Gå til innhold

Bryllup feiring når jeg ikke har venner eller familie, partner har stor familie og mange venner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Vet ikke om andre har vært i samme situasjon. Er forlovet med verdens beste mann, og gleder meg veldig til å gifte meg med han. Kjenner samtidig på en skam med dette å ha bryllup og fest etterpå, for jeg har ingen familie eller venner, jeg har kun et vennepar og that’s it. Partneren min har stor familie og haugevis med venner, så han ønsker jo naturligvis feiring og alt som følger med. Men jeg syns det hele er trist i og med jeg har ingen. Dette er ikke noe som plager meg i hverdagen da jeg er naturlig introvert og trives slik ting er, men syns i forhold til dette at det rett og slett er flaut. Tenker alt for mye på at folk vil reagere når de ser jeg har ingen og at fokuset i bryllupet mitt vil være stakkars meg istedenfor en kjekk og fin feiring. Er så ille at jeg nesten revurderer hele greiene i for jeg er redd dagen vil for meg bli ødelag og kjip pga dette.

Vet ikke om andre har vært i samme situasjon og kan fortelle evt hvordan bryllupet deres har vært? Evt tips for å få slappet av og nyte dagen uten denne angsten som jeg føler på nå? 

Anonymkode: 890f0...6cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det motsatt . Han som ikke har så stor familie/nettverk. Har tenkt at hvis vi skal gifte oss så blir det kun oss/ forlovere og heller ett besøk etterpå. Muligens ikke det heller. Kanskje middags feiring med familiene etterpå. Og mulig ikke hver for seg. Iallefall det jeg tenker . Vil ikke at min stemor og mor skal treffe hverandre der heller. Ett bryllupsløfte er noe privat mellom meg og han som jeg helst bare vil dele med han. 

Anonymkode: fdb60...4af

Skrevet

Jeg har vært i mange bryllup og aldri tenkt over hvem som "eier" hvilke gjester eller hvorvidt de har like mange. Familier kommer i så mange varianter og størrelser, det vet alle som er noenlunde oppegående. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...