Gå til innhold

Har du gjort noe ekshibisjonistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det vasking og rydding i leiligheten, så brødbaking, selføgelig naken. Så de som gjekk forbi kunne se meg store deler av tiden😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (22 minutter siden):

Er ikke mange damer helt glatte da?

Mange. Noen. Litt færre enn før. Mer vanlig med litt stripe/dusk. Men poenget er at jeg føler meg sexy, uavhengig av hvor lite dristig det jeg gjør er.

Anonymkode: 1fd0f...687

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange. Noen. Litt færre enn før. Mer vanlig med litt stripe/dusk. Men poenget er at jeg føler meg sexy, uavhengig av hvor lite dristig det jeg gjør er.

Anonymkode: 1fd0f...687

Ja det er jo digg det. Eg liker å sole meg naken, men i år så ble det vanskelig. Masse jobbing🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Går alltid naken hjemme

28 grader i hele huset

Deilig 

Anonymkode: 7e169...b39

🥵

Anonymkode: 92b23...388

AnonymBruker
Skrevet

Soler meg alltid naken i hagen og verandaen. i hagen kan jeg bli sett fra innkjørselen. men ikke på verandaen.

på sommer halvåret er jeg naken så mye jeg kan. både i og utenfor huset. 

var på en strand der jeg bor og badet naken. dette er ikke en naturiststrand. men gikk litt bak en fjellkant som er noe lenger unna der alle andre bader. helt nydelig. men gjør ikke dette for å vise meg frem men, fordi jeg ikke liker å ha på noe klær når det er varmt.   

Anonymkode: cba5b...27e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 13.24):

Soler meg alltid naken i hagen og verandaen. i hagen kan jeg bli sett fra innkjørselen. men ikke på verandaen.

på sommer halvåret er jeg naken så mye jeg kan. både i og utenfor huset. 

var på en strand der jeg bor og badet naken. dette er ikke en naturiststrand. men gikk litt bak en fjellkant som er noe lenger unna der alle andre bader. helt nydelig. men gjør ikke dette for å vise meg frem men, fordi jeg ikke liker å ha på noe klær når det er varmt.   

Anonymkode: cba5b...27e

Det er da ikke ekshibisjonistisk.

Anonymkode: 6239e...ed0

AnonymBruker
Skrevet
Hunmedham skrev (På 19.10.2025 den 15.12):

Jeg tenker på ting der andre ser, eller kan se, noe seksuelt hos deg - som du gjør med vilje fordi fremvisningen eller eksponeringsrisikoen gjør deg kåt? Kan være småting, som noen kanskje ikke legger merke til eller ikke engang assosierer med noe seksuelt, men som for deg er turn-on?

Jeg (mann) var naken på nattklubb i utlandet som var åpen for alle kjønn. De som hadde kledd seg ut eller var nakne kom inn gratis. Koste meg med drikke og dansing. Jeg ble befølt noen ganger utenfor dansegulvet og ble runket, ikke til jeg kom, under dans på dansegulvet. Må si jeg likte det, så da er jeg vel litt ekshibisjonistisk, men avviste sugetilbud.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 7.05):

Helt glattbarbert i offentlig dusj. 

Ja, ditto, men som mann, i offentlige og naturist-dusjer på '90-tallet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2025 den 7.05):

Kondomeriet-pose på gaten og trikken.

Ditto 😀

AnonymBruker
Skrevet

Jeg knullet kona bakfra mot rekkverket på balkongen i syden. Vi trodde ikke noen kunne se oss, men det var innsyn fra en burgersjappe. Jeg kom fort når vi skjønte det. Så, det er ekshibisjonistisk, og jeg er nok litt ekshibisjonistisk siden det tente meg.

AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (På 19.10.2025 den 16.37):

Liker og se og bli sett

Samme her!

Anonymkode: 95234...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...