Gå til innhold

Menn. Ville dere pult en dame dere visste hadde hatt sex med en fyr dere misliker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 8.58):

Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. 
Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da?

Anonymkode: e05a7...542

Hvorfor ikke

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. 

Kjæresten min var bestevenn med eksen min. Som er et rasshøl. Som sendte eksplisitte detaljerte historier om hva han gjorde med meg til han. Kjæresten min har møtt alle jeg har vært sammen med etter det også.

Men han klarte å velge meg og klarer å leve med det. Jeg hater eksene hans også men det plager meg ikke.

Anonymkode: 81c96...f2b

Skrevet

I all hovedsak har jeg ikke sex med kvinner hvor de har vært partnere med venner eller bekjente. Det har selvfølgelig vært noen få tilfeller - og sikkert noen jeg ikke vet om - men har bodd i store nok byer til at det ikke var et nevneverdig problem.

AnonymBruker
Skrevet

Er du helt koko? Tenk å bruke hjernekraft på en slik problemstilling? "..pule den dama da.." fy flate så ekkel du er! Som om noen vil ha noe med en slik som deg å gjøre...

Anonymkode: c87b1...b25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg puler ikke med damer dersom jeg vet hvem eksen deres er. Uansett om eksen er en bra eller dårlig fyr. Orker ikke tanken på at hun har hatt pikken til noen jeg kjenner inni seg.

Anonymkode: 09b55...be9

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Puler ikke damer som har vært med folk jeg liker heller. 

Anonymkode: cd7a7...778

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet. Det er ingenting jeg dømmer kvinner på mer enn fortiden deres.

Anonymkode: 170c4...c7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aldri i livet. Det er ingenting jeg dømmer kvinner på mer enn fortiden deres.

Anonymkode: 170c4...c7f

This Charming Man!

Anonymkode: c87b1...b25

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg lyst å pule en dama så gjør jeg det uavhengig av hvem hun har pult før. Spille overhodet ingen rolle.

Anonymkode: 622bf...ecd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei menn som tenker slik er i samme liga som de som mener at hvis kjæresten deres blir grafset på eller voldtatt, så er det noe gjort mot dem. 

De som ser på en kvinne som en slags gjenstand for dem. 

Anonymkode: 2d9a4...8a7

AnonymBruker
Skrevet

Så, nok en tråd hvor det avdekkes holdninger hos noen som er av typen; da er jeg heller singel.

Hilsen dame med gjentatte opplevelser av vold i forhold.

Anonymkode: 1b7dc...999

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (På 20.10.2025 den 22.03):

Folk gjør valg som i etterkant kanskje ikke var så bra.

Dårlig dømmekraft=lav iq

Anonymkode: 67964...371

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Som andre skriver så hadde sex muligens vært ok...

Men ikke forhold. Om hun hadde vært sammen med en bedriten fyr så skulle det VELDIG mye til før jeg hadde gått inn en den rollen han hadde før. Tenk slesk type du ikke ville slått av en prat med på gata.....

Kanskje malplassert mannlig stolthet eller annet. Men det er jo hyggelig å vise frem dama si og være "stolt". Og føle at man har fått seg ei bra dame i andres øyne også. 

Var ikke hun sammen med (navnet til en drittsekk)?  Er ikke det man har lyst til å få høre i sosiale sammenheng.

Og før dere kommer dømmende så ikke vær hyklere. Om deres sønn hadde kommet hjem med sin nye kjæreste dere visste hadde historie med noe særs tvilsomme fyrer hadde ikke dere hoppet av glede dere heller....

Å måtte forklare til deres venninner i syklubben at Hege "egentlig" er skikkelig hyggelig og at hun ikke lenger er "slik"??? 

Historie er ikke bare historie for dere heller... 

Anonymkode: 7309f...334

Jo. Min sønns kjæreste har en broket fortid hvor hun svært ung kom inn i et miljø der unge kvinner fikk alkohol og stoff mot sex. Hun var ung, dum og latet som hun var tøffere enn hun var. Ikke en svært uvanlig historie, med små variasjoner, som også ofte innebærer opplevelser med seksuelle overgrep, som er tøff å bære.

Jeg dømmer henne absolutt ikke for dette. Jeg har respekt for at hun klarte å komme seg ut av dette, og reflekterer klokt rundt det. 

Om hun hadde tiet om sin historie ville ingen kunne gjette hva hun har opplevd, og tatt av denne valg som for ung til å oppføre seg klokere. Hun er nå en hardtarbeidende og klok ung kvinne, som er en veldig god kjæreste og svigerdatter. Klokere enn gjennomsnittet av erfaringer om livets skyggesider kanskje. 

Håper dere menn som dømmer slik har gulvene ren historie uten feiltrinn, ellers er dere dobbeltmoralske. 

Min sønn vet alt, og dømmer heller ikke. Han har sin egen historie også, som riktig nok omhandlet noe totalt annet, men han vet at livet kan ta vonde krumspring, og at man kan havne i vonde situasjoner som ung, som man ikke klarer å takle klokt, men takler dumt. 

Anonymkode: 81af0...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...