AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Har vært plaget med kynnere hele svangerskapet, vært hos jordmor som sjekket at de ikke påvirket livmorhalsen -noe de heldigvis ikke gjorde. Hadde samleie i går, og jeg hadde en liten blødning etterpå. I etterkant har det kommet noe «gammelt» blod, men det som er mest plagsomt er at jeg får kynnere av alt jeg gjør. De er ikke regelmessig, men de kommer så fort jeg begever meg. Om noe er startet vil de vel ikke gjøre noe for å stoppe fødselen så tidlig? Anonymkode: c89e7...cb9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Skrevet 19. oktober Har du morkaken i nærheten av åpningen? Jeg ville uansett ringt føden for råd. Ikke ta råd fra noen ukjente her i en slik situasjon. Ring Anonymkode: ef765...5da 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3 Skrevet 19. oktober Enig i å ringe føden. Men blødninger etter sex i svangerskap er vanlig, fordi du har tynnere slimhinner. Anonymkode: 161fe...b81
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Skrevet 19. oktober Jeg pleide å bli så irritert på manen når slikt skjedde da jeg var gravid. Følte den ligginga var så unødvendig når det førte til kynnere og blødning. Heldigvis har vi to friske barn i dag, begge født til termin. Hør med legen og så går det nok fint. Anonymkode: ec8fe...3d3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Skrevet 19. oktober Har ikke morkaken nær åpningen. Har prøvd å søke på nett, og det står jo at det er vanlig med blødning etter samleie. Mitt spørsmål er: gjør de noe for å stoppe fødsel så tidlig? ts Anonymkode: c89e7...cb9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #6 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har ikke morkaken nær åpningen. Har prøvd å søke på nett, og det står jo at det er vanlig med blødning etter samleie. Mitt spørsmål er: gjør de noe for å stoppe fødsel så tidlig? ts Anonymkode: c89e7...cb9 Tror de vil prøve å stoppe fødsel men ikke å redde barnet om det blir født. Anonymkode: 9de3c...c0e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #7 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har ikke morkaken nær åpningen. Har prøvd å søke på nett, og det står jo at det er vanlig med blødning etter samleie. Mitt spørsmål er: gjør de noe for å stoppe fødsel så tidlig? ts Anonymkode: c89e7...cb9 De prøver å stoppe fødsel ja, men redder ikke liv før etter uke 23-24. Men hvorfor ta utgangspunktet i det? Bedre å ringe å få råd fra de som jobber med det og kan hjelpe deg enn å anta noe. Anonymkode: ef765...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå