Gå til innhold

Mulig å like å bli dominert og i det virkelige liv ville være likestilt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke denne komboen går an i en kjærlighetsrelasjon, da menn ofte ser på den som underdanig ute av senga. 
Jeg skammer meg også litt for å like dette. Å bli dominert og ønske at de skal bruke meg. Da dette ikke er noe jeg ville at skulle skje i det virkelige liv. Får det heller ikke til å stemme i eget hode at jeg vil dette. Men det er noe som virkelig tenner meg.. Hva er andres tanker rundt dette? 

Anonymkode: 96289...19a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn ofte ser på deg som underdanig ute av senga også*. De virker ikke å klare å skille mellom senga og det virkelige liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem her. Seksuell lek er seksuell lek, og har ingenting med likestilling ellers i forholdet å gjøre. 

Mange menn bare liker å dominere kvinner generelt, være sjefen liksom, uten at det har noe med sex å gjøre, og mange menn liker også å bli tatt vare på av kvinnen, uten at det nødvendigvis har noe med sex å gjøre.

Å finne mannen som vil ha likestilling i forholdet i praktisk er din utfordringer. I likhet med for kvinner flest. Men de finnes. Det er bare rift om dem, og de kommer ofte ikke tilbake på markedet når en kvinne har tatt dem. 

Anonymkode: 39cf7...8c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi bytter på hvem som dominerer i senga.

Selvfølgelig kan modne, voksne mennesker skille det ene fra det andre. 

Men du må klare p sile ut de som egentlig er drittsekker, men gjemmer seg bak å være "dominerende".

En ekte dominant tar først og fremst hensyn til den andre. 

Anonymkode: bbffa...f87

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Føler ikke denne komboen går an i en kjærlighetsrelasjon, da menn ofte ser på den som underdanig ute av senga. 
Jeg skammer meg også litt for å like dette. Å bli dominert og ønske at de skal bruke meg. Da dette ikke er noe jeg ville at skulle skje i det virkelige liv. Får det heller ikke til å stemme i eget hode at jeg vil dette. Men det er noe som virkelig tenner meg.. Hva er andres tanker rundt dette? 

En ekte dominant behandler deg likeverdig. Det er ikke det samme som likestilling. Han tar hensyn til deg på alle mulige måter. 

Det er mange kvinner som tenner på dette. Mange menn som tenner på kvinner som er dominante og. 

Det er som en dans.

Anonymkode: 60cac...e65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eh ja. 

Jeg elsker å bli misbrukt og dominert og brukt i senga. Men utenfor senga er jeg sta og tar plass, og utfordrer andre dersom jeg må. 

Partneren min virker veldig myk og underdanig. Men han er en enormt dominant fyr på soverommet. men han tar ingen plass utenfor og vil helst ikke bli sett eller hørt.

Anonymkode: 21521...6b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh ja. 

Jeg elsker å bli misbrukt og dominert og brukt i senga. Men utenfor senga er jeg sta og tar plass, og utfordrer andre dersom jeg må. 

Partneren min virker veldig myk og underdanig. Men han er en enormt dominant fyr på soverommet. men han tar ingen plass utenfor og vil helst ikke bli sett eller hørt.

Anonymkode: 21521...6b2

Lignende her. Fungerer helt fint. 

Anonymkode: 504e1...672

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi bytter på hvem som dominerer i senga.

Selvfølgelig kan modne, voksne mennesker skille det ene fra det andre. 

Men du må klare p sile ut de som egentlig er drittsekker, men gjemmer seg bak å være "dominerende".

En ekte dominant tar først og fremst hensyn til den andre. 

Dette!

De du beskriver TS, det er ikke sunne dom's. Det er menn med mangel på grunnleggende respekt. 

Anonymkode: fdd87...9d5

• Liker 3
Skrevet

Alle oppegående mennesker skjønner jo at det man liker seksuelt sett ikke er overførbart til resten av livet - om ikke annet er avtalt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et forhold hvor han var dominerende i sex, men når vi var ferdig så vare det myke stryk og kjærlig nærhet. Behandlet meg som en prinsesse, holdt dører osv, ellers🥰 

Anonymkode: e4f17...3cf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette!

De du beskriver TS, det er ikke sunne dom's. Det er menn med mangel på grunnleggende respekt. 

Anonymkode: fdd87...9d5

Nemlig!

Sånne flirer jeg godt av når prøver seg. Og ja, det er mange av dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

At man kan ha flere tanker i hodet på samme tid. 

Man kan like røff sex òg forvente at partneren bidrar til å støvsuge huset, måke snø, eller til å vaske bad. 

• Liker 1
Skrevet

Klart det går. 
Man må bare huske å være tydelig på at det er dette man vil, og sette grenser for seg selv. 

Kommunikasjon er utrolig viktig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fungerer sikkert helt fint det. Selv liker jeg ikke rollespill etc, så har ingen personlig erfaring da.

Anonymkode: f1b77...571

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min teori er at kvinner som liker dette er kvinner som ikke lever ut sin feminine side i hverdagen. De skal være så tøffe og mandige, og så må det kompenseres for i sengen.

Vi som lever i naturlige likeverdige forhold der man kan være mann og kvinne har ikke behov for å bli dominert og ydmyket i sengen.

Anonymkode: f1676...092

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min teori er at kvinner som liker dette er kvinner som ikke lever ut sin feminine side i hverdagen. De skal være så tøffe og mandige, og så må det kompenseres for i sengen.

Vi som lever i naturlige likeverdige forhold der man kan være mann og kvinne har ikke behov for å bli dominert og ydmyket i sengen.

Word

Dette gjelder spesielt kvinner på venstresiden politisk 

Anonymkode: 28498...e74

• Nyttig 1
Skrevet

Ja det er fullt mulig å være likestilt utenfor senga men bli dominert under sex. 
Det er ikke bare mulig det er ganske vanlig. 
Det er en stor misforståelse at likestilling er i konflikt med seksuell dominans. 
De to har ingen ting med hverandre å gjøre. 
Det er dem som skjønner dette som har det beste sexlivet, tror jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lek er lek.

Anonymkode: ddb3f...a7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bevares. Nei dette handler kun om seksuell tenning og lek. Preferanser man begynner å utvikle før man faktisk begynner å ha sex og å ha partner, gjennom hva man opplever av ting som pirrer i en oppvåkningen av vår seksualitet. 

Jeg kan i seksuell lek både være svært dominerende og helt underdanig, i tillegg til at vi kan ha myk og kjærlig sex hvor ingenting annet enn følelser for hverandre dominerer. Hva blir din teori da? 

Anonymkode: 39cf7...8c8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvordan lever man liksom ut sin feminine side i hverdagen mener du? 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...