Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har barn på terskelen til voksenlivet, ferdig med småbarnstid. Vært sammen i 25år, fra man var ungdommer nesten. Har de fleste fått igjen piffen i forholdet da, eller er det ganske slapt? Erfaringer? 

Anonymkode: fd510...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Erfaring som i at jeg er blitt sjekket opp av en mann der han og kona har vært sammen i 30+. De er fortsatt gift, og fasaden utad er flott, men han har helt tydelig behov for litt piff - som du kaller det - utenfra… 🙈

Anonymkode: 87f7a...83d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 25 år og snakker åpent om det. At vi må jobbe litt for å holde piffen oppe, ikke ta hverandre for gitt eller la det bli kjedelig. Men er også enige om at vi fortsatt elsker hverandre og vil være sammen. Det har vært noen sårbare samtaler, men også fint for å ikke havne i fella med å miste lidenskapen. Og vi er begge opptatt av å ta vare på oss selv så vi er attraktive for hverandre. Men ja, det er nok lurt å være bevisst på at det kan kreve en innsats etter så mange år. Vi har det stort sett veldig bra. 

Anonymkode: a30a3...e6e

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 30 år her, og tenner like my på hverandre som vi alltid har gjort. 

Anonymkode: 25fcb...d7c

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man har barn på terskelen til voksenlivet, ferdig med småbarnstid. Vært sammen i 25år, fra man var ungdommer nesten. Har de fleste fått igjen piffen i forholdet da, eller er det ganske slapt? Erfaringer? 

Kommer an på hvor mye dere jobber for forholdet. Date. sex og intimitet. Overraskelser. Være der på godt og vondt. Gjøre ting sammen. 

Anonymkode: 16f28...c9f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen siden 2004. Det har vært full rulle helt frem til det siste året. Helseutfordringer har satt en stopper for sexliv, og når det forsvant ble også forholdet mye dårligere. Jeg savner intimitet og nærheten, men han har bare skjøvet alt sånt ut av bevisstheten mesteparten av tiden. Jeg sørger over forholdet jeg hadde og forsøker å finne fotfeste i dette nye forholdet. Jeg forstår ikke helt hvem vi er nå, eller hvordan de neste 20 årene skal være. 

Anonymkode: c6f7f...180

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi begynte å date igjen. Finne på ting bare jeg og han. Dra på hotell weekend og slik. Vi har det veldig bra sammen. Vi tenner mye på hverandre. Sammen i snart 25 år. Men barna våre har flytta ut da. 

Anonymkode: 83a45...fe6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Sammen i 28 år, masse piff her for å si det sånn. :lur:

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elskeren min har vært sammen med dama 30 år. Ikke mye piff der

Men han får mye piff hos meg da 😊

Anonymkode: 38bdf...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt piffen i alle 25 år, eksen søkte nye eventyr så vi ble skilt.

Det blir hva man gjør det til. Trur forelskelsen hans med ny partner gikk raskt over for da fant han se en ny igjen.

Anonymkode: 11d94...ee5

• Hjerte 3
Skrevet

Det er nok veldig forskjellig fra par til par. Like vanlig at gnisten er borte som at det fortsatt er gnist, vil jeg tro.

Jeg har selv vært gift med samme dame i 26 år. Vi møttes og giftet oss da vi begge var sent i 20-årene. Ingen av oss med seriøse forhold før det. To av tre barn er ute av redet. Vi har det fortsatt fint sammen. Prioriterer å gjøre ting sammen uten barna noen ganger i året. Litt kjærestetid for oss selv har vært viktig for oss helt siden barna var små.

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Sammen 21 år, siden slutten av tenårene. Vi har fortsatt små barn, men har helt klart beholdt piffen i forholdet.  Begge tenner på hverandre, vi har mye nærhet, gode samtaler og felles interesser. 

Anonymkode: 5f114...bcf

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 20 år og har veldig lite piff igjen. Vi er så trygge på hverandre at vi setter mange ting i hverdagen og i samlivet som er like viktig som piff. Kan hende vi fant hverandre fordi vi var så like i piffnivå😂

Anonymkode: 9cd96...c92

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 20 år og har veldig lite piff igjen. Vi er så trygge på hverandre at vi setter mange ting i hverdagen og i samlivet som er like viktig som piff. Kan hende vi fant hverandre fordi vi var så like i piffnivå😂

Anonymkode: 9cd96...c92

Haha elsker dette! Samme piffnivå🫶🏼

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 23 år. Synes det har gått fort. Vi er ikke blitt gammelt nytt og kjedelige for hverandre. Nyter livet sammen, nyter sex sammen, har det moro sammen, har spennende planer sammen. 

Piffen er så absolutt til stede. 🥰

Anonymkode: c6df8...194

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Tror det er en myte at det er antall år sammen som har noe å si. Det som avgjør om man fortsatt har det bra sammen er hvordan man kommuniserer og jobber sammen for forholdet 🩷 ikke hvor lenge man har vært sammen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sammen med eksen i 26 år.

Fra vi fikk barn har jeg måttet kjempe for sexlivet og kjæreste-forholdet for han var ikke interessert. Jeg var ufattelig glad i han og jeg ville ikke gå. For han var min største kjærlighet,men det ble ikke gjengjeldt. Han sa aldri at han var glad i meg.

Vet ikke om det var fordi han hadde fått A4 livet sitt og gadd ikke å gjøre mer innsats i forholdet. Eller fasade. For det viste han tydelig var viktigere enn hvordan vi hadde det sammen som par og familie. Jeg var en pyntegjenstand.

Jeg ventet med å gå til barna var i tenårene og da var han plutselig glad i meg. Too late.

Så, ja det er superviktig å holde gnisten/piffen i forholdet på den ene eller andre måten. 

Anonymkode: 932eb...f5c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i ca 25 år,og vil absolutt si piffen er der. Er på en liten helgetur/kjærestetur nå, og har det så fint sammen på alle måter. 

Men det er noe vi har prioritert hele tiden - fin tid sammen, utfordre oss, finne på noe nytt, ofte i form av reise og god mat. Gode og lange samtaler. Er forholdet litt flatere en periode så tar vi raskt tak i det, og snakker ut om hva vi føler og hva som er annerledes, da snur det raskt igjen. 

Jeg har venninner som har vært flinke på dette. Og jeg har de som har satt forholdet "på vent" i den grad at de nesten kan være nedlatende til at vi bruker barnevakt for alenetid. Og jeg merker at den siste gruppen nå er de som er i gang med skilsmissene nå når barna ikke er hverdagen deres lenger. 

Anonymkode: 49d51...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Vi var veldig unge da vi ble sammen, og har nå vært sammen i 26 år. 2 barn, den eldste er 20. Fortsatt like glade i hverandre, masse kos og nærhet, «piff» nesten hver dag. Dating og sånt blir det lite av, men hygger oss likevel med en serie foran tv’n, så er ikke så kravstore😅

Anonymkode: 4366f...366

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen/gift i over 25 år nå. Mer paff enn piff her i gården, for å si det sånt. 

Anonymkode: 1fd30...9db

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...