AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #81 Skrevet 21 timer siden Kanskje hun er ensom? I så fall er det jo opp til deg å velge hvordan du møter henne... Anonymkode: 8593c...5ea
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #82 Skrevet 12 timer siden Sette opp gjerde. Sette opp skilt med privat "ingen adang" Anonymkode: b9f19...755
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #83 Skrevet 12 timer siden Si som du tenker. Jeg gidder ikke snakke med deg! Anonymkode: fb1c7...e20
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #84 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje hun er ensom? I så fall er det jo opp til deg å velge hvordan du møter henne... Anonymkode: 8593c...5ea Er hun der er det jo enda bedre å gjøre det vel! Anonymkode: fb1c7...e20
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #85 Skrevet 12 timer siden Kan du ikke gå på besøk dit? Så det blir motsatt og du får kontroll. Anonymkode: b9f19...755
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #86 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sette opp gjerde. Sette opp skilt med privat "ingen adang" Anonymkode: b9f19...755 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Si som du tenker. Jeg gidder ikke snakke med deg! Anonymkode: fb1c7...e20 Fine måter hvis man vil bli omtalt som den søre naboen, einstøingen. Anonymkode: 7f41d...174
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #87 Skrevet 11 timer siden Glad jeg kun har single menn i jobb rundt meg😅 de er kjempe koselige. Men de prater bare noen minutter . Fort gjort og hyggelige 😅Kjekke er de også🤭😂 Anonymkode: ec96a...bea
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #88 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.10.2025 den 15.19): Er det hun som er slitsom eller er du folkesky? Anonymkode: e1a6d...9fe Alltid skal en eller annen løkrull gå rett inn og mistenkeliggjøre TS. Det høres da jammen ganske innpåslitent ut hvis naboen benytter enhver anledning til å prate og kan bli sittende i timesvis så lenge ts viser ansiktet sitt utenfor boligen sin. For et teit spørsmål. Slutt heller å kommenter tror jeg Anonymkode: b349b...d20 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå