Gå til innhold

Glemmer alt og har null oversikt... graviditetsapper som funker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 18 med min første, og sliter litt med å holde oversikt over alt. Har prøvd flere graviditetsapper, men synes ingen hjelper meg med det jeg faktisk trenger hjelp til.

De fleste appene forteller bare at babyen er så stor som en paprika eller hva den utvikler akkurat nå. Det er jo fint og sånn, men jeg glemmer jo å booke time hos jordmor, husker ikke hva jeg skulle spørre om på siste kontroll, og når jeg googler symptomer midt på natta blir jeg bare mer forvirra. Har dere også det sånn?

Og alt er så generelt. Når jeg lå på sofaen helt utslitt i uke 13 og lurte på om jeg skulle ta kontakt med noen, ga ikke appen meg noe svar. Bare "dette er vanlig i trimester 1". Ja, men ER det vanlig, eller burde jeg ringe?

Bruker dere noen apper som dere liker? Hva gjør at dere synes de funker? Eller bare jeg som har forventninger som er for høye? Kanskje alle bare holder styr på ting i vanlig kalender og notater?
Alle tips mottas med takk!

Anonymkode: 4ae9e...ac8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare legge det inn i en vanlig kalender nå som du tenker på det? Hva du skal spør om kan du jo bare lage et notat om ja.

Anonymkode: f4f65...408

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Google-kalender. Eller en notatbok

Anonymkode: 5b27e...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ærlig talt ikke det var så innmari mye å holde styr på. Timer til kontroller kommer jo av seg selv når man først er inne i systemet på en måte. Jordmor passer på å kontrollere og spørre om det som er viktig. Jeg brukte Nørs for å holde oversikt over hvilken uke jeg var i og fosterets utvikling.

Er du litt distré av deg sånn generelt? Hvilke apper eller systemer bruker du i så fall til å holde oversikt over andre ting i livet?

Anonymkode: d6b28...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...