AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #1 Skrevet 20. oktober 2025 Er det noen som kan anbefale en god blender? Fra 700 -3000 kr? Anonymkode: 89e5a...2dd
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #2 Skrevet 20. oktober 2025 Er det noen som kan anbefale en god blender? Fra 700 -3000 kr? Anonymkode: a0865...548
Grønnsaksvaffel Skrevet 20. oktober 2025 #3 Skrevet 20. oktober 2025 Jeg har en fra Wilfa som jeg er fornøyd med. Den er noen år gammel nå og fås sikkert ikke i salg lenger. Kjøp en med litt kraft i - minst 1000 W Jeg vil anbefale at du kjøper en med glass-koble - da kan du bruke den til varme supper. Jeg vil også anbefale en som du kan ta ut bunnen i kolben for lettere/bedre vask.
TheLegendBellaGoth Skrevet 20. oktober 2025 #4 Skrevet 20. oktober 2025 Jeg har Wilfa Xplode Vital 1800 Watt blender, er veldig fornøyd med den i grunnen. Litt dårlig vri funksjon på knappen, den forrige hang seg så jeg ikke fikk startet den. Den er kraftig så det ble den igjen. Det er 5 års garanti på den, men husk å ta vare på kvitteringen! 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 20. oktober 2025 #5 Skrevet 20. oktober 2025 (endret) Jeg har en fra Wilfa som jeg er godt fornøyd med. Den er såpass gammel at den nok ikke er i salg lenger. Tenke over hva du skal bruke den til. Skal du blende varme væsker - pass på at kolben tåler det. Velg glasskolbe. Velg en som har sterk nok motor hvis du skal knuse isbiter med den. Minst 1000 W, men gjerne mer. Jeg syns det er praktisk at bunnen i kolben kan tas av slik at jeg får vasket den skikkelig. Endret 20. oktober 2025 av Grønnsaksvaffel Rette skrivefeil 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå