AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:18 #1 Skrevet søndag kl. 21:18 For å unngå å bli stuck med scrolling i 7 timer? Hvis jeg ikke kommer meg i gang med noe blir jeg sittende fast. Noe som løser dette med en plan...timeplan etc? Jeg jobber ikke, så dagene er vanskelige. Anonymkode: 6e294...dc0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:58 #2 Skrevet i går, 05:58 Jeg tar medisinen når jeg står opp. Kommer meg i gang, men ikke like effektiv før medisinen begynner virke helt. Anonymkode: 36df3...fed 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden De jeg kjenner tar den med en gang de står opp. Men hvis du ikke har på alarm og står opp klokka 11, så er det klart at det tar lenger tid før den virker. Da må du kanskje ha på alarm, ta den, og så evt sove videre? Anonymkode: 3fa2f...7ce
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Sånn har jeg det også, bare at jeg ikke har ADHD, og dermed ikke bruker medisiner. Det er helt forferdelig når man egentlig har store planer for dagen (spesielt alt som kan betegnes som kjedelig, inkl husarbeid). Anonymkode: 24843...a64 1
veronica<3 Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Tråden er ryddet for innlegg som omhandler dosering. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 23.18): For å unngå å bli stuck med scrolling i 7 timer? Hvis jeg ikke kommer meg i gang med noe blir jeg sittende fast. Noe som løser dette med en plan...timeplan etc? Jeg jobber ikke, så dagene er vanskelige. Anonymkode: 6e294...dc0 Har du gått på medisin lenge? Jeg følte det var vanskelig i starten. Men etter tilvenningsperioden kjenner jeg ikke noe til dette. Anonymkode: 8165b...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå