AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg tok provosert abort av gode grunner og jeg kunne se fosteret var bare 7 uker,men det lå inne i boblen sin da det kom ut. Jeg er verdens verste menneske. Jeg føler meg elendig etter det jeg så. Det var et liv som jeg endte. Anonymkode: 41d64...461 2
Million Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden (endret) Du hadde jo dine grunner, gode grunner, for at det ikke passet å få barn akkurat nå? Det er det du skal fokusere på. Myndighetene i dette landet tillater fri abort, og det er ingen grunn til å skjemmes over det. Helt vanlig. Jeg har aldri tatt en abort eller hatt en spontanabort, så jeg vet vel strengt tatt ikke så mye om det. Men jeg kan forestille meg hvor vondt det kan gjøre, tanken på det vesle livet som aldri ble noe av. Men det er sånn det er, man kan ikke alltid beholde om man blir uplanlagt gravid ved et uhell. Det er sånn det er. Håper det går bra med deg. Prøv å tenke positivt. Endret 10 timer siden av Million
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Million skrev (6 minutter siden): Du hadde jo dine grunner, gode grunner, for at det ikke passet å få barn akkurat nå? Det er det du skal fokusere på. Myndighetene i dette landet tillater fri abort, og det er ingen grunn til å skjemmes over det. Helt vanlig. Jeg har aldri tatt en abort eller hatt en spontanabort, så jeg vet vel strengt tatt ikke så mye om det. Men jeg kan forestille meg hvor vondt det kan gjøre, tanken på det vesle livet som aldri ble noe av. Men det er sånn det er, man kan ikke alltid beholde om man blir uplanlagt gravid ved et uhell. Det er sånn det er. Håper det går bra med deg. Prøv å tenke positivt. Jeg forsøker å tenke at det var en celleklump,men det var ikke det den startet å forme seg lå der kunne de den klart og tydelig. Anonymkode: 41d64...461
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Kjære deg ❤️ Har du noen du stoler på som du kan snakke med? Jeg tror abort, uansett grunn, trigger noe i oss. Uansett hvor god grunn eller hvor riktig det er å ta den. Du er ikke verdens verste menneske, men du er noen som har gått igjennom noe tøft og vanskelig. Gi deg selv rom til å sørge. Anonymkode: 384fd...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå