Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #1 Skrevet 24. november 2002 Hei Noen som kan gi meg tips? Jeg har vondt når jeg har sex og jeg har vært hos lege og skal til behandlinger hos fysioterapeut. Kanskje opptil 12 ganger. Vi har ikke fysioterapeuter her i området som har erfaring med akkurat dette så jeg må reise et stykke for å komme meg til henne. Og da blir jeg borte hele dagen. Problemet er hva skal jeg si til foreldrene mine om hvorfor jeg reiser så ofte? Jeg tør ikke å snakke om sex og slike ting med dem. Ellers så forteller jeg om alle problemene mine. -alltid når jeg er hos lege og hvorfor jeg går til legen utenom når d har med underliv og sex og gjøre. Diagnosen er muskelstramninger i bekkenbunnen. Kan jeg si til dem at jeg har problemer med bekkenet mitt. og at jeg har litt vondt av og til? og derfor skal jeg til fysioterapeut?? Jeg trur hun begynner å lure når jeg ikke har fortalt noe om dette før. Eller klagd på at jeg har vondt. Kan jeg f.eks. si at når jeg sitter har jeg litt vondt? hmm...jeg skjønner at mange av dere syns jeg er tåpelig som ikke tør å fortelle foreldrene min dette men husk at alle mennesker er forskjellig. Eller skal jeg bare lyve å si at jeg har vondt i ryggen (noe jeg faktisk har)og at legen anbefalte meg en fysioterapeut der jeg skal? Takk for at du tok deg tid til å lese om mitt tåpelige problem. Vær så snill å si hva du syns jeg skal si.
Gjest Lille Persille Skrevet 24. november 2002 #2 Skrevet 24. november 2002 Det er da ikke dumt! Skjønner godt at du ikke vil dele "all" informasjon m foreldrene dine. Kan du ikke bare si du har fått en lyskestrekk, feks i gymmen eller mens du trente. Lykke til!
anett2 Skrevet 24. november 2002 #3 Skrevet 24. november 2002 Hei gjest Hvorfor ikke bare si at du har muskelstramninger i bekkenbunnen? Det trenger jo ikke å kobles opp mot sex men være smerter i bekken/bekkenbunnen? Når jeg selv bruker mine foreldre og skal til lege, har ikke problemer med å si hva jeg skal, men forstår at i enkelte situasjoner så kan man pynte litt på ordene. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #4 Skrevet 24. november 2002 takk for hjelpen Bare et lite spørsmål til. Er lysken rett på innsiden av lårene? eller hvor er den egentlig? Drar man til fysioterapaut om man har forstrekt den da?
anett2 Skrevet 24. november 2002 #5 Skrevet 24. november 2002 Hei igjen gjest! Lysken er høyt oppe på framsiden av låret ! Om man går til fysioterapeut for det, hm det var et godt spm, man går jo til fysio når man har for/strekt en sene,muskel m mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå