Gjest gjest20 Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Noen som har prøvd denne fargen. Syns den så fin ut på fargekart. Skal male kjellerstue (panel) og trappoppgang. På gulvene er det middels lyse grå fliser og eikeparkett. Lite vinduer. Tips om andre fine farger?
Arwen Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 Det nye huset vårt er stort sett malt i caffe latte. Panel med parkettgulv. Liker fargen kjempegodt. Akkurat passe beige.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #3 Skrevet 29. mars 2006 Lady sin BAST er og flott varm beige i bruntone.har malt alle innedørene og kjøkkenskapene med den.de siste laserte je etterpå med brent umbra,,nyyydelig ikke siste gang jeg bruker den fargen ,nei.
Væren Skrevet 29. mars 2006 #5 Skrevet 29. mars 2006 Har brukt både latte og caffe latte, og er kjempefornøyd med begge fargene! Det er nå 3 år siden vi malte kjøkken, gang samt en panelt vegg i stua i fargen latte. Caffe latte har vi på brystningspanelet i vindfang/yttergang. Dette er begge nydelige fargetoner som jeg ikke kommer til å bli lei med det første! Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #6 Skrevet 30. mars 2006 Jeg er veldig glad i Skygge ← Det er min favoritt også. For meg blir det litt for mye rødt i caffe latte.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #7 Skrevet 30. mars 2006 Lady sin BAST er og flott varm beige i bruntone.har malt alle innedørene og kjøkkenskapene med den.de siste laserte je etterpå med brent umbra,,nyyydelig ikke siste gang jeg bruker den fargen ,nei. ← Ja, bast er fin, men jeg synes nesten sushi fra jotun er hakket finere.
Mysti Skrevet 30. mars 2006 #8 Skrevet 30. mars 2006 Jeg synes caffe latte blir en litt kald farge jeg. Den ligner litt på Lys Toscana, men den har snev av gul i seg og er en varmere farge. Jeg har lys toscana på tapetet, og dobbel toscana på brystpanelet. Synes det er pent jeg!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #9 Skrevet 31. mars 2006 Tror caffe latte vil stjele litt mye lys i en kjellerstue som ikke har særlig dagslys. Ville gått for noe som var mer gul-hvitt som f.eks hvit narciss.
Gjest Revenka Skrevet 31. mars 2006 #10 Skrevet 31. mars 2006 Vi har latte og caffe latte i yttergangen hos oss. Kjempelekkert!
Baby Skrevet 31. mars 2006 #11 Skrevet 31. mars 2006 Vi har latte og caffe latte i yttergangen hos oss. Kjempelekkert! ← Har du bilder??
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 1. april 2006 #12 Skrevet 1. april 2006 Vi har akkurat malt soverommet i caffe latte.. syns den var litt for gul jeg. har cordoba i stua og den er kjempe fin, veldig lys..
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #13 Skrevet 2. april 2006 Caffe latte er fin, men tror nok den krever en del lys for å komme til sin rett. Noen som har prøvd Visjon fra Jotun?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #14 Skrevet 2. april 2006 Ville bare minne om at de forskjellige malingsprodusentene har vær sin caffe latte, og ingen er lik. Kanskje lurt å si hvem som har produsert malinga også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå