Gå til innhold

Hvor mye og hva hører du til naboene dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hører ingenting av naboene vegg i vegg annet enn npr de en sjelden gang er ute på terrassen. 

Lucky you! Sånn jeg hadde det før jeg fikk nye naboer… Enderekkehus her også men hører nå sikkert 100 lyder i løpet av et døgn. 

Anonymkode: f3065...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv har bodd i en rekkehus. Og jeg kunne høre alt fra naboene, men de hadde småbarn så det var løping hele tiden. Til jeg sa fra til dem at de må prøve å være stille etter klokka 21. 

Skrevet (endret)

Bor i blokk fra tidlig 70-tallet, har folk både over og under meg. Hører alt for mye av hun over i alle fall. 
Hun jobber på merkelige tider (veksler mellom natt/kveld/dag) så hun kan fint finne på å "ta huset" midt på natten. 
Hører når kjæresten er på besøk og de krangler, og når de har sex, og når han prater i telefonen (han har KUN utestemme), eller gamer/ser fotball el.lign. Hun går veldig tungt og det dundrer når hun går over gulvet.
Hører andre naboer sporadisk, når det er fest eller barnebursdag etc. 
Synes det er helt jævlig og gleder meg til jeg kan flytte til huset mitt. 

Endret av enkefru
Skrevet

Bor i enebolig. Hører ikke noe særlig til naboene. Annet enn en litt løen garasjeport som knirker eller litt saging/arbeid med hageredskaper. Ingen ting som sjenerer. Bor i en blindvei midt blant borettslags trygdeboliger (for eldre), og enslige fruer i litt for store boliger og nyetablerte uten barn, så et ganske fredelig strøk. 

AnonymBruker
Skrevet

Bor i rekkehus. Over meg hører jeg fotsteg på gulvet. Av og til så går en maskin(?) av. Eller jeg hører rengjøring (støvsuger eller mopp?)

Naboen på siden spiller mye musikk og jeg hører også tv'en hans. Jeg legger meg mye tidligere enn han og jeg kunne ønske han skrudde ned. Men for det aller meste så kan jeg sovne i det. Eller det går en halvtime og så er det mere stille.

Anonymkode: cfdaa...444

AnonymBruker
Skrevet

Rekkehus og vi hører aldri noe til naboene når de er inne.Vi kan selvfølgelig høre de når de prater på verandaen eller hagen.

Anonymkode: 28ea8...5f4

AnonymBruker
Skrevet

Bor i leilighet med folk på hver side av oss, og over oss. Under oss er det en butikk. Det eneste vi hører er om ungene til den ene naboen dunker i veggen under lek. Trur i hvert fall det er ungene. Det skjer kanskje én gang i uken.

Anonymkode: e8dd7...f57

AnonymBruker
Skrevet

Halvpart av tomannsbolig. Hører absolutt ingenting, tydeligvis veldig godt lydisolert mellom oss. 

Anonymkode: 8c964...1f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Halvpart av tomannsbolig. Hører absolutt ingenting, tydeligvis veldig godt lydisolert mellom oss. 

Eller så er de veldig stille. Tviler på at mine naboer hører meg, bruker alltid støydempende headset, aldri fest og aldri besøk og bor alene. 

Anonymkode: 08703...397

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eller så er de veldig stille. Tviler på at mine naboer hører meg, bruker alltid støydempende headset, aldri fest og aldri besøk og bor alene. 

Anonymkode: 08703...397

De er en småbarnsfamilie med to barn så hadde forventet litt støy egentlig. Men det er de som har bygd, så sikkert lydisolert godt mtp at de selv skulle bo i ene halvdel. 

AnonymBruker
Skrevet

Bor i enderekkehus og hører ingenting fra familien ved siden av som har 3 barn. En eneste gang har jeg hørt litt høy musikk på kjøkkenet, men ellers ingenting. Syns det er utrolig at det er så bra isolert, er eldre rekkehus. 

Veldig glad for det, da vi flyttet fra byen hvor det var mye støy og vi ofte våknet på natta når naboer kom hjem.

Anonymkode: 2290b...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...