Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og de svarene der kaller JEG dårlige sosiale evner. Du svarer høflig når folk snakker til deg. 

Anonymkode: 7f41d...174

Nei. Personen du svarer nå grensesetter bare. Og på en høflig måte. Ingen skal tvinges å snakke bare fordi noen åpner munnen og begynner å snakke med deg.

Anonymkode: 34512...c85

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Personen du svarer nå grensesetter bare. Og på en høflig måte. Ingen skal tvinges å snakke bare fordi noen åpner munnen og begynner å snakke med deg.

Anonymkode: 34512...c85

Da er vi uenige da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og de svarene der kaller JEG dårlige sosiale evner. Du svarer høflig når folk snakker til deg. 

Det er faktisk umulig å sette grenser på en subtil måte når den andre parten ikke forstår subtile grenser.

Det er likt med noen barn. Noen barn forstår ikke forsiktig avvisning, de må forklares i klartekst. Nå må du gå. "Hvorfor det?" Fordi du har vært her i tre timer og vi skal spise. "Kan jeg ikke vente?" Nei, det passer ikke i dag

Anonymkode: 228e8...bc5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du ser naboen er i anmarsj må du få mobilen din til å ringe deg, slik at du må ta telefonen når hun kommer. Kan vel brukes i blant, uten at dette er verken uhøflig eller ekskluderende:

For å få mobilen til å ringe på kommando, 

bruk en stemmeassistent som Google-assistenten eller Siri. Du kan aktivere assistenten ved å si "Hey Google" eller "Hey Siri", deretter gi en kommando som "Ring [kontaktnavn]" eller "Ring [telefonnummer]". Sørg for at stemmestyringen er aktivert i telefonens innstillinger. 

Anonymkode: 1f82d...ba7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...