AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:50 #41 Skrevet søndag kl. 22:50 Jeg synes det er flott at du setter grense angående sukker og skjerm, men du har ingen grunn til å forvente at besteforeldrene skal være "barnevakt". De har sitt eget liv. Anonymkode: 24900...40a
Rødvinsfilosofen Skrevet søndag kl. 23:40 #42 Skrevet søndag kl. 23:40 Lei inn «profesjonelle barnevakter» du! Så slipper svigers gnålet. Vinn-Vinn! 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:48 #43 Skrevet i går, 05:48 Jeg forstår ikke at en mann som er oppdratt på den måten vurderes om kandidat til "far til mine barn". Eller i det hele tatt om det er egenskaper med svigers man ikke liker overhodet. Man er jo et produkt av sine foreldre, så det vil føre til store gnisninger etterhvert. Anonymkode: 575f6...e30 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:55 #44 Skrevet i går, 05:55 Nå er jeg heldig som besteforelder og har eg godt forhold til mine barn, svigerbarn og barnebarn men også egne svigerforeldre og barnas besteforeldre tross at de er veldig ulik fra meg og min oppdragelse har de fått være en stor del av barnas oppvekst og det jeg har funnet ut er at det gikk helt fint, det ble bra folk av ungene mine selv om de hadde andre mer lemfeldige regler enn meg.. Jeg tror TS og like i stor grad frarøver barn og besteforeldre en god relasjon med egne behov rett og slett, så lenge det ikke er fare for barnas ve og vel er ikke hverken tv tid eller sjokolade før middag direkte skadelig selv om jeg personlig velger en annen tilnerming.. Manglende evne til å skape relasjoner til de med andre meninger, veridier og måter og en form for kontroll derimot er.. Anonymkode: ccbb9...14b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:58 #45 Skrevet i går, 05:58 Hvordan i all verden kom du fra din «perfekte «familie til noe sånt🧐.Din mann må da ha noe fra sine foreldre?Stakkars foreldrene hans. Anonymkode: 1c7ae...7f7 1
HMK Skrevet i går, 06:08 #46 Skrevet i går, 06:08 Jeg har heldigvis blitt voksen nok til å innse at man ikke kan detaljstyre andre. Jeg forstår ikke hvorfor foreldre innbiller seg at det er ok å oppføre seg som små microdiktatorer bare fordi de har laget en unge eller to?? Så utrolig lite sjarmerende å være familiens Mussolini. Hva besteforeldre gjør når de har barnebarna får være opp til dem, så lenge ungene har det godt og er ivaretatt. Ungene dør ikke av en helg med mye godis og skjermtid heller. 1
MaraudersMap Skrevet 21 timer siden #47 Skrevet 21 timer siden Mine svigerforeldre får ikke passe vårt felles barn (2 år) da de har gjort en elendig jobb med hans barn (6 år) fra før. Det er kun skjerm, elendig kosthold, dårlig hygiene osv. De skal jo være så "snille" besteforeldre som aldri sier nei. Problemet er at ungen kommer derifra helt ødelagt, tåler ikke at vi sier nei og har uhell hvor hun tisser seg ut. Så ja, jeg skjønner godt at du ikke vil ha ditt barn der. Det handler ikke om å være hysterisk, men at det faktisk er omsorgssvikt av besteforeldrene.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #48 Skrevet 20 timer siden Min mor er den bestemoren du beskriver for mitt barn. Helt ærlig unner jeg barnet mitt det og så kan mine svigerforeldre som er sporty og ikke bruker skjerm, gjøre ting på den måten de gjør. datteren min snakker stadig vekk om bestemor som viser gøye videoer og gir henne godteri, lar henne legge seg sent etc. jeg mener det er den vestlige historie fortellings versjonen av slik bestemødre skal være. Tykke, gosselige og skjemme bort barnebarna med godteri og milde regler enn hjemme. Anonymkode: 028b4...87d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå