Soft mann Skrevet 20. oktober #21 Skrevet 20. oktober I går var det vasking og rydding i leiligheten, så brødbaking, selføgelig naken. Så de som gjekk forbi kunne se meg store deler av tiden😅
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #22 Skrevet 20. oktober Soft mann skrev (22 minutter siden): Er ikke mange damer helt glatte da? Mange. Noen. Litt færre enn før. Mer vanlig med litt stripe/dusk. Men poenget er at jeg føler meg sexy, uavhengig av hvor lite dristig det jeg gjør er. Anonymkode: 1fd0f...687
Soft mann Skrevet 20. oktober #23 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange. Noen. Litt færre enn før. Mer vanlig med litt stripe/dusk. Men poenget er at jeg føler meg sexy, uavhengig av hvor lite dristig det jeg gjør er. Anonymkode: 1fd0f...687 Ja det er jo digg det. Eg liker å sole meg naken, men i år så ble det vanskelig. Masse jobbing🙈
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #24 Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Går alltid naken hjemme 28 grader i hele huset Deilig Anonymkode: 7e169...b39 🥵 Anonymkode: 92b23...388
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #25 Skrevet 20. oktober Soler meg alltid naken i hagen og verandaen. i hagen kan jeg bli sett fra innkjørselen. men ikke på verandaen. på sommer halvåret er jeg naken så mye jeg kan. både i og utenfor huset. var på en strand der jeg bor og badet naken. dette er ikke en naturiststrand. men gikk litt bak en fjellkant som er noe lenger unna der alle andre bader. helt nydelig. men gjør ikke dette for å vise meg frem men, fordi jeg ikke liker å ha på noe klær når det er varmt. Anonymkode: cba5b...27e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #26 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 13.24): Soler meg alltid naken i hagen og verandaen. i hagen kan jeg bli sett fra innkjørselen. men ikke på verandaen. på sommer halvåret er jeg naken så mye jeg kan. både i og utenfor huset. var på en strand der jeg bor og badet naken. dette er ikke en naturiststrand. men gikk litt bak en fjellkant som er noe lenger unna der alle andre bader. helt nydelig. men gjør ikke dette for å vise meg frem men, fordi jeg ikke liker å ha på noe klær når det er varmt. Anonymkode: cba5b...27e Det er da ikke ekshibisjonistisk. Anonymkode: 6239e...ed0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #27 Skrevet 27. oktober Hunmedham skrev (På 19.10.2025 den 15.12): Jeg tenker på ting der andre ser, eller kan se, noe seksuelt hos deg - som du gjør med vilje fordi fremvisningen eller eksponeringsrisikoen gjør deg kåt? Kan være småting, som noen kanskje ikke legger merke til eller ikke engang assosierer med noe seksuelt, men som for deg er turn-on? Jeg (mann) var naken på nattklubb i utlandet som var åpen for alle kjønn. De som hadde kledd seg ut eller var nakne kom inn gratis. Koste meg med drikke og dansing. Jeg ble befølt noen ganger utenfor dansegulvet og ble runket, ikke til jeg kom, under dans på dansegulvet. Må si jeg likte det, så da er jeg vel litt ekshibisjonistisk, men avviste sugetilbud. Anonymkode: 6239e...ed0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #28 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 7.05): Helt glattbarbert i offentlig dusj. Ja, ditto, men som mann, i offentlige og naturist-dusjer på '90-tallet. Anonymkode: 6239e...ed0
hohumpf Skrevet 27. oktober #29 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 7.05): Kondomeriet-pose på gaten og trikken. Ditto 😀
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #30 Skrevet 27. oktober Jeg knullet kona bakfra mot rekkverket på balkongen i syden. Vi trodde ikke noen kunne se oss, men det var innsyn fra en burgersjappe. Jeg kom fort når vi skjønte det. Så, det er ekshibisjonistisk, og jeg er nok litt ekshibisjonistisk siden det tente meg. Anonymkode: 6239e...ed0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #31 Skrevet 28. oktober erok skrev (På 19.10.2025 den 16.37): Liker og se og bli sett Samme her! Anonymkode: 95234...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå