AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Noen som har noen spesielle tider i uka som er de beste. Og verste. Hadde vært artig å høre om det er noe felles her. Selv har jeg et klart høydepunkt i uka - det er lørdag morgen-formiddag. Særlig etter en god natt søvn. Som regel har jeg ingen bestemte planer for helga og jeg bor alene. Med god kaffe i koppen kan jeg da planlegge helgens innkjøp, mat og gjøremå. Kaffen gjør at stemningen kommer - man blir rett og slett i godt humør av å tenke at man har fri hele dagen og søndagen også. Da kan jeg leggge planer for dagen, helgen ukene - og det er også da jeg ofte begynner å tenke på hvor jeg skal dra på ferie og planlegge litt luftig. Så timene mellom 10-12-13 er definivtift de beste i hele uka. Verst er søndag tidlig ettermiddag - det skjer sånn ved 14-tiden - da er det bare timer igjen til man faktisk er på det tidspunktet i uka man har lengst igjen til neste helg! Samtidig siger det gjerne inn en følelse av at man har fått litt for lite ut av helga - man har kanskje ikke leste boka man hadde tenkt, man har en liten bakrus etter gårsdagens vindrikking, man orker ikke sette på klesvasken man skulle gjort - og man gruer seg litt til mandagens arbeidsgoppaver. Faktisk er søndag ettermiddag etter 17-18 bedre. Da har man forsonet seg med at helga er slutt, og man har bare en søndagkveld igjen. Anonymkode: 63e89...881
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå