AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da? Anonymkode: e05a7...542
Stillalive Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Hvorfor skulle det hatt noe med saken å gjøre? Mulig man tenker hun har en dårlig smak på menn siden jeg vet best hvor frastøtende han fyren er. Men er vel like stor sjanse for at man tenker "ha ha, jeg pulte den dama som han drittsekken har pult" Men ehh, nei det har i grunn liten betydning i det store og det hele så lenge jeg hadde likt dama. 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da? Anonymkode: e05a7...542 Nei, så lenge jeg har lyst på henne, og hun er ferdig med den fyren. Anonymkode: 31c74...602 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da? Anonymkode: e05a7...542 Hadde lett pult henne, men forholdsmateriale er hun ikke da. Anonymkode: 908b8...156 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da? Anonymkode: e05a7...542 I forhold til måten du velger å ordlegge deg på, så lar du den stakkars dama være i fred. Anonymkode: e975a...8d8 2 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hadde lett pult henne, men forholdsmateriale er hun ikke da. Anonymkode: 908b8...156 Fordi? Anonymkode: e975a...8d8
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Mister fort lysten på ei dame som har vært naiv nok til å falle for en drittsekk Anonymkode: 67964...371 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Ingen verdens ting å si. Klart partnervalg kan si noe om folks karakter, og det igjen kan ha betydning for hvor godt jeg liker folk, forutsatt at det da var mulig å se hvor rasshøl vedkommende var. Men jeg tenker selvfølgelig ikke at en dame er «uren» fordi hun har ligget med en kjip fyr eller noe sånt. Høres helt sprøtt ut for meg. Anonymkode: 2242f...a22 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mister fort lysten på ei dame som har vært naiv nok til å falle for en drittsekk Anonymkode: 67964...371 Da lurer jeg egentlig på hvem som er drittsekken... Anonymkode: e975a...8d8 2 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da? Anonymkode: e05a7...542 Hadde sagt «pass». Det er i seg selv bevis nok på manglende kompabilitet. Anonymkode: 08090...5f8
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Sex ja, men forhold ville vært uaktuelt Anonymkode: f736d...d5e 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sex ja, men forhold ville vært uaktuelt Anonymkode: f736d...d5e Hvor er logikken? En har vært drittsekk så da kan du være det og? Håper du holder deg langt unna damer... Anonymkode: e975a...8d8 2
Village Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er interessert i en dame. Men hun har blitt pult av en fyr dere vet er en skikkelig drittsekk og veldig frastøtende. Vil dere hatt betenkeligheter med å pule den dama da? Anonymkode: e05a7...542 Nei, tvert imot. Har hun erfaring med frastøtende drittsekker så setter hun enda mer pris på meg. 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvor er logikken? En har vært drittsekk så da kan du være det og? Håper du holder deg langt unna damer... Anonymkode: e975a...8d8 Det kommer an på hvor ille denne karen er. Men hvis dette er et helt jævlig menneske, så vil jeg så klart tvile på hennes dømmekraft og evne til å lese mennesker Anonymkode: f736d...d5e 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Damer. Ville dere pult en mann som var opphengt i hvem dere har pult før han? Anonymkode: cb857...e9d 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Jeg kunne invitert han over for en cuck session Anonymkode: 34b22...6e9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden Nei. Vil ikke ha noe å gjøre med noen som mangler dømmekraft eller selvrespekt. Anonymkode: 961a7...1e4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Damer. Ville dere pult en mann som var opphengt i hvem dere har pult før han? Anonymkode: cb857...e9d Nei. Det er totalt turn-off! Anonymkode: e975a...8d8 1 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det kommer an på hvor ille denne karen er. Men hvis dette er et helt jævlig menneske, så vil jeg så klart tvile på hennes dømmekraft og evne til å lese mennesker Anonymkode: f736d...d5e For å finne ut av det, så må du faktisk bli kjent med henne.... Anonymkode: e975a...8d8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå