv ikke min eks, som jeg hadde sex med ganske lenge før jeg måtte ta innover meg at han er en fæl person. Det hadde vært verre å komme i et forhold med en som synes min eks er en super fyr enn en som også mislikte ham sterkt. 😅

Jeg har heller ikke kansellert mitt sexliv fordi jeg har engang for mange år siden hatt sex med en som viste seg å være en drittsekk. Ei heller fordi min mann har pult kvinne jeg synes er... ikke helt god rett og slett. Han har nemlig også en eks som viste seg å bli temmelig fæl. 

Vi er ikke ødelagt seksuelt på grunn av slike erfaringer. Tenker ikke på DEM når vi har sex. 

Om ene av oss hang seg opp i dette ville vedkommende som hang seg opp i det være den som dro disse menneskene inn i vårt forhold. Siden ingen av oss har gjort det et de heldigvis bare historie vi ikke tenket annet om enn at godt det er historie. 

Ganske naturlig at dem man har i sin fortid er dem man ikke ønsket videre til sin fremtid, så mange/de fleste har nok hatt sex med mennesker man ikke tenker så godt om senere. 

Anonymkode: 81af0...363

AnonymBruker
Skrevet

Hvorvidt noen tar dårlige valg, kommer an på hva de lærte av det som skjedde?

Men er jo bra min kjære ikke var med verdens mest fantastiske menneske før meg, for da hadde de vært sammen ennå, og jeg hadde ikke hatt en sjans. Spesielt siden den jeg er med selvfølgelig er lojal og ikke utro.

Anonymkode: c8fdd...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...