AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og de svarene der kaller JEG dårlige sosiale evner. Du svarer høflig når folk snakker til deg. Anonymkode: 7f41d...174 Nei. Personen du svarer nå grensesetter bare. Og på en høflig måte. Ingen skal tvinges å snakke bare fordi noen åpner munnen og begynner å snakke med deg. Anonymkode: 34512...c85 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Personen du svarer nå grensesetter bare. Og på en høflig måte. Ingen skal tvinges å snakke bare fordi noen åpner munnen og begynner å snakke med deg. Anonymkode: 34512...c85 Da er vi uenige da. Anonymkode: 7f41d...174
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og de svarene der kaller JEG dårlige sosiale evner. Du svarer høflig når folk snakker til deg. Anonymkode: 7f41d...174 Det er faktisk umulig å sette grenser på en subtil måte når den andre parten ikke forstår subtile grenser. Det er likt med noen barn. Noen barn forstår ikke forsiktig avvisning, de må forklares i klartekst. Nå må du gå. "Hvorfor det?" Fordi du har vært her i tre timer og vi skal spise. "Kan jeg ikke vente?" Nei, det passer ikke i dag Anonymkode: 228e8...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Skrevet 2 timer siden Når du ser naboen er i anmarsj må du få mobilen din til å ringe deg, slik at du må ta telefonen når hun kommer. Kan vel brukes i blant, uten at dette er verken uhøflig eller ekskluderende: For å få mobilen til å ringe på kommando, bruk en stemmeassistent som Google-assistenten eller Siri. Du kan aktivere assistenten ved å si "Hey Google" eller "Hey Siri", deretter gi en kommando som "Ring [kontaktnavn]" eller "Ring [telefonnummer]". Sørg for at stemmestyringen er aktivert i telefonens innstillinger. Anonymkode: 1f82d...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå